nem hallottam, de kiváncsi vagyok nagyon!
persze, hogy jön - de ma már nem vesz magához semmi anyagot, csak lila kupakos ice-teát... na az majdnem olyan, mint a technokol...
Egyszerűbb ha te mondod meg mikor jó neked, én a semmittevők napján élem itthon, így tudunk hozzád igazodni!
G,
neked mikor jó?
Zema, csörögj rám, ha már látod mikor mennétek kb.! Jönne a szipus is?
Elég zsúfolt a holnapi napom, de remélem belefér egy gurulás! Te még nem is hallottad a két testvér énekét az ereggyen!
Danny, MilleR1. meg mások!
Van kedvetek holnap kanyarogni?
Ma drágaságom új cipőket kapott. Hát bazz ez a 2CT nagy királyság. Kb. 150 km-t mentem vele, nagyon gyorsan lejött róla az öntőformának a filmje, utána meg hihetetlen, hogy érezhető a különbség a sima pilot powerhez képest. Jobban dől egyik oldalról a másikra (meg is zavart ma párszor és kizökkentem a kanyar ívről, mert nem voltam ehhez szokva - valszeg enyhén kúposabb a formája), az egyenesfutása kíváló, és iszonyúúúúúúúúúúúúúúan tapad. Az eleje sokkal stabilabb lett, keréknél egyszer sem nyikkant meg, a hátulja meg olyan mintha karmok fognák. Kigyorsításnál jobban oda lehet neki baszni a gázt és nem nyúlik, nem pattog el, nem mozdul el semmerre. Szóval egyértelműen megérte a horror árát.
Valter Moto gyártmányú, ergal hátsó lánckerék van, istencsászárságosság, hét féle színben és heroin árban van.
De tudok szerezni JT első-hátsó acél lánckereket is.
Ja, BakondiG-vel meg nem kell foglalkozni, szegényke ilyen... tudod a sok egykerék, meg a szeksz, meg a szipó...
ha vkinek 1 hétre kell motor, az 7 X 20,000 = 140,000 + a 300,000 kaució. Ez kb. az induló, meg az első 1-2 hónap törlesztője biztosítással együtt egy új R6-nak (nem az R-nek), ami most 2Milla, vagy egy használt R1-nek.
Azért ne erre építsd a megélhetésed...!
persze, hogy jön - de ma már nem vesz magához semmi anyagot, csak lila kupakos ice-teát... na az majdnem olyan, mint a technokol...
Egyszerűbb ha te mondod meg mikor jó neked, én a semmittevők napján élem itthon, így tudunk hozzád igazodni!
G,
neked mikor jó?
Elég zsúfolt a holnapi napom, de remélem belefér egy gurulás! Te még nem is hallottad a két testvér énekét az ereggyen!
mondtam, hogy max napi 1 tubus technokol... És siess, mert 18:00-ra várnak minket vissza az ápolók.
Van kedvetek holnap kanyarogni?
Ma drágaságom új cipőket kapott. Hát bazz ez a 2CT nagy királyság. Kb. 150 km-t mentem vele, nagyon gyorsan lejött róla az öntőformának a filmje, utána meg hihetetlen, hogy érezhető a különbség a sima pilot powerhez képest. Jobban dől egyik oldalról a másikra (meg is zavart ma párszor és kizökkentem a kanyar ívről, mert nem voltam ehhez szokva - valszeg enyhén kúposabb a formája), az egyenesfutása kíváló, és iszonyúúúúúúúúúúúúúúan tapad. Az eleje sokkal stabilabb lett, keréknél egyszer sem nyikkant meg, a hátulja meg olyan mintha karmok fognák. Kigyorsításnál jobban oda lehet neki baszni a gázt és nem nyúlik, nem pattog el, nem mozdul el semmerre. Szóval egyértelműen megérte a horror árát.
De tudok szerezni JT első-hátsó acél lánckereket is.
Ja, BakondiG-vel meg nem kell foglalkozni, szegényke ilyen... tudod a sok egykerék, meg a szeksz, meg a szipó...
Na hallgatlak!
Budapesti a bringa?
Érd.: tutilampa@mail.com
Leginkább a szokásos dolgok, de attól is függ, mennyi kilométer van benne.
"98-as R1-ről mit kell tudni? van vmi típushibája vagy vmi különleges amire oda kell figyelni?
Azért ne erre építsd a megélhetésed...!
Ha esetleg valakit érdekel Yamaha R1-es motorbérlés, akkor látogassátok meg a motorberles.atw.hu oldalt.
:-)
Üdv: Villám