Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én nem tudom, hogy az R1 mennyire jó motor , de az enyémben hajszálra 47000 km van (04es). 2 napja került bele a PC, kapott egy beállítást, és egy teljesítménymérést. Gyári légszűrő, gyári leömlő exuppal, nyitott Y, Two Bro"s alu Slip-On. Főtengelyen 184 Le...
Ezzel csengesz össze: "Legfeljebb a pénisztoldó faktora jobb az új bringának."
(Amúgy van összehasonlítási alapod, vagy kizárólag érzelmeidre, fogyasztói szemléletedre/megfelelési ingeredre és a motoros magazinok cikkeire épül kijelentésed? Költői kérdés, nyugalom! Magam rendelkeztem egy darabig mindkét példánnyal; nem is tűnt fel a 7-esre ülve, hogy beköszöntött a jégkorszak, se az R1-el, hogy hú, idő és térugrás alanyává lettem... Mindez nem a 7-est emeli ki, csupán észrevétel, hogy az R1 nem akkora isten, hogy a többi mellette "halandó", a yamaha nem az egyedüli aluhegesztő király, stb, Nem gondoltam, hogy ennyire része a motor az egonak, hogy heves fikaeső zúdul egy technikailag még ma is kiválóvá és naprakésszé tehető típusra, csak mert egy lapon merik említeni egy mai ezressel :) )
Az hagyján, annál jobban már csak a karbis ment alul!
Igen az volt
Én mindenképp leszarom. Nemis mértem még sose... Élvezzem. Az a lényeg
Megmondom a frankót,magasról l***arom,hogy mennyi idő alatt megyek körbe a ringen ha egy őskövületen kell mennem!Kb úgy lehet összehasonlítani egy Zx7-et egy mai ezressel,mint egy zöldséges Mercit egy új S-el!
sztem is az volt a legszebb (annak a képére formálták a TZRt )
Csak hogy belepofazzak en is, tavaly ket blokkhibas motort vettem: egy 2002-es R1-et (amit azota is hasznalok szivatultetes utan) es egy 98-as 7R-t... de pl az elso motoromba (89-es ZXR750) amit 40000Km-rel vettem, beletettem 30000-t, es nem ette az olajat, nem akart szethullani.. :)
Leírtad a frankót! A rider a lényeg!
Csak megy az elbeszélés egymás mellett.
Attól hogy egy jó motoros lenyom 7r-rel egy átlagos motorost ezressel a ringen attól még az ezres fényévekkel jobb motor.
Mert? Technikailag? Mert ha x.y. istenített motorversenyző ül rajta, akkor oké, de ha gipszjakab, aki az ezresével a huring 2:20 alatti körbejutásért küzd, akkor láthatóan nem sok az a fejlődés, ami kihasználható gipszike számára. Legfeljebb a pénisztoldó faktora jobb az új bringának.
Technikailag nagyon kevés változott, a lóerők is a marketing részlegnél szaporodnak csak 10-esével: lásd itt. Ezek keréken mért lóerők. A motorok kaptak egy rakás elektronikát, ami nem feltétlen lett mindenben előny (költség, injektorok korábban limitáltabb képességei), leszámítva a hangolást, aminél nagyon jól jön. Nem történtek áttörések, sőt, az R1 a 20 szelepről "visszafejlődött" szintén 16-ra, a szívótraktus már nem tudott mit egyenesedni, az exup versenyrendszerre cserekor megy a kukába, mondhatni a felhasznált anyagokkal és a sűrítés nagymértékű emelésével préselték ki azt a néhány plusz paripát. A többit mind súlycsökkentéssel nyerték, de ez kötelezővé tette a kormánytelót. Természetesen konkrétabb technikai érveknek meghajolok, de amúgy tartom, hogy egy jól felszerelt (nekem full race akra volt) 7R és a mai szuperség között elsősorban a köbcenti különbség lesz a legérezhetőbb, nem a kezelhetőség.
Na végre!
Egy 7r-t ne hasonlítsunk már egy 04 utáni ezreshez akárki gyártotta is
Valahol ott indult a dolog, hogy csak a yamaha tud überfasza gépeket csinálni... Lásd hegesztések, stb. Én meg bátorkodtam megjegyezni ezt-azt
Elavultnak nem mondanám, ár-értékben messze jobb 650-800 körül, mint egy 04-06 r1 2 milláért.
A haveromnak nem hullott szét eddig 5 v több, az osztráknak csak 7R-je volt 4-5 db (1 kivételével újonnan vette, csak ropira törte őket, motorikus hiba soha), nekem meg csak kettő volt eddig. Karbantartás kérdése. Mondjuk a fogaskerekes viffereknél semmi sem elnyűhetetlenebb, legfeljebb a pan-european :)
Még csak annyit, hogy végre R1-et is lehet normális áron venni. 3.2 millióra le van árazva.Az R6 meg 2.4-re.(Persze 07-es évjáratúak)
Azt meg ne mondja senki, hogy az R1 direkt lett gyenge alul. Ilyenre sikerült és kész. A 2002-es R1 miért ment alul is mint az állat? (Amúgy az volt a legszebb R1)
Szerintem ha visszaolvasunk ebben a topicban itt is találunk felrobbant R1-et.
kedvelem én is a "youngtimer" motorokat, de ne hasonlítsuk az r1-hez...
Sztem te aza tipikus kawafanatikus vagy.... Kár is ezen vitatkozni. A 7-es kawa sehol nem ér fel az R1-hez..... Maga idejében jó volt, de már elavult! Az meg, hogy a haverodnak nem hullott még szét, szerencsés véletlen...
Egy ugyanilyen állapotú 10-esre elcseréltem volna, de hogy az elégedettséget is éreztessem: alig lennék hajlandó ráfizetni valamicskét. :)
A GP-ben szerintem kimagasló eredményt ért el a kawa az alatt a pár év alatt amióta újra ringbe szállt. Egy honda v. yamaha presztízskérdést csinál a dologból, míg ők nem (nekem ez a meglátásom, ami persze nem feltétlen tekintendő megingathatatlan ténynek).

Nem hibátlanok, ahogy a többi sem, de ha megnézed az utcai modellek történetét, akkor elég nagy lépéseket tettek kawáék. Lásd ZZ-R1100 (1052cm3), mint végsebesség-király 7 évig. Kellett egy 1100XX (1128?cm3) a hangyaf...nyi, és egy busa (+250cm3) a jelentős végseb.-különbséghez, amit a 12R (-100 cm3!) hozott. (Pl. Mach3 c. video, rugalmasságban elment a busának ott és az a példány (szériaszórás?).)
Nekem egyik kawa sem evett egyáltalán olajat, márpedig 5 v 6. tulajként ez nem kis szó (2 v három német és 2 osztrák tulaj után, messze a gyári állapottól). Amit újonnan vettem az szintén nem ette (kíváncsi lennék, hogy aki az uda702 gpz500s-t vette attól akinek eladtam, szintén harmincezret(++) látott-e az órájában..?) Igaz, én szoktam olajat is cserélni (cimbiddel ellentétben), meg vétel után szelephézagot is nézettem, egyúttal lecseréltettem a hűtőfolyadékot is. R1-re is ez vár: kap új olajat (lassan 12000 lesz benne; 4000/olajcsere), hűtő és fékfolyadékot (ezt vélhetően fémszálas fékcsővel együtt kap előre, hátsó jó úgy ahogy van). Egy barátom pedig eddig minden kawáját bőven túlvitte az 50000 km-en. Inkább az új motorok szarok e tekintetben: mit csinál valaki egy hengerpersely nélküli, vagy henger+blokk egybeöntött motorral (míg a régiekhez mindhez van túlméretes készlet. Fogyasztók világát éljük.
nem érzelmileg reagáltam,
ha figyelmesen elolvasod látod mit írtam. Elasztikus, kompromisszumoktól teljes, stb...
A 20 év motorozás tapasztalatából írtam. Bár vegyük csak az utolsó 10 évet amikor volt módom hozzájutni jó motorokhoz.
Egyébként én személy szerint ismerek négy embert,akinek motorhibás lett a kawája 04es tizes,két 06os tizes és egy 12-es.a 12-es nek 200körül állt be a motorja a pályán.
Elore/hatra kb 60e.. bocs.
Az hogy a futomuben milyen a rugo nem jelent semmit. Ha 95g-ra rugoztak fel akkor a 65 kilosak sirnak ha 65-re akkor meg a 95 kilosak. Lehet az elofeszitessel jatszani hogy megfelelo tartomanyban dolgozzon, de ha nagyon gyenge vagy eros akkor egyszeruen ki kell cserelni es tokeletes lesz. Nem olyan draga. Hatra 60e kompltetten elore hatra a rugo + szereles. Egy gagyi dob arabol megvan.
Szerintem el kellene vinned a motorod egy szerelőhöz,mert valami nem ok rajta!Köszönöm,hogy felhívtad a figyelmem az Apro-ra de nem vagyok sem vak,sem hülye!