Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!

PBandee még a dobbal kapcsolatosan nem tudok semmit :S

Meg egy olyan kérdés lenne hogy valamelyik délután nem tudnál segíteni ? kiakarom cserélni a pleximet csak annyira hülye módon van megoldva hogy egyedül nem merem mert az előbb majd nem eldurrant a gyári plexim max ha 2en is elbasszuk nem volt szerencsém csak annyira befeszül hogy egy magam nem tudom kioperálni a helyéről
Nemis tudtam,hogy melegszel
Meddig van eksön? Úgyis elhozhatom h bemék lefoglalózni? Ennyiért kell!
Imádlak, mondtam már?
Az IWATA-t tudom ajánlani, tényleg csúcs minőség, amerikában 100dolcsi volt 1,5 éve, de nehéz elérni, hogy postázzanak Mo.-ba.
A váz, úgy tudom azonos. A blokkcsere viszont szerintem problémásabb. Valószínűleg beleépíthető, de a kábelezéssel azt hiszem lehetnek gondok. De talán megoldható. Mindenesetre nem egyszerű. Tehát nem "kiveszem berakom és kész"
sziasztok srácok nagy segitség lenne ha valaki ezt tudná:
hogy a
-98-99 es R1 nek ugyanolyan e a váza mint a00-01 esnek ha nem akkor miben más?
-továbbá külföldi papiros de forgalomba helyezhető motor blokkját bele lehet e tenni Mo-i vázba zökkenőmentesen és mi az utja ennek?
nagoyn megköszönném ha v ki ezt tudná és válaszolna ! üdv!
Csá Big!

Hyperakciós TBR Carbon Slip-On 07-08 R1 re, 1 idényt használt (Dani motorján) 150.000.- ért elvihető...

akkor en 1 sataminijet-re szavaznek.en ezert nem airbrush pisztolyt hasznalnek.de mindenki mas.amugy a Hansa gyart olcsokat(relative)de ami jo aza steenbeck+harder az evolution,iwatat nem vennek feltetlenül
Nekem van teljes készlet. Kurvajó dolgokat lehet vele művelni...
Tiszteletem az Itt lévőknek!
Új vagyok a fórumon, üdvözlök Mindenkit!
Lenne egy fontos kérdésem:
Most szeretnék venni egy 2001-es R1-et, és nem tudom, hogy mire érdemes az általános dolgokon kívül odafigyelni. Ha Valaki esetleg járt adna pár jó tanácsot, felhőtlenül boldog lennék.
A gépen egyébként azt vettem észre, mikor az alvázszámot ellenőriztem a papírokról, hogy az ülés alatt lévő, és a tank alatt lávő stimmel, de a kormánynál van még egy szám, ami nem passzol ezekhez. Ez normális dolog? Ott is ugyanannak a számnak kéne lenni, mint a másik két helyen?
Előre is köszi minden tanácsot.
Gondoltam kipróbálom, de inkább pici sérülések eltüntetésére fogom használni.
bandee
hogy te miket veszel:)
Az legalább szikrázik!
Sorry!
Kössz

Csak az enyém a krómozott
Gratulálok!

Ha olyan a felfogatásuk, mint a józsiknak, akkor max 30 perced veszi el...
Gratulálok a bátyókhoz!

Nem bonyolult az, a farok idom felső részét leszereled akkor hozzá férsz a dob csavarjaihoz, onnan már látsz mindent, csak ne kalapáccsal állj neki!
Hy all Urak!

Megvettem a TwoBrothers-t /van is öröm/

Na most,úgy fog a dolog kinézni,hogy egyenlőre marad rajta a katalizátor.
Kiütni nem fogom a gyári Y-ból a katalizátort.És amig nem lessz Y addig megy a gyárival,plussz rajta a TBR.

Mondok és kérdezek valamit.

Beszéltem ma MilleRR-el,telón és Ő mondta,hogy egyedül elég nagy szívás feltenni őket.
Ezért ha gondolom ugorjak el hozzá és ketten feltesszük,mert Ő már rakott fel egy párat.

DE:
Kitudja,hogy mikor lessz olyan az idő,hogy leguruljak hozzá.
Nekem pedig b@ssza az agyam,hogy minél előbb fel legyen rakva(legalább a hangját halljam)

Mire kell odafigyelni kölönösképpen,ha egyedül csinálom és először?
(autószerelő-első szakmám-mivoltomnál nem nagyon sz@rok be tőle,de azért nem árt ha tudom,hogy mire figyeljek oda különösképp)
Igen, csak nemtom milyet és most piac kutatást végzek.
Azt hittem már az van fent, olyan sötétnek látszódott!
Fasza lett,át se látni rajta
De még ne tettem fel,még nem volt rá időm
Mondtam, hogy tele van dzsuvával! ...mikor belefújtam a pofám tiszta kotu lett!