Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a zx10-ről annyi, hogy egy nagyon jól motorozó barátom vett egyet és el is adta, mert motorozhatatlan. Az R1 azért olyan "gyenge" alul, hogy nyugodt tempót is mehess vele. Én nem tudom, hogy vagy vele, de ha keményen nyomtam a gépnek nem nagyon esett 7000 alá a fordulat így a "gyengeség" máris ki van küszöbölve. Egyébként felesleges vitatkozni, mert a véleménye ettől senkinek nem fog megváltozni. És akár az idők végezetéig is írkálhatunk.

A kawába egyet nagyon becsülök, hogy haver 2001-es zx6r-je még él. Pedig abban óra szerint van kb.46.000...anélkül meg szerintem 70.000, már vagy 30.000-et vert úgy bele, hogy a karbiszinkron nem jó...zabálja az olajat...mindegy neki ráönti ami épp a kezébe kerül . Már valamelyik henger nem ment neki tegnap ahogy elment mellettünk.....remélem most a szerelőhöz ment végre

Egyébként ez a hibátlan kawa, hogy a fenébe nem ér el kimagasló eredményt a superbike-on és a Gp-ben? Ettől függetlenül van olyan modellje ami tetszik és megvenném, bár a paletta elég szűkös e téren.
Én 2004 óta használok R1-et volt 04,05,és most 07-es évjáratú gépem.Kb 50 000Km-t mentem velük.Én a gyári kormánystabilizátorban sűrűbbre cseréltettem az olajat,de előtte sem csapkodott jobban a kormány mint bármelyik hasonlóval szerelten,az olajcsere után pedig teljesen megszünt.115kg vagyok,de sosem volt problémám a futóművel.Nagyon jól állítható,mind pályára,mint közuti használatra.04-ben párhuzamosan használtam egy K3-as gixer 750-est amit 0Km-esen vettem,de kb akkora volt a különbség mint egy KIA és egy M5-ös BMW között!
Erre találták ki az apróhirdetés rovatot.
Oda van írva, hogy mihez képest idegesebb: 7R. Ráadásul ha a km-ről beszélünk, akkor a viszonyítási alapokat egy 97-es ZX-7R 2007-ben 30000+ km-rel az órában és egy 2005-ös, valóban makulátlanul újszerű R1 képezte, előbbi kölönféle kopottságú gumikkal és elhasznált kormánycsapággyal, utóbbi vadiúj abroncsokon. Az R1 tempónál sokkal inkább érzi a menetszél cibálását a rideren, mint a 7R.
Az R1-el mikor párosban indultam el, meg kellett állni, mert leült hátul mint egy béka (max előfeszítéssel már újra közelített az egyszemélyes képességeihez), míg a kawa alig éreztette, hogy változott valami, nemhogy azt juttatta volna eszembe, hogy tekergessem az előfeszítést.
A 05 kiemelése azért történt, mert ilyet használok.
(Te mintha érzelmileg reagáltál volna inkább..)
Azt nem mondom, hogy szar a blokk, mert ha kapna egy normál gyújtást meg egy síktolattyús karbisort + versenycsövet, szerintem nem ismerne rá senki, csak tényszerűen jeleztem, hogy a fordulatszám-tartomány alsó felét úgy ellágyították, hogy se ezrest, se sportgépet nem idéz.
Amúgy semmi bajom vele, tetszik. Remélem így lesz ez akkor is, ha 10R-el is mentem :)
Sziasztok!Van egy Dainese steel vadonat új fekete-fehér 52-es egyrészes bőrruhám eladó!a Karasnában 290000Ft.Én adom 160000Ft-ért.
és még vmi:
az h az R1 idegesebb?
Ez a kifejezés nagyon nem fedi a valóságot. Ne olyan motort emelj ki amiben x km van, vagy x éves, vagy lejárt gumijai vannak, vagy a felnije már nem szabályos.
Az R1 (04-08) és a CBR (06) a leginkább nem ideges motor, aztán jön a GSXR (k6-k-k8) és végül a 06-07-es ZX10.
Miért a 05-ös R1-et emelted ki?
A 04-05-ös széria kapott 2006-ban egy pofont (ugyebár 2006-ban az RN12 képében kapott a széria még egy évet), hiszen a szokásos szín változtatásokon kívül eléggé belenyúltak a tervezők a dolgokba.
hosszabb lengőkar, módosított gyújtás és injektortérkép, változtatott szelepvezérlés, nyomatékgörbe hangolása, a lyukak eltüntetése érdekében, módosított anyagú első villák. Tehéta 04-05 nem egyenlő a 06-al.
A gyári kormánygátlóban igazad van, dísznek se jó, mert ronda is. kuka. De az összes motoron amin GYÁRI van (nem Öhlins, mint pl. az új ZX-eken) az mind szar.
A hátsó rugóstag témában nincs igazad, nagyon nagy tartományban állítható és megfelelően keményíthető. Az R1-el a Yamaha egy mindenre használható sportmotort akart kihozni, ez főleg a 04-05 és 06-ra igaz, a 07-08-assal egy kicsit keményíteni próbáltak. Ennek érdekében egy végtelenül kezelhető, elasztikus karakterisztikájú motor jött ki, amivelelső lehetsz a pályán és a ha 100-al két személlyel cammogsz az országban akkor is jól érzed magad rajta. Ezért nagyok az idomok, ezért széles a kormány, ezért barátságos az üléspozíció. Kis átalakítással pedig kihozható belőle az állat. Kinek mire kell, kinek mi tetszik. Az emberek emocionális döntések alapján vesznek motort, az 1000-es kategória különbségeit szigorúan szakmai szemmel egyikünik sem fedezi fel.
Egy valaminek az elsőségét viszont nem lehet elvenni a Yamahától, ez pedig a kidolgozás minősége. a hegesztések, a varratok, az illesztések, a műanyagok, a felhasznált anyagok. mind-mind-mind jobb mint a többi motor áltat képviselt szint.
A nyomatékgörbe pedig pont az elasztikusság miatt olyan amilyen. Ha kikukázódik a katalizátor és egy PC írja az injektortérképet, ami padon be van állítva az kiküszöböli a lyukakat, azt pedig ne felejtsük el, hogy átlagban 1000 fordulattal többet forog fent az R1 mint a többi 1000-es és 8,000-9,000 től nincs ok panaszra. Ez engem soha nem zavart én is féltem a nyomatékhiánytól alul, de egyáltatlán nem venni észre, főleg ha kicsit belepiszkálnak.
Nem különösebben értek ezekkel egyet, a gyári r1 ("05) olyan puha alul és akkora lyukak vannak a teljesítménygörbéjében, mint a bombatölcsérek (oké, ebből annyi érződik, hogy 4000-ig csendes és lágy, onnan van hang és 7000 körül elkezd menni, a ZX-7R-em meg 4000-től tisztán húzott; persze nyilván nem múlta felül amit +33%, azaz +250 köbcenti produkál). A gyári kormányteló dísz, a hátsó rugó gyenge. Ezzel együtt nagyon jó kis gép.

Saját kawáim sem, és ismerőseimé sem hullottak szét, a 7R futóműve pedig brutál stabil és kezelhető volt, kormányteló és kormányvégsúly nélkül, állítólag hulladék (nekem nem tűnt fel) kormánycsapággyal is. R1 se rossz, de idegesebb és kevesebb önbizalmat nyújt, emellett kormányvégsúllyal is sokkal zsibbasztóbb a kézre nézve egy túrán (2-3x) mint a 7R volt végsúly nélkül.

A megbízhatóság inkább elsősorban a karbantartás minőségének függvénye.

Nálam a prioritás K-Y és nincs is nagyon tovább, sajnos 10R-t nem találtam épp ami tetszett.
Te figyi, szerintem vegyél egy GS500-at, azt nem kell sajnálni, extraként rátehetsz egy tankpadot, úgyhogy olcsón megúszod a "tuningot" is...
Nem megy rá, ezért mondtam hogy nincsen...
Yoshimura meg Terminyomi Y-t meg tudod ki vegyen...
Akrát is vehetsz tőlünk egyébként!
... már persze ha valaha el fogom tudni dönteni milyen motort is akarok venni...
Y-al veszek csövet. Ha a TBR-nek van akkor olyat.
Ha megesküszöl rá, h az akra Y-ra rámegy a TBR akkor is.
Te miért is örülsz ennyire? Már nem TwoBrothers csövet akarsz?
A magyarországi Yoshimura importőr a Full-Gas idéntől, úgyhogy náluk érdemes venni Yoshimurát, nem pedig a mindenféle fekete/szürke bazárosoktól...
Köszönjük szépen!
Van némi heggesztés rajta meg némi fényezés.De ha érdekel akkor a heggesztést én megoldom!Mennyit érne meg neked?
kapni csak két pofont lehet...
Vagy a fullsystem-nél kérdezd meg, vagy a menj be a full gas-hoz, keresd adorján tomit és ő szerez. A full gas egy yoshi dealer. mivel ugye a yoshi félig a suzukié.
a másik h menj fel a honlapjukra és nézd meg ki a m.o.-i importőr. De igazából bármelyik kereskedés be tud szerezni bármilyen dobot.
ja, én biztos...!
ÁÁÁ dehogy! csak egy millával olcsóbb mint az átlag
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ehez mit szóltok?nem gyanusan olcsó?
Akkor most örülünk, nemde?
Sokba, de nem annyiba azért mint a vadiúj gyári!
06-70-DANI-000 a számom, hívj fel ha tényleg érdekel!
Hát akkor már érdemes lenne egy ilyen bivajerős motor nyergében is egy fotót kattintani,he he
Dannyboy

A fényezése az nem lenne gond! De menyibe fájna ez nekem?
Hogy erted h le van harcolva? elvan törve vagy csak a fenyezésén van sérülés?
Ilyet hol lehet kapni?