Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok,
de én voltam, ott töltöm már lassan mindennapomat. vigyázzatok ott srácok, mert még ma is csúszik, hiába szórták fel! Meg gratula, láttam a térdkoptatótokat!
OK, de a rörös havarodnak add meg nyugodtan a számom: ha ugyanonnan indulunk szinte, minek menjünk külön?
A lepencei hülyegyereknek meg gratula, ha a kawás srác helyében vagyok az 565 kilométeres ereggyel, szerintem többet nem ül motorra...
Szia!nem veled találkoztunk ma a szerpentin alján?(visegrádi felén)Attilával voltunk ott (Af1-DT-TZR*2)azt az olajfoltot mi is láttuk Attiláék meg is csúsztak rajta nekem meg mákom volt hogy túlságosan nagyot fékeztem kanyar elött
ahh, el kell mesélnem vmit, csak h mennyi kretén motoros van.
Tegnap cimborámmal kimentünk a szokásos lepencei GP kanyargászásra. Régóta nyomjuk, az utat is ismerjük, nem sokan előznek meg ott minket. (néha elgondolkodunk miért is megyünk az erdőben 200-al, meg miért is ér ülök ki teljesen az utcán...? ) Mindig váltogatjuk, h ki megy elől, sokat tudunk így egymástól tanulni. Most az RR ment elől. Ahol megérkeztünk a technikásabb részhez, jött a kedvenc szakaszunk, íves balos, ami középen beszűkül erős balossá, és abból jön egy visszafordító jobbos, amit lapon kb. 90-el veszel, aztán nyél, bele egy S kombinációba, amit lendületből át lehet fűzni. (Itt készültek a képek az adatlapomon) Mindez a hegyről lefelé. Aki ismeri lepencét tudja melyik az. Nah az íves balosnál látom, hogy 2 motoros a korlátnak dőlve dohányzik (nem látod a kanyart végig, ezért motorokat nem láttam) és látom, hogy a barátom az RR-el villog a fékkel és lassít mint az őrült és letér az ívről a szembejövő sávba. Mindezt olyan 150-160-ról fékezve. Én is fékezek és ahogy beesek a kanyarba, látok egy irdatlan olajfoltot, ami a lejtőn folyik le az úton. De annyi olajat én még a földön nem láttam, mintha az iraki olajkutak környékét látnátok... Nekem nem volt időm kikerülni, ezért motor felállít, fék elenged át az olajon, majd ki a fűre és ott elfordulás 3 cm-re a korlát mellett. A kormány faszán beszitált ahogy csúszott. De ha ott fékezek, vagy kanyarodok, akkor kb. 50-nel elesek és neki a korlátnak. A kerék felverte az olajat rá a leömlőre, óriási füst, mint az omega koncerten... megállok, leszállok, kicsit idegesen (gondolom érthető) odamegyünk a két csávóhoz, hogy mi a faszért nem mentek feljebb a kanyar elé, hogy integessetek, hogy houston baj van, olaj van, lassítson mindenki. ugyebár péntek, ezer motoros és út húzza mindenki. csávó eldobja a cigit, elindul felfelé. Ebben a pillanatban jön egy srác egy 636-al, amit 2 perce előztünk meg még feljebb, integetünk neki, hogy fékezz, le is lassít kb. 30-40-re, de ahogy néztem a szemét, már tudtam h el fog esni, mert az olajon is fékezett, és kicsit be volt döntve a motor. azonnal el is csúszott, szerencsére be volt öltözve. A para pedig az, h a föld9n szikrázó, 40-el csúszó kawa egyenesen felém jön. Fel kellett ugranom és átugrottam (! ) a motort mint a mátrixban bazzeg, és így nem csapott oda korláthoz. felugrok, a motor elszikrázik alattam, páccs neki a korlátnak és kb. 1m-re áll meg az R1-től, bal oldala fossá törve. nah levert a víz rendesen. Aztán szólok a gyereknek aki kiengedte az olajat (azt mondja h átdobta a motor...), h kellene hívni tűzoltót, vagy zsarukat, akik leszórják homokkal az utat, és/vagy kitesznek vmi táblát, erre elkezdte húzni a száját, h hááát azért nem kell fizetni...? Mondom neki, h hülyegyerek a hosszú hétvégén szted mennyien fognak itt elesni? aztán a kawás gyereket felstuffoltuk, h kérjen betétlapot, mert vagy 1 milla kár lett a gépén. szerencsétlen 2 hete vette a motort. Aki meg elesett az a tipikus kretén, farmer, ezer éves szakadt 750-es gsxr. Ketten votlak a haverja egy új sv1000-el, az mondta h most jöttek ki, kicsit csapatni. hát faszán sikerült. Aztán mikor jöttünk vissza, már ott voltak a zsaruk. De a srác aki a kawával elesett nagyon nyugodt volt. Ha én elesek azért mert az a fasz olaján megcsúszok, és a korlátnál cigizik ahelyett h feljebb sétálna és integetne h lassan, akkor tuti kettétöröm a gyereket... . Nah ennyi a mese. Tanulság, amit ismersz utat azon is óvatosan, mert bármi váratlan lehet... De elbaszták a kedvenc kanyarunkat...
Én pasarét/hűvösvölgyből jövök a budagyöngye környékéről, a cimborám meg a rómairól. Az 5-ösre megyünk, úgyhogy mi lenne ha tal mondjuk 11:00-kor a nyugatiban?
Én is Árpinál vettem a vasat, ott azt beszéltük, hogy csináljam úgy ahogy a könyvben van, mivel a japók biztos tudják a tutit. ott 6,900-as fordulat volt, arra beállítottam a fordulatszám villantót és mindig el is váltottam. így 6.-ban kb. 170et ment. aztán 1000-es szervíz és még 600 km. óvatosba. Nekem is azt mondta Árpi, hogy bele lehet forgatni az 1000 után, de ne tartósan. Mellesleg a véleményem az, hogy az első 1000 km alatti 6900-es fordulatot be kell tartani mert nem hiába van benne az a vizes szar olaj. Ha azt forgatod nem ken úgy, mint a rendes olaj. Ha a bejáratásra nem figyelsz a moci élettartama csökkenni fog, elvileg jobban fogja enni az olajat és minimális teljesítményvesztés is lehet, amit persze egy ilyen erős vasnál lehet h nem érzékelsz. egy biztos, én odafigyeltem nagyon, mert úgy gondolom azon az 1000 km ne múljon. A második időszakra, a 600 km-re (mikor már benne van az olaj) mondják azt, hogy az van a pilóta miatt, hogy összeszokjon a motorral, mert ugye sokan ráülnek az 1000-es szervíz után és ahogy kifordulnak a szervízből elkezdik tépni, aztán találkoznak egy kukásautóval és tolhatják vissza... Én 20 éve motorozom, mégis a második 600-at (na jó csaltam, csak 400 volt... ) is betartottam. Nekem jelenleg 12,000-re van állítva a villantó, pirosba talán nem is forgattam még. (Persze ne higyjétek, h nyugdíjas üzemmódba megyek, a fori általában 9,000 és 12,000 között van - 600-asról ültem át, ergo bennem van a forgatás) Vigyázok a masinára amennyire csak lehet. 5,000-ként olajat cseréltetek benne, mert bár lehet h a szervízönyv 10,000-et ír, azért jobban bízok ebben. az olaj mindig túl van töltve, a kerekezések és a sztopi miatt, mindig 100-as benyát tankolok az omw-nél (lehet h nem ér semmit, csak pénzkidobás, de megnyugtatja a lelkemet), garázsban áll letakarva első-hátsó állványon, heti mosás kizárólag kézzel, rendszeres láncspray, rendszeres guminyomás ellenőrzés, csak szakszervíz, és mindenből a legjobb (olaj, fékbetét, láncspray, minden)... + semmi házibarkács, hogy majd karcsi bácsi megreszeli szóval szeretem nagyon na! De eddig meghálálta.
A bejáratáshoz még annyit, hogy volt egy 640SMLC4-es KTM-em (a szupermoto a másik szerelmem), aminek 500 km-től húztam (ott rövidebb a bejáratási időszak) és vmiért kikönyökölt 3,500 km-nél a hajtókar. Nem tudom, h emiatt, vagy sem, a lényeg az, h azóta betartom amit mondanak.
Akkor ugylátom 12.00 euroring sirály end bjutiful színöri.
Zema, én Csillaghegyről indulok, úgyhogy tali valahol, ahol útbaesel.
Most beszéltem a Harmati Árpival, ő azt mondta hogy ezresig 6 ezer, utána meg lehet forgatni, csak nem tartósan. Tök jó, mindenki mást mond.
Szerintem is a régi 5-ösön menjünk, utálok autópályán menni, dögunalom - pláne 145-tel...
Igazad van az előzőt énb is a könyv szerint járattam be,de most kipróbálom emezt a módszert és megnézem melyik tünik jobbnak az előző amit Baranyas megvett 156,7le volt keréken bemérve.most majd kiváncsi leszek hogy ugyanazokkal az átalakitásokkal emez mennyit mutat . próba cseresznye
Én nem szívesen törvénytelenkednék, nomeg a régi úton kicsit élvezetesebb menni szerintem mint az autópályán monotonon 130, és 300 közt. Valamint talán a guma is jobban viseli.
M5-ön, vagy a régi 5-ösön akartok menni.
nekem mind1 van matricám. (a rendszámon griptape... )
jah, és ez nem egy 125-ös ybr-en , hanem cimborám 1000RR-én, tehát kap erőt, meg nyomatékot rendesen. Neki ez már a 3. garnitúra és nagyon szereti, ezt veszi legközelebb is.
folyamatosan b****a neki, kerék, sztopi, minden kigyorsításnál nyélgáz, lepence kanyargászás éjjel nappal, ezek a paraméterek mellett 6e km-t bír. tapasztalat.
azert mertem gagyinak nevezni mert gyorsan elhasznalodik-nem tudom kit ideztem de valahol olvastam.tudasaval nincs gond csak a tartossagaval
Én Dunaharasztiból jövök elvileg, tehát valószínűleg, Pest határában csapódok hozzátok.
jah, és most a sima pilot-power akciós a snowfoxnál.
ha kicsit több pénzt rászánsz, akkor michelin pilot power 2CT. Két anyagú, a gumi oldalfala puhább (több tapadás), a futófelület pedig keményebb (tovább bírja). Én most fogom cserélni a gyári pilot powereket és már megvettem a 2CT-ket. A sima pilot power is nagyon jó, Metzeler pedig nem gagyi, főleg a Sportech M3.
szegeny dannyboy-hagyatok mar beken.7eve huzza a eregynek csak tudja hogy kella 4szelepest bejaratni

amugy mas
gumit kene cserelnem es nem a durexre gondolok.
michelin pilot power lassan kiszolgalt.kivancsi lennek ki mit favorizal?
pirellin gondolkodom,a metzeler ugy hallom gagyi es a bridgestonrol is elternek a velemenyek
ok, 12:00 euroring.
Danny, MilleR1, ti pestről jöttök. Tal előtte itt vhol, vagy tal lent?

pályázni akar lent vki?
én is úgy tudom, hogy 6,900 fordulat, az első ezer km, de Danny ezen ne mújon, jó a 145 kmh is.
Megyek én is.
Egyébként még mindíg vannak eladó cuccaim 04-06 R1 hez (kivéve a kormánytelót). Bár ezekből, csak a kipuff lesz a gépen hétfőn.
Ja és negem nem zavar a fireblade-es srác! részemről jöhet!
Arról volt szó hogy hétfő 12:00 Euroring! Nem de?
Csak ,hogy pontosak legyünk itt a kezemben a kisokos!
Idézem:
0-1000 km
Ne használja a motorkerékpárt (így lefokozták a Yamaha királykategóriás supersportgépét! :-) ) tartósan 6900 1/perc fordulatszám felett!
1000-1600 km
Ne használja a motorkerékpárt tartósan 8300 1/perc fordulatszám felett!

Ja és még egy szép mondat!
1600 km után a motort használja rendeltetés szerüen! :-)

Nekem azt mondták ahol vettem ,hogy tartsam be ,de semmi sem történik ha néha beleforgatom 10-11000-be! Csak nem kell egyből futni az autópályára vele!
Na az összes gúnyolódós genyának : az első 1000 km alatt 6.000-ig lehet forgatni, és az 6.-ban 145. Aztán 1500-ig 7.000, utána meg keziccsókolom...
Most értem haza, 568 a kilométerek száma, úgyhogy szerdán megyek az ezres szervízre... utána már legalább a TwoBros dobok fent lesznek!
145? Te mivel jössz, verhovinával...? Mert, hogy a bejáratási 1000 km alatti 7000 1/min az 6.-ban 170 km/h.
Zavar vkit ha velünk tart egy 06-os 1000RR?
Lassan találjátok ki a mikor és hol kérdésekre a válaszokat...!