Zema, hallottam hogy kuplungos volt, annak a hátborzongató hangját nem lehet összetéveszteni semmivel...
A láncspray nekem is állandó probléma, bár az új motor ahogy elnézem nem veri úgy tele a motort, mint a régi. Viszont az alsó lengővilla merevítésen gyönyörűen látszik a fehér láncspray.
Én a Prevent Motorblokktisztító spray-t használom, szinte minden benzinkúton lehet kapni, és elég olcsó is, lévén nem motorokhoz készült...
Brigeciol tartalma van, csak az üveges kiszerelésnél könnyebben kezelhető, és kisebb a koncentrációja is - ráfújod az összesz@rt idomra, vársz 15-20 másodpercet, és bővizes szivaccsal letörlöd, ennyi.
Én évekig ezzel szedtem le az idomomról a getvát, mégsem lett baja. Viszont a rendszámtáblán a műszaki érvényesség matricájának rendesen ad az arcára, két év alatt olvashatatlanra töredezett nekem mindig.
nekem aztmondták az okosok hogy a lényeg hogy olajos oldószer legyen mert a többi kiszáritja a láncban a gumitömitést.petróleumot rég nem láttam lehet még kapni
Én motul road plus-t használok 400km nél fujok( trip 2-őt ráállítom) mindig mikor hazaérek este és nem kell sokat fujni mert ledobálja.hátsó emelőre teszem beindit 1esbe alapjárat kiskuplung és 2-3fordulat a hátsókeréken azt OK.kb 3000-renként nagytakarírás csodaszer=Háztartási lakkbenzin(olajos) rongyra rá és ledörgölni azt kész. abenzin azért nem ok mert a gumigyürüket baszkurálja mert száraz.Nekem bejött az egyik R1emet 20.000kmel adtam el és hibátlan volt a lánc Szeritem meg a gumicsirke szerint is
a láncsprés dologgal énis sokat szopok, nekem az indexem/rendszámom/faridomom/felnim tiszta olyan. pedig hagyom rendesen rászáradni meg minden (valvoline ,fehér)
Tiszta benzinnel lejön szépen, csak az idomokkal óvatosan..
Bár jó lenne ha nem verődne fel mindíg...
ezt a véletlent. nem csak a motorunk egy típus, hanem a kocsink is...
Szeretek kerekezni a belvárosban, ott hálás a közönség... busz/villamos megállok sora, túristák, iskoláscsoportok... persze szigorúan a belső sávban, h ne forduljanak elém. Amúgy ilyen szempontból a Bajcsy végig, a szentendrei a flóriántól egész budakalászig és a Dózsa Gy. a hősök tere és az ajtósi dűrer közötti szakasza a legjobb. ezeken 3 sáv, sok lámpa, fasza minőségű beton. a körúton, meg az andrássyn sokan rohangálnak át + a körút sztopi szempontjából mindig koszos. főleg mivel én kuplunggal kerekezek, így nem kell nagy hely h felvegyem. 30-40 kmh között veszem fel. ha meg nagy tempóval akarok kerekezni akkor meg az m3 ki/be vezetőt szeretem. Gyakorolni meg Dunakeszire járunk , a decathlon, electro-world mögötti szervízútra. nulla forgalom, hosszú egyenes, nincsenek lakóházak és jó minőségű, új beton.
Más: ma lemostam a verdát és már megőrülök a kurva láncspray-től, hogy mindenhol van. Motul Factory Line-t használok, elvileg az a legjobb, teflonos, meg minden szar. mégis teliver mindent, leszedni meg kurva nehéz. Van vkinek vmi trükkje, amitől nem veri fel, vagy tud vmi olyan cuccot, ami faszán lehozza? esetleg olyan spray ami nem verődik fel (tudom, szalmából arany...) Elvileg az Ipone-nak van egy lánctisztítója, az tényleg jó, de annyira azzal nem szeretném a fényezést dörzsölgetni, bár azt mondták h nem tesz kárt benne.
Thunder Competition Titán dob-pár: 120.000 ft
Gyári kormánylengés csillapító: 15.000 ft
Gyári első és hátsó féktárcsák: első: 55.000 ft hátsó 20.000 ft
Gyári lábtartószett: 35.000 ft
Utángyártott rendszámtáblatartó 3.000 ft
Szia Danny,
héééé, igen az én voltam! Köszi. szar volt amúgy, mert egész hétvégén fújt a szél, úgy ment keréken mintha részeg lettem volna...
Amúgy fasza az index, hétvégén feldobom. Én is sajnálom, hogy nem találkoztunk, de majd legközelebb, ahogy láttam van miért beugranom...
Zema, sajna nem voltam bent amikor jöttél, sajnálom hogy nem találkoztunk.
Viszont szombat délután negyed kettőkor gyönyörű volt az az egykerék a Teréz körúton, a lámpától...
Nekem van egy eladó Pilot Power 190/50es gumim, vadi új és van hozzá egy 120/70-es első is, az 2500km-t futott, de teljesen hibátlan. Azért került le, mert ment rá a slick.
Az új hátsó 45.000Ft, a vagy párban 55000Ft
06202004129 Szigetszentmiklós.
A láncspray nekem is állandó probléma, bár az új motor ahogy elnézem nem veri úgy tele a motort, mint a régi. Viszont az alsó lengővilla merevítésen gyönyörűen látszik a fehér láncspray.
Én a Prevent Motorblokktisztító spray-t használom, szinte minden benzinkúton lehet kapni, és elég olcsó is, lévén nem motorokhoz készült...
Brigeciol tartalma van, csak az üveges kiszerelésnél könnyebben kezelhető, és kisebb a koncentrációja is - ráfújod az összesz@rt idomra, vársz 15-20 másodpercet, és bővizes szivaccsal letörlöd, ennyi.
Én évekig ezzel szedtem le az idomomról a getvát, mégsem lett baja. Viszont a rendszámtáblán a műszaki érvényesség matricájának rendesen ad az arcára, két év alatt olvashatatlanra töredezett nekem mindig.
"04-es R1
most akkor jó a petróleum? (nem vagyok otthon oldószerekben)
úgy hallottam a lánc tisztítására a petróleum is jó. erről ki mit tud?
Tiszta benzinnel lejön szépen, csak az idomokkal óvatosan..
Bár jó lenne ha nem verődne fel mindíg...
Szeretek kerekezni a belvárosban, ott hálás a közönség... busz/villamos megállok sora, túristák, iskoláscsoportok... persze szigorúan a belső sávban, h ne forduljanak elém. Amúgy ilyen szempontból a Bajcsy végig, a szentendrei a flóriántól egész budakalászig és a Dózsa Gy. a hősök tere és az ajtósi dűrer közötti szakasza a legjobb. ezeken 3 sáv, sok lámpa, fasza minőségű beton. a körúton, meg az andrássyn sokan rohangálnak át + a körút sztopi szempontjából mindig koszos. főleg mivel én kuplunggal kerekezek, így nem kell nagy hely h felvegyem. 30-40 kmh között veszem fel. ha meg nagy tempóval akarok kerekezni akkor meg az m3 ki/be vezetőt szeretem. Gyakorolni meg Dunakeszire járunk , a decathlon, electro-world mögötti szervízútra. nulla forgalom, hosszú egyenes, nincsenek lakóházak és jó minőségű, új beton.
Más: ma lemostam a verdát és már megőrülök a kurva láncspray-től, hogy mindenhol van. Motul Factory Line-t használok, elvileg az a legjobb, teflonos, meg minden szar. mégis teliver mindent, leszedni meg kurva nehéz. Van vkinek vmi trükkje, amitől nem veri fel, vagy tud vmi olyan cuccot, ami faszán lehozza? esetleg olyan spray ami nem verődik fel (tudom, szalmából arany...) Elvileg az Ipone-nak van egy lánctisztítója, az tényleg jó, de annyira azzal nem szeretném a fényezést dörzsölgetni, bár azt mondták h nem tesz kárt benne.
Thunder Competition Titán dob-pár: 120.000 ft
Gyári kormánylengés csillapító: 15.000 ft
Gyári első és hátsó féktárcsák: első: 55.000 ft hátsó 20.000 ft
Gyári lábtartószett: 35.000 ft
Utángyártott rendszámtáblatartó 3.000 ft
héééé, igen az én voltam! Köszi. szar volt amúgy, mert egész hétvégén fújt a szél, úgy ment keréken mintha részeg lettem volna...
Amúgy fasza az index, hétvégén feldobom. Én is sajnálom, hogy nem találkoztunk, de majd legközelebb, ahogy láttam van miért beugranom...
Inkább hívj fel, mert ezt nem vagyok hajlandó beírni (a kezelési útmutatóban is elég sok), de nagyon szívesen elmondom. 06-20-5-DANGER
Hogy kell állítani ezt a villanófény izét?
Viszont szombat délután negyed kettőkor gyönyörű volt az az egykerék a Teréz körúton, a lámpától...
Az új hátsó 45.000Ft, a vagy párban 55000Ft
06202004129 Szigetszentmiklós.
Pilot powert 45000-ért tudok.