van az Akrához, Yoshihoz, Termignonihoz "Y" cső.
Az már más kérdés h ez már nem Y alakú, de akkor is. Ugyanannyiba kerül mint a 06-oshoz és a leglényegesebb addícionális része a slip-on-nak, mivel ez iktatja ki a katalizátort és az Euro 3-4-5 szabványok miatti korlátozásokat.
Itt van pl. az Akra:
Igen, a ram-air rendszerrel szerelt motoroknál két féle teljesítményt szoktak megadni: az egyik a statikus, amit gyakorlatilag álló helyzetben tud produkálni a motor. A másik pedig a dinamikus, amikor nyélgázon repesztesz végsebesség környékén, mert ilyenkor "megy" maximumon az air-box rendszer. A nagy sebességgel beáramló levegő torlónyomásának köszönhetően olyan hatása van, mint egy enyhe turbónak/kompresszornak.
Egyébként rengeteg gyári cuccom van még ehez az évjárathoz: a jobb oldalidomon kívül egy komplett idomszett (tank is), plexi, lábtartók, fékcsövek, kipufogó, stb.
jól van Olika nyugodj meg.
nincs 08-as "új" R1, mert a 08-as ugyanaz, mint a 07-es. És feltöltött airbox-al eddig is 189 LE volt a gyári adat főtengelyen.
Egyéb újdonságról van híred?
Ez így van.
meg kell nézni a yamaha illesztéseit, a váz hegesztéseit, a lengőkart és a műanyagok kidolgozásait. Nagyságrendekkel jobb mind a háromnál, a külső meg magáért beszél. Az R1 évek óta a legszebb ezres, a saját véleményem szerint egyedül a 05-ös ZX10 és a 1098-as ér fel hozzá. Az új R6 meg a legszebb sportmotor amit valaha gyártottak. Az R1 mindent jól tud, pályázni, túrázni, kurva gyorsan menni, kényelmes, erős, gyönyörű. Csak pont ez talán az egyetlen hibája, hogy mindenben nem lehet jónak lenni, mert ahhoz kompromisszumok kellenek. Ezért veszek idén gsxr-t, mert pályázni és az olyan fajta utcai közlekedéshez amit én képviselek (kerék, sztopi) jobban megfelel. Azt nem sajnálom ütni, az R1-et meg igen, emellett az tény h sokkal agresszívabb a gsxr.
De Yamaha szerelmes leszek mindörökre, soha nem szerettem egy motoromat sem annyira mint az R1-et, pedig volt jópár.
Nekem ugyanaz a Yamaha motorban,mint az Akra csőben.Minőségileg messze a többi Japán felett áll.Volt már egy két vasam,ilyen is-olyan is,de "csak (R)egy maradhat"!A Honda még megközelíti,a Kawa motorja széthullik,de a Suzuki olyan,mintha másodosztályú anyagokból rakták volna össze!Mielőtt megtalálna egy-két fanatikus H-K-S rajongó,hogy honnan tudom,vagy miért mondom,hát mert tapasztaltam,és mert volt szerencsém tulajként menni mindegyik japán márka csúcs gépével!
http://www.yoshimura-rd.com/im...