Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyiban nem értek egyet, hogy attól, hogy a legerősebb (ami igaz lehet) még nem biztos hogy a legjobb is. Kérdezd csak meg Ágót, mi a véleménye a Suzuki blokkokról. Én megkérdeztem...
Véleménye szerint a legjobb (és legjobban tuningolható) blokkja a Hondának van. Minőségileg a Suzuki a "legszarabb". Szó szerint idéztem...
kanadai bajnoksagon ment vele,de mivel nincs az iden sponzra kiszal.8dollar 1 liter versenybenya:)
Ahhan főleg amit említettem 182Le a seggem alatt! Brrr még most is remegek Félelmetes jószág!
A k5-k6 a legagresszívebb, legdinamikusabb sportmotor. Ha tavaly januárban, találok új k6-ot még valahol elfekvőben , akkor azt veszek, nem találtam, így megvettem az r1-et. Ami a legszebb és leghasználhatóbb ezres. Imádom, imádtam az előzőt is, de a k5-k6 az más. Az tömény huliganizmus. Ha meg azt nézzük milyenek a hegesztési varratai, meg ilyenek, akkor felejtő az egész, de az a blokk, az a valaha gyártott legjobb blokk. A k7-k8 papíron, padon erősebb, de az erő leadása elasztikus, a k5-k6 meg kitolja a szart is belőled.
Ja mikor a 07-es gixxert R1-et zx10-et cbr-t tesztelték a Superbike mag.-ban akkor a gixxer nyerte meg a tesztet és azt írták hogy ha ott lett volna a K5 akkor az lett volna a 2. Végül is nekem annyi összehasonlítási alapom van,hogy tekertem 05-ös R1-el,ésK5-el és háááát elég nagy külömbség van a kettő közt, a gixxer javára! De ennek ellenére R1 párti vok!
A k5-k6 gixxer a legerősebb ezres széria sportmotor. Padon bármikor veri az r1-et.
Na látod ezért húzom a szám az adatok láttán! Van egy havaromnak egy K5-ös gixxere,Nem sok módosítással, KERÉKEN! 182LE-t tett le Ágó padjára!Ha nem vagyok ott a behangolásnál nem hiszem el! Bár Ágó is csak a második mérés után hitte el! Ott még +1LE-vel több is lett! Ja és azért mondom hogy kis módosítás, mert Street1000 kategóriában tavaly bajnok lett a motor az országos dragbike futamokon összetettben! És ez egy 4 éves motor!
MilleRR vagy Danny! Ti foglalkoztok nagyon így optikával. Lehet hogy az Rs újra lesz fényezve teljesen. Tuti hogy fekete lesz annyit tudok. Tudnátok mutatni vmi cuccokat amivel tudnám dísziteni illetve beszerezni tőletek ? mert sajna a weboldalatokon nem sok mindne van.
tudok neked 215Le gixert,csak palyamotor.abba biztos van 170-180kereken
Csákó Bandee!Figyu már!Te vettél a 00-ás R1-re Bolditól bal kormány csutkát?Mert nem találja és azt mondta lehet te vetted meg ,és akkor nem keresi Végül is csak a markolat miatt kérdezem.Ja és holnap talán kész a műszerfal ,vagyis azt hallottam hogy össze lesz rakva! Majd értesítelek azért a fejleményekről!
Amúgy az ftlbs-t meg kell szorozni 1.1/meg egy kicsi/vel És akkor lesz belőle NM azért tűnik/ az is/ kevésnek!
Vigyázz, ez az új R1, ami gyengébb, mint az előzőek. Ennek a mérésnek 100%-ig hihetsz, az mcn-es srácok nem szarral gurítanak.
A nyomaték kevés, a lóerő normális. Nem kell hinni a superbike-ban megjelenő ámításoknak. Volt szerencsém látni Ágónál pár mérési eredményt és köszönő viszonyban sincsenek az újságokban megjelentekkel.
Szerintem rosszul olvastad Alapba 152,54hp és 72,56nm.Behangolás után 167,08hp és 77,53nm.Bár az én 2005ösöm 164hp és 74,9nm behangolva úgyhogy nem nagy a különmbség.
Huhh a bizonyíték lemaradt!
Na ez tényleg össze van csukva!http://www.kepesmotor.hu/motor...
157,75hp keréken...........................hááát ........szomo
rú!Én keveslem!
Na jó .................nekem is sikerült ilyen képet is csinálnom De ezen sincs Ildi Amúgy azért lett lencsevégre kapva:.....mert tényleg jó lett!Nagyon 1edisesis és....................kék
Utolsó lemaradt:
Ha már úgy is fényképeztem a gp-s magyar cikket, gondoltam lövök egy párat az új R1 tesztről is... (cbr vs r1) Mai friss MCN magazin.
Az meg az Emőd volt
Íme egy kép a "vevőmentes" állapotról
2007/08-as r1 power commander vadonatúj!ára;65.000ft
Eladó egy 2007-es fekete R-1,gyönyörű szép,sérülésmentes állapotban,800 000Ft extrával 2500 000Ft-ért.Képek,és elérhetőség az adatlapomon.
Huhh ezen nincs Ildi! Csak egy félig belógott DANGER!