Sziasztok!Rajta vagyunk ezen az R-szériás találkozón.Addig is szervezünk túrákat stb.Ha R1-R6 tulaj vagy regisztrálj a www.yamahanemeth.hu oldalon.Semmilyen kötelezettséggel nem jár,de nagyon sok kedvezményt kapsz tőlük ha klubtag vagy.
Együttérzek veled,arrafelé rendszeresen garázdálkodnak őrült rendőrök!Nekem is van egy story-m,ami ott történt.Két éve nyáron,elindultam Tatabányára az akkori drágámmal(04-es R1)az M1-esen.Elhagyva az M1-M7 közös szakaszt kb a Premier Outlet magasságában megláttam egy Ford mondeo bütykös taxi-t(rendőrauto)ami a 0-ás felhajtó felé haladt.Mivel a rendszámom fel volt hajtva.gondoltam nem vagánykodok,szabályosan indexelve a másik sávban megelőztem 80-al,és rá akartam hajtani a 100-as főutra.De addig már nem jutottam el,mert a járőr,hogy ne vegyem észre,két záróvonalat átlépve lopakodó üzemmodban utánnam eredt.Közben én mit sem sejtve az autopályalehajtoban balra indexelve megkezdtem a balra húzódást,hogy elkanyarodjak Tatabánya felé.Ekkor a két észkombájn(a bütykösben)látva,hogy gáz van rányomták a dudát,és azzal a lendülettel bal oldalrol a hátso lökhárítóval kiütötték az első kerekemet.70 méter csúszás után(bőrdzseki,farmer)és 8 bukfenc után felugrottam(adrenalin cool)és hangosan számonkértem a két megszeppent papagájt.Ők azt hajtogatva,hogy én el akartam menekülni,szépen elküldték a sorban megállo szemtanukat.A végeredmény:Egymilla kár,Húszezer büntetés,nyolcvanezer szakértői díj(Aki persze független,de a rendőrök segítettek neki méregetni)!A hibás persze én lettem!
óóó dehogynem...csak várok abiztosítóra (ha mindenigaz a jövö héten lezajlik amin most ülnek..és végre megtudom, hogy mennyit akarnak fizetni...)
Persze csak saccolni tudok...de már felkészültem a legrosszabbakra...már igazából mindegy...mert ezen az egészen úgyis akkorát bukok...már csak abban reménykedem hogy a buktát lejjebb tudom vinni
szóval a jövö héten már eladósoron van..már igy is ketten meg akarják venni...
[az a poén, hogy pöccre indul...mert motorikusan semmi problema, sem a váza sem ment el...csak hát az idomok...meg a kormány, lábtartó, és az olajdekli megrepedt...jah és a hütő kilukadt )
De hát az őrületem / szerelmem tántoríthatatlan...
és 2 hónappal a baleset után már volt másik motorom...egy régóta áhított 04"es R1... tanulva a hibámból Casco-val ...
így aztán igazán barom vagyok..és a fizetésem 70%a motorokra megy
De mindez nem igy lenne, ha nem segítene mindenben életem párja...
Szóval szerencsés vagyok...
Szia Roli!
Még nem adtam el...
Tavaly május elején vettem át több hónap várakozás..és okmányirodás buziskodás után...az -akkori vadiúj- ZX-6R Ninját...álmaim megtestesítője volt...
Minden fasza is volt, imádtam, 8000km-t mentem vele augusztus 27-ig...(az első 1000 et 3nap alatt rendszám nélkül , mert még nem volt meg MO-nak az uj Ninja vizsgáztatási adatlapja vagy mia fenéje )...
Na szóval augusztus 27. du.19:00 M1/M7 közös bevezető Bp felé kb 5 km-re egy -mint utóbbb kiderült civil rendör- jobbnak látta, a középső sávból kidriftelni elém...és nekicsapódni a középső betonfalnak és felkinálni nekem a jobb hátsó kerekét..és sárvédőjét... (MINDEZT ÚGY HOGY ÉN 95el mentem (ott már 100 as tábla van...a legbelső sávban, az a barom meg a középsőben volt...amig nem kerültem 10méteren belülre...aztán kormányát elémrántotta..én elkerülve a frontális belemenést eldöntöttem a picikémet, nekicsapódtam a jobb hátuljának, majd repültem olyan Superman-eset...
majd kb 40 méterrel a roncsomtól tudtam felállni, miközben az autók majdnem halálra gázoltak...
JAH..AZT NEM FELEJTEM EL....MINDEZEK UTÁN AMIKOR ELKEZDETT TORLÓDNI A FORGALOM, VAGYIS KURVA NAGY DUGÓ LETT...ÉS ARASZOLTAK MELLETTÜNK AZ AUTÓK..KAPTAM ÁM ÉRTELMES BESZÓLSÁT BŐVEN...A LEGSZEBB EGY DAGAGT CIGÁNYTÓL JÖTT A MERCIJÉBŐL KIKÖNYÖKÖLT ÉS MONDTA:
fasszopó motorosok...
NA MINDEGY..
ÉS LEKOPOGOM..HÉTFŐRE LESZ VÉGRE RONCSÉRTÉKELÉSE A MOTORNAK...TEHÁT LASSAN 7 HÓNAPJA VOLT EZ AZ EGÉSZ ( JAH A FICKÓ AZONNAL ELISMERTE A HIBÁZÁSÁT..de az is abszurd..hogy 3 hónapot kellet várnom a jogerős rendörségi papirra, hogy a civil-zsaru volt a hibás....)..de amit ezek a biztositók csinálnak az egyszerüen abszurd...
Jah és a lényeget nem is mondtam...
Nem volt CASCO a motoron, viszont HITEL az annál több, ugyhogy azóta is nyögöm a totálkáros kicsikémre a havi 45 000 -et
Nagyon sok gumit kipróbáltam, ezek voltak a kedvencek:
Ha csak utcán használod akkor Michelin Pilot Power 2CT, vagy Metzeler Sportec M3.
Ha pályázol és utcán is mész akkor egyértelműen Dunlop (Qualifier) D209 GP - én a 7433-as keverékű mediumsoft-ot használtam. Ez E jelű gumi, utcán is használható egy gondja van, h mivel puha keverékű elég rendesen kopik.
SC2-es Supercorsa-t is próbáltam, a 2007-es modelleket. Nekem annyira nem jöttek be, mint a D209-ek.
Én a Dunlopok mellett maradok.
Még egy kérdés, ha lehet...
Melyik gumi a favoritod, ha jól látom neked is van R1 ed..neked mi adta a legtöbb visszajelzést, megbízhatóságot.stb...
nekem a Metzeler Racetek k2 nagyon tetszett alattam, bár az a legjobb barát Busáján van...Mentem vele jópár km-et...és megtetszett...Nem bíztam teljesen annyira még a 07"es ZX-6R em BT-O15 ös Bridge-ben sem, pedig a kawán tényleg jól érzi magát...
De kiváncsi lennék a véleményedre..
Most az R1 en Pilot Powerek vannak...azzal nincs gond...persze, először a futóműnek kéne 100% nak lennie
Vannak pályabeállítások R1-hez, de azok nagyon személyre szabottak.
Mindenképp a gyári legyen a kiindulási pont és abból építkezz.
De javaslom, h ne te csináld hanem bízd szakemberre!
Sejtettem, hogy ilyen választ kapok
A gyári beállításokkal közúton én meg voltam eddig elégedve az előző motoromnál is (ZX-6R) azzal nem volt gond...az lesz, visszatekerem csak azért bíztam abban hogy körülbelüli értékeket kapok majd..(azt tudom...hogy azt több gurulás utáni utánállítás kell, hogy elégedettség töltse el a lelkem :D)...
Mindegy..akkor vissza a gyári...és megtanulom Superbike magazin csináldd magad futómű beállítását :S
ha olyan egyszerű lenne, h testsúlyból és magasságból be lehetne lőni akkor én lennék a legboldogabb...
de nem lehet!
Azt javaslom állítsd vissza a gyári értékeket, az inkább puhább és semleges.
Aztán meg csak egy profi tudja beállítani a tökéletes futóművet, rengeteg pálya tesztkör után, ahol el kell tudnod mondanod mit érzel és mi változott.
Sziasztok!
Kicsit gondolkodóba estem...úgy érzem mintha -néha- pattogna a hátulja, vagyis inkább nem mindenhol úgy közvetít a motor hátul, mint ahogy azt elvárná az ember..
Az előző tulaj súlyosabb is és magasabb is volt mint én..szerintem elbaszkurálta a gyári beállítást..az ö igényeihez..
Én viszont nem tudom, hogy hogy fogjak neki. Idöm/kedvem/pénzem sincsen profikhoz elvinni, akik biztosan tutin (vagy sem :P) beállítanák a testsúlyomra...de jobb szeretném magam űállítani..tudtok nekem ebben segíteni ? Hogy milyen beállítással közlekedjek ?
181cm 80kg
köszönöm
nem tudom mi a gond, de nekem azt írja ki miután rámegyek a regisztrációra, hogy HIBA...
en meg nem akarom elkiabalni de gazdagodtam
amugy mivel gazdagodtam kellene 1 ulesidom 1üleses.?tud valaki ilyet?huf?web oldal?
nem kellene siofokra 1 r1 es talit rendezni?
Persze csak saccolni tudok...de már felkészültem a legrosszabbakra...már igazából mindegy...mert ezen az egészen úgyis akkorát bukok...már csak abban reménykedem hogy a buktát lejjebb tudom vinni
szóval a jövö héten már eladósoron van..már igy is ketten meg akarják venni...
[az a poén, hogy pöccre indul...mert motorikusan semmi problema, sem a váza sem ment el...csak hát az idomok...meg a kormány, lábtartó, és az olajdekli megrepedt...jah és a hütő kilukadt )
és 2 hónappal a baleset után már volt másik motorom...egy régóta áhított 04"es R1... tanulva a hibámból Casco-val ...
így aztán igazán barom vagyok..és a fizetésem 70%a motorokra megy
De mindez nem igy lenne, ha nem segítene mindenben életem párja...
Szóval szerencsés vagyok...
Még nem adtam el...
Tavaly május elején vettem át több hónap várakozás..és okmányirodás buziskodás után...az -akkori vadiúj- ZX-6R Ninját...álmaim megtestesítője volt...
Minden fasza is volt, imádtam, 8000km-t mentem vele augusztus 27-ig...(az első 1000 et 3nap alatt rendszám nélkül , mert még nem volt meg MO-nak az uj Ninja vizsgáztatási adatlapja vagy mia fenéje )...
Na szóval augusztus 27. du.19:00 M1/M7 közös bevezető Bp felé kb 5 km-re egy -mint utóbbb kiderült civil rendör- jobbnak látta, a középső sávból kidriftelni elém...és nekicsapódni a középső betonfalnak és felkinálni nekem a jobb hátsó kerekét..és sárvédőjét... (MINDEZT ÚGY HOGY ÉN 95el mentem (ott már 100 as tábla van...a legbelső sávban, az a barom meg a középsőben volt...amig nem kerültem 10méteren belülre...aztán kormányát elémrántotta..én elkerülve a frontális belemenést eldöntöttem a picikémet, nekicsapódtam a jobb hátuljának, majd repültem olyan Superman-eset...
majd kb 40 méterrel a roncsomtól tudtam felállni, miközben az autók majdnem halálra gázoltak...
JAH..AZT NEM FELEJTEM EL....MINDEZEK UTÁN AMIKOR ELKEZDETT TORLÓDNI A FORGALOM, VAGYIS KURVA NAGY DUGÓ LETT...ÉS ARASZOLTAK MELLETTÜNK AZ AUTÓK..KAPTAM ÁM ÉRTELMES BESZÓLSÁT BŐVEN...A LEGSZEBB EGY DAGAGT CIGÁNYTÓL JÖTT A MERCIJÉBŐL KIKÖNYÖKÖLT ÉS MONDTA:
fasszopó motorosok...
NA MINDEGY..
ÉS LEKOPOGOM..HÉTFŐRE LESZ VÉGRE RONCSÉRTÉKELÉSE A MOTORNAK...TEHÁT LASSAN 7 HÓNAPJA VOLT EZ AZ EGÉSZ ( JAH A FICKÓ AZONNAL ELISMERTE A HIBÁZÁSÁT..de az is abszurd..hogy 3 hónapot kellet várnom a jogerős rendörségi papirra, hogy a civil-zsaru volt a hibás....)..de amit ezek a biztositók csinálnak az egyszerüen abszurd...
Jah és a lényeget nem is mondtam...
Nem volt CASCO a motoron, viszont HITEL az annál több, ugyhogy azóta is nyögöm a totálkáros kicsikémre a havi 45 000 -et
Ha csak utcán használod akkor Michelin Pilot Power 2CT, vagy Metzeler Sportec M3.
Ha pályázol és utcán is mész akkor egyértelműen Dunlop (Qualifier) D209 GP - én a 7433-as keverékű mediumsoft-ot használtam. Ez E jelű gumi, utcán is használható egy gondja van, h mivel puha keverékű elég rendesen kopik.
SC2-es Supercorsa-t is próbáltam, a 2007-es modelleket. Nekem annyira nem jöttek be, mint a D209-ek.
Én a Dunlopok mellett maradok.
Melyik gumi a favoritod, ha jól látom neked is van R1 ed..neked mi adta a legtöbb visszajelzést, megbízhatóságot.stb...
nekem a Metzeler Racetek k2 nagyon tetszett alattam, bár az a legjobb barát Busáján van...Mentem vele jópár km-et...és megtetszett...Nem bíztam teljesen annyira még a 07"es ZX-6R em BT-O15 ös Bridge-ben sem, pedig a kawán tényleg jól érzi magát...
De kiváncsi lennék a véleményedre..
Most az R1 en Pilot Powerek vannak...azzal nincs gond...persze, először a futóműnek kéne 100% nak lennie
Igaz, hogy nem ebbe a fórumba tartozik, de milyen volt az új kis Z? Miért adtad el?
Roland
Mindenképp a gyári legyen a kiindulási pont és abból építkezz.
De javaslom, h ne te csináld hanem bízd szakemberre!
A gyári beállításokkal közúton én meg voltam eddig elégedve az előző motoromnál is (ZX-6R) azzal nem volt gond...az lesz, visszatekerem csak azért bíztam abban hogy körülbelüli értékeket kapok majd..(azt tudom...hogy azt több gurulás utáni utánállítás kell, hogy elégedettség töltse el a lelkem :D)...
Mindegy..akkor vissza a gyári...és megtanulom Superbike magazin csináldd magad futómű beállítását :S
Üdv. : ;)
de nem lehet!
Azt javaslom állítsd vissza a gyári értékeket, az inkább puhább és semleges.
Aztán meg csak egy profi tudja beállítani a tökéletes futóművet, rengeteg pálya tesztkör után, ahol el kell tudnod mondanod mit érzel és mi változott.
Kicsit gondolkodóba estem...úgy érzem mintha -néha- pattogna a hátulja, vagyis inkább nem mindenhol úgy közvetít a motor hátul, mint ahogy azt elvárná az ember..
Az előző tulaj súlyosabb is és magasabb is volt mint én..szerintem elbaszkurálta a gyári beállítást..az ö igényeihez..
Én viszont nem tudom, hogy hogy fogjak neki. Idöm/kedvem/pénzem sincsen profikhoz elvinni, akik biztosan tutin (vagy sem :P) beállítanák a testsúlyomra...de jobb szeretném magam űállítani..tudtok nekem ebben segíteni ? Hogy milyen beállítással közlekedjek ?
181cm 80kg
köszönöm