Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már mindent értek...
Szalagavatóra voltam hivatalos...
Ennyire másnapos vagy,hogy nem tudsz semmit?
Szeretném De még semmit sem tudok
Ájjájjjj!
Pohi!Ahogy elnézem Bignek sok volt az agancsossör!
Lesz csere 09-re?
Ezen kellett legalább 10percet gondolkodnom, mire leesett... Asszem, sok volt a tegnapból...
Én castrol Actevo GP 20W50-et használtam az R1-ben....nem volt vele semmi gondom, tette a dolgát, a motor sem ette meg és még olcsó is a www.formula3000.hu oldalon. Az FJR-be Power1-et raktak 10.000 km-t mentem vele gond nélkül, most yamalube van benne....még csak pár 100 km-t mentem vele, így erről hosszú távon még nem nyilatkozom, de most nem érzek változást....olyan mint a castrol.
Én is! De tiszta mocsok lett úgyhogy le is mostam, hogy megint szép tiszta legyen!
Fura! Rengetegszer hallottam már ezt, de nem így van.
Kivittem ma egy laza körre a"Kicsikét"

Van is öröm
Semmi gond Zema
Mentalista vagyok, onnan.
Amúgy DaniR1-nek a képeiről beszélek, mivel ő hozta fel az olaj témát. Mondjuk a tieidről is ez jön le... gumikép, álló motor, rendszám, stb...
Ezt hogyan állapítottad meg a képekből?
Ezek megint olyan kérdések amiket neked kell eldönteni... A képeidből ítélve se nem pályázol, se nem egykeréken töltöd az életed, se nem nyelezed állandóan. A fullszintetikus olaj a fokozott igénybevételre tökéletes, de nem a gyári olajcsere intervallumokra. Én 3-4 ezrenként cserélem. A pályamotorokban egy pályanap vagy verseny után cserélik az olajat.
Így van a 5100 az félszintetikus motorolaj ...
De az 5100 az nem szintetikus h ajól tudom?azmeg nemépp a legjobb.
Viszont 20 dkg-val könnyebb
Szerintem a zselés....de nem értek hozzá.
melyik lehet a jobb a zselés vagy a savas?
Tényleg fájdalmas:

link