Az Exup nem ott van, és amúgy sem szabad piszkálni ha nyomatékot akarsz alul.
Ki fogom cserélni az Y összekötőt, csak most picit fékezni kell. mert némi pénzt elköltöttem rá... a Galfer hullámos tárcsák meg a fém fékcsövek is már úton vannak.
Nem lesz tőle több baja a mechanikának, mintha simán gázzal kapkodnád fel.
Szebben lehet kerekezni kuplungos felkapással, kevésbé gyorsulsz fel, egyből fent van az eleje kis tempónál.
Az Y csere azért fontos, mert abban van a katalizátor és minden fojtás. Emellett a gyári szűk keresztmetszete miatt az alsótartományi nyomatékból jelentősen veszít. Az Akrának láttam a grafikonjait slip-on-nal és slip-On + Y kollektorral és az Y cső jelentősen kivasalja a huplikat és rátesz egy lapáttal. Mind a hangra, mind a teljesítményre. Meg ha jól tudom, az exup szelep és annak a szervomotorjai is ott van, de abban nem vagyok biztos, azt meg le kell kötni.
Gondolom h durva hangja van így is. Meg nagyon szép. akkor holnap csörögjünk össze, aztán szombaton támadhatunk!
Köszi...
Ezzel muszáj lesz hamar megtanulni a kuplungos egykerekezést, mert nem hiszem hogy létezik annál hátborzongatóbb hang, minthogy kuplunggal rácsiklandozol erre a hangra!
Perpill a gyári Y van még bent, amit le akartam cserélni, de kicsit kezdek aggódni, hogy akkor milyen hangja lesz, ha már így is brutál?!
A konzolt megbeszéltük hétfőn: addig marad, amíg el nem készül a hátsó lámpába integrált indexünk, utána kicserélem, csak már nincs kedvem 1-2 hétre feltenni másik indexet meg stb.
Hétvégén rombolhatunk kicsit, de inkább szombaton mert vasárnap szerintem ocsmánymód másnapos leszek.
Zema meg en megcsinaljuk neked. Tobbszoros konzol le fel szerelok vagyunk. + van egy Amerikai spec. szerszamunk az idompatent kipatentolasahoz! Nagy uzlet.
nagyon dögös tényleg. grat.
Az Y collectort cserélted, vagy az összekötő csövek a gyári Y-ba mennek?
pillanat...
most olvastam a hírt, h a hubble teleszkópot 5 km-el magasabbra helyezték, mert vmi dübörgő hang zavarja a jelét... őrület.
Jaj, már nagyon várom én is az Akrát. Egy dob olyan mintha új motorod lenne.
Mellesleg jövő kedden megyek 5,000-es olajcserére, mert bizonyos papírfecni tartalmú borítékok lobogtatása ellenére se vállalták be holnapra...
Hétvégén meg tááááááámadáááááás, úgyhogy eső ne ess!
Sziasztok! Nemrég hivott a Yamaha-Zakarnál dolgozó barátom, hogy a szombatra /05.05re/ tervezett euroringes nyíltnapot átrakták jövőhét szombatra 05.12-re!
Na, erre nem lesz szükség az tuti: még onnan is hallani, ha jövök!
Tegnap felrakták a TwoBrothers dobokat, hát minden várakozásomat felülmúlta... valami gyönyörű dübörgő hangja van, ahogy visszadurrog azt meg hallani kell!
Sorok közti lavírozásnál az eddig figyelmesebb autósok udvarias félrehúzódását felváltotta a kollektív fejvesztett menekülés!
4 ezer helyett a csere után már 3 ezertől megjön az erő, és 1500-tól rángatás nélkül tol, akár hegynek felfelé is. És mintha sokkal könnyedebben venné a fordulatot, nincs az az érzésem hogy fojtogatják szegénykét.
Szia!
Emlékszem, Te kérdezted meg mekkora a mocim :D (bár gondolom nem volt komoly)
Amúgy, rakparton összefuthatunk, ha Ovodas lerángat magával. De valamikor összebeszélhetünk egy talit, ha jól tom a májusi Ghost"s szegedi motorkiállításon is ottleszünk Asszonypajtással meg az RS-el...
Amúgy, röviden annyi, hogy kegyetlen jó gép az RS, imádom :))) Dannyboy nyomdokaiba lépve, énis rakatok fel kipuffot, csak nekem arrow rendszer lesz május végén :) Nagyon várom! Főleg hogy így kiiktatjuk a kataliztátort + gyári fojtást!
Szia Zema. Nekem Agip racing fullsintetic 20-50 van az R1 motorjaimban 2003 óta és megvagyok elégedve vele igaz hogy én is 5000renként cserélem szűrővel eggyütt.a 10-60as nemjó mert nagyon vékony és csattog a váltó tőlle.Legalábbis nekem ezek a tapasztalataim.
Szia Tyt. Igen az én mocim .Ha összefutunk a rakparton beszélnünk kéne mert a lányom nemsoká megy tanfolyamra 125ös mocira . Most egy Rijeu Rs 50 nel zümmög de szeretne nagyobbat.Érdekelna hogy mik a tapasztalataid az Apriliával.Köszi Tomcat R1
Lepencézni akarsz?