Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt látható a Yoshimura-é.

http://www.yoshimura-rd.com/im...
Adatlapomon látható gsxr 1000 eladó, többi info is ott van!
Danny,
utánanéztem amiről beszélgettünk.

van az Akrához, Yoshihoz, Termignonihoz "Y" cső.
Az már más kérdés h ez már nem Y alakú, de akkor is. Ugyanannyiba kerül mint a 06-oshoz és a leglényegesebb addícionális része a slip-on-nak, mivel ez iktatja ki a katalizátort és az Euro 3-4-5 szabványok miatti korlátozásokat.
Itt van pl. az Akra:

http://www.akrapovic.com/typo3...
A 2007-es R1 statikusan 180, dinamikusan pedig 189 lóerőt rak a főtengelyre a gyár szerint.
Igen, a ram-air rendszerrel szerelt motoroknál két féle teljesítményt szoktak megadni: az egyik a statikus, amit gyakorlatilag álló helyzetben tud produkálni a motor. A másik pedig a dinamikus, amikor nyélgázon repesztesz végsebesség környékén, mert ilyenkor "megy" maximumon az air-box rendszer. A nagy sebességgel beáramló levegő torlónyomásának köszönhetően olyan hatása van, mint egy enyhe turbónak/kompresszornak.
tudom hogy a 08-as csak szinben különbözik!

Azt eltudod nekem magyarazni hogy mit jelent az hogy feltöltött airbox-al 189 LE? Miert anelkül kevesebb LE?
Egyébként rengeteg gyári cuccom van még ehez az évjárathoz: a jobb oldalidomon kívül egy komplett idomszett (tank is), plexi, lábtartók, fékcsövek, kipufogó, stb.
jól van Olika nyugodj meg.
nincs 08-as "új" R1, mert a 08-as ugyanaz, mint a 07-es. És feltöltött airbox-al eddig is 189 LE volt a gyári adat főtengelyen.
Egyéb újdonságról van híred?
Én úgy tudom, csak színben különbözik a 2007-től.... Javítsatok ki, ha tévedek...
hey! Tudtok valamit az uj 2008-as R1-röl? Allitolag gyarilag 189 LE! az nagyon brutaliti!
Danny,
tedd meg h visszahívsz, thx.
Nekem van, kék, sérülésmentes - csak a fényezés nem a legjobb rajta, de ez egy hosszú sztori...
Szeva.Nekem lenne egy fejidomom, de egy kicsit le van harcolva.
Hali! Nincs valakinek véletlenül egy fejidom a padláson egy 99-es R1-eshez?
Valamibe bele kell kötni....
Ha ti is 6kor zárnátok, be sem jutnék a boltba!
Még szerencse hogy a vásárlóink 80 százalékának erről pont az ellenkezője a véleménye!
Cserébe szebbek...
+ mivel a Hondák rengeteget fogyasztanak ebben is jobb a Yamaha....
Talmácsi Gábor: " AKI ÉRT A MOTORHOZ AZ HONDÁT VAGY YAMAHÁT VESZ"

1 perc 30 másodpercnél mondja kb.
Faszán elvitatkoztok!

Vebyen mindenki R1-et, és kész. Van még 2007-es szin is, 250-el olcsobban...
Ez így van.
meg kell nézni a yamaha illesztéseit, a váz hegesztéseit, a lengőkart és a műanyagok kidolgozásait. Nagyságrendekkel jobb mind a háromnál, a külső meg magáért beszél. Az R1 évek óta a legszebb ezres, a saját véleményem szerint egyedül a 05-ös ZX10 és a 1098-as ér fel hozzá. Az új R6 meg a legszebb sportmotor amit valaha gyártottak. Az R1 mindent jól tud, pályázni, túrázni, kurva gyorsan menni, kényelmes, erős, gyönyörű. Csak pont ez talán az egyetlen hibája, hogy mindenben nem lehet jónak lenni, mert ahhoz kompromisszumok kellenek. Ezért veszek idén gsxr-t, mert pályázni és az olyan fajta utcai közlekedéshez amit én képviselek (kerék, sztopi) jobban megfelel. Azt nem sajnálom ütni, az R1-et meg igen, emellett az tény h sokkal agresszívabb a gsxr.
De Yamaha szerelmes leszek mindörökre, soha nem szerettem egy motoromat sem annyira mint az R1-et, pedig volt jópár.
Nekem ugyanaz a Yamaha motorban,mint az Akra csőben.Minőségileg messze a többi Japán felett áll.Volt már egy két vasam,ilyen is-olyan is,de "csak (R)egy maradhat"!A Honda még megközelíti,a Kawa motorja széthullik,de a Suzuki olyan,mintha másodosztályú anyagokból rakták volna össze!Mielőtt megtalálna egy-két fanatikus H-K-S rajongó,hogy honnan tudom,vagy miért mondom,hát mert tapasztaltam,és mert volt szerencsém tulajként menni mindegyik japán márka csúcs gépével!
ennyi. that"s the fact, bro...
Én be akartam számoltatni a régi motorom,és egy forint-tal sem akarták többér számolni,pedig legalább hat kiló extra volt rajta.