hűűű, úgy látszik össze kell szednünk magunkat, ha hétvégéig rákerül a csoda twobros, meg a csoda olaj, hogy egyáltalán tudjuk majd tartani a lépést veled!
Ogre,
köszi a választ. megnyugtattál, bár sejtettem, h castrol a ludas, mert nekem is többen panaszkodtak már rájuk, meg a full szintetikusra általánosságban is. 10,000 helyett 5,000-ként cserélem, de legalább azalatt bírja bazz és ne érezzem a váltón, h szaródok az olaj.
Hi. Ez castrol "jellegzetesség", hogy használattól függően 3-4000km után cserés lesz. Újabb generációs (2003+) R1, R6-okba: Motul 300V 15W50 észter alapú 100% szintetikus olajat kellene tenni. Saját és ismerőseim (motorszerelők, szerviz) tapasztalatai alapján ez az olaj bírja a legjobban a strapát. Ettől függetlenül a saját motoromból három pályanap vagy 4-5000km után mindig lecserélem a dzsúzt
Hát, én még a 6 ezres olajcseréhez vagyok szokva, nem is gondoltam rá hogy az új az már 10 ezer lesz... az tuti hogy én se tízezrenként fogom cserélni!
Szóval a régi R1-be ásványi olaj kellett, és az is ugyanúgy megadta magát 5-6 ezernél. Majd kíváncsi leszek, ebbe mi való hivatalosan.
Naná hogy megy fel a dob, az egész ezres szervíz leginkább ezért volt ilyen sürgős!
igen az olajcsere közelében érezhetőbben szarabb a váltó, de az 10,000-nél esedékes, én meg most 5,000-nél járok... az csak hobbi nálam, h 5,000-ként cserélek, nem írja elő a kézikönyv. amúgy mindenki panaszkodik a szintetikus olajakra. az 1000RR is sokkal jobb lett, miután a szintetikus helyett, félszintetikus került bele. A szintetikusra azt mondják, hogy annak jó, aki kb. 3-4 ezrenként csereberéli az olajat. Csak azt nem értem h a f***ért tették bele akkor azt! na mind1.
A régi R1-emben is mindig nehezebben működött már a váltó olajcsere közelében, úgyhogy szerintem ha olajat váltasz, az nem fogja megoldani a dolgot.
Nemtom mit fognak beletenni, délután 4-kor megyek érte... most úgyis a kipufogóra fókuszálok erőteljesen, de ha nem megy ki a fejemből megkérdem mit öntöttek bele.
A hátsó lánckerék cserétől megkíméltem még őket, úgyis mindjár megjön a hullámos féktárcsa, ne kelljen hetente kiszedegetni a hátsó kereket... hihetetlen figyelmes srác vagyok!
így van. legalább is ezt mondták a szervízben. Én azért a +600-ból 400-at kimélő üzemmódban használtam aztán elszabadultak hirtelen a lóerők...
Milyen olajat tettek bele? Nekem Castrol R4 fullsynt SBK-ot, de most van benne 5,000 és kezd a váltó nehezebben működni. Úgyhogy most az olajcserénél tuti valami fél szintetikus cucc megy majd bele. Amúgy is 5,000-enként fogom cseréltetni.
Meg a gyári pilot power is ennyit bírt. Vagyis igazából majd kb. 5,000-et, mert még kb. 500-750 közti km van benne, vagyis kb. 6,000-nél fogom cserélni. A bejáratást light-os tempóját levonom, így 5,000-es a hátsó. Most hétvégén már éreztem, hogy jobban csúszkál kigyorsításnál, meg kerekezésnél többször forog el + ha visszarugdosom csúnya nyolcasokat kezd el írni az aszfaltra. Az első még jónak tűnik, de azt is cserélem. párban. Kiváncsi leszek majd a 2CT-kre.
Tomcat, ez a Te mocid? ha igen, én fotóztam a rakparton kb. másfél hónapja :)) Meg ha minden igaz, Te is ottvoltál ( :D ). Én az RS-emmel voltam, Ovodassal (rat gixxer 1100)!
Ez igaz, de akkor már lehet forgatni, csak nem tartósan. És állítólag csak a testi épség megóvása érdekében, nem te mondtad?
Annyi baj legyen, lehet gyakorolni a vizes pályát...
hát ha precízek akarunk lenni, akkor ugye ott van még az az 1000 utáni 600 km... de akkor már hétvégén gurulhatunk egyet! bár most néztem a neten, hogy tök jó idő lesz. mivel nem kell locsolni, meg öntözni...
hazaértünk kunmadárrol .szétfagytunk. 1000 streetben VÉR Attila barátom 1.hely A fényképen némá az árnyéklovas brigád vagy a fejnélküli lovas .Mind1 lényeg az R1
köszi a választ. megnyugtattál, bár sejtettem, h castrol a ludas, mert nekem is többen panaszkodtak már rájuk, meg a full szintetikusra általánosságban is. 10,000 helyett 5,000-ként cserélem, de legalább azalatt bírja bazz és ne érezzem a váltón, h szaródok az olaj.
Szóval a régi R1-be ásványi olaj kellett, és az is ugyanúgy megadta magát 5-6 ezernél. Majd kíváncsi leszek, ebbe mi való hivatalosan.
Naná hogy megy fel a dob, az egész ezres szervíz leginkább ezért volt ilyen sürgős!
igen az olajcsere közelében érezhetőbben szarabb a váltó, de az 10,000-nél esedékes, én meg most 5,000-nél járok... az csak hobbi nálam, h 5,000-ként cserélek, nem írja elő a kézikönyv. amúgy mindenki panaszkodik a szintetikus olajakra. az 1000RR is sokkal jobb lett, miután a szintetikus helyett, félszintetikus került bele. A szintetikusra azt mondják, hogy annak jó, aki kb. 3-4 ezrenként csereberéli az olajat. Csak azt nem értem h a f***ért tették bele akkor azt! na mind1.
Nemtom mit fognak beletenni, délután 4-kor megyek érte... most úgyis a kipufogóra fókuszálok erőteljesen, de ha nem megy ki a fejemből megkérdem mit öntöttek bele.
A hátsó lánckerék cserétől megkíméltem még őket, úgyis mindjár megjön a hullámos féktárcsa, ne kelljen hetente kiszedegetni a hátsó kereket... hihetetlen figyelmes srác vagyok!
Milyen olajat tettek bele? Nekem Castrol R4 fullsynt SBK-ot, de most van benne 5,000 és kezd a váltó nehezebben működni. Úgyhogy most az olajcserénél tuti valami fél szintetikus cucc megy majd bele. Amúgy is 5,000-enként fogom cseréltetni.
Meg a gyári pilot power is ennyit bírt. Vagyis igazából majd kb. 5,000-et, mert még kb. 500-750 közti km van benne, vagyis kb. 6,000-nél fogom cserélni. A bejáratást light-os tempóját levonom, így 5,000-es a hátsó. Most hétvégén már éreztem, hogy jobban csúszkál kigyorsításnál, meg kerekezésnél többször forog el + ha visszarugdosom csúnya nyolcasokat kezd el írni az aszfaltra. Az első még jónak tűnik, de azt is cserélem. párban. Kiváncsi leszek majd a 2CT-kre.
Annyi baj legyen, lehet gyakorolni a vizes pályát...
887-nél tartok, úgyhogy szerdától mehet már minden, nem csak 145-tel...
javaslom meg mindig a 7ho 7et salzburgringet
Van egy Tomcat, meg egy Dannyboy
köszi a fotókat!
Azért nyugtass meg, te jobban mennél mint ott a pedrosa...?