Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor majd rendezünk szép hangversenyt, úgyis hangszerek, vagy nem?!
Nincs mit, legalább felébresztettem az összes szomszédod hétfő este!
Remélem az idő is jobb lesz hétvégén!
Ő Gergő, nem Gergely.
Mindenesetre figyelmes voltál.
MilleR1,
boldog névnapot!
Az RR-es huligánnak tegnap a sztopi ment nagyon... érdemes megkérdezni tőle mi volt, én ilyet eddig csak filmen láttam, de ott mindig tréler és mentőautó volt a vége, itt meg nem...

Nekem tegnap leengedték a fos fullszintetikus Castrol R4 SBK szart és megkapta a félszintetikus észter alapú Motul 5100V-t. Már az első méteren kiderült, hogy a váltó ismét vajpuha lett és a blokk halkabb lett. Viszont ami jó hír, hogy nem volt egyáltalán mérhető olajfogyás az 5000 km alatt, pedig elég sokszor belenyúlt vki a kuplungba...

Jövő hétre meg itt az Akra meg felkerül az Öhlins, meg az új Pilot Power 2CT, ergo nagyon veszély lesz a masina...
Hat igyekszik az ember, de tegnap jo nagy szel volt. Felraktak, de a lanc hosszu volt igy vagy 4 szemet ki kellett venni. Viszont klassz lett nagyon. Koszonom megegyszer. Hetvegen tamadas!
Hajra
Az RR-es huligánnak megyeget megint az egykerék az új lánccal?
Na KAF, még szívjátok is a vérem... legalább mondanád, hogy szar volt!
Majd hétvégén bepótoljuk! Addigra szerintem már a hullámos tárcsák+fékcsövek+ergal hátsó is fent figyel majd!
Az gááz
zakarnal a fekete gyönyörü,csak aza ara nem jo:))))
a pestimotornal az ezüst is ok
ezek is eladok 2004esek
Pohi!Írj ha vagy légyszi lenne egykét kérdésem köszi!
Danny,
sajnálhatod, h dolgoztál. Csoda idő volt, eltűnt a sár az útról, kevesen voltak, nagyon jót motoroztunk.
A száva utcában a Harmatinál van egy bordó. Keresd Mezey Gábort!
A 2pézes bordóból jöttek a rettenet hangok kuplungoláskor, persze előtte az arc biztosított róla, hogy ennél jobb verdát elképzelni sem lehet. Majd a zörömpölésre azt mondta, hogy ez teljesen normális és mindegyik ilyen, nyugodjak meg!
Szia ajánlom a www.zakartsa.hu yamaha zakart, van bordó 2pézé és van fekete 2,6pézé meg van kék2db de az téged nem érdekel . nézz be a honlapjukra de he felhivod a 06-20-215-2044en Norbit többet tud mondani .mikor én vettem nálluk az enyimet akkor 7db R1 közül lehetett választani. R1 és vedd meg
A kék és az ezüst sajnos nem jön be nekem...
A 2006-os bordó is határeset, a farokidomban azért a két ezüst csíkért csúnyán meg kellene büntetni az elkövetőt, bár biztos van akinek tetszik!
A Yamaha City ott van a Lehel téren, 5 perc séta a Nyugatitól... ma fél 5-től kb. én is ott leszek (nem dolgozom ott), ha gondolod, csörgess meg: 06-209-668-034.
Van asszem még egy ezüst is, de az nem olyan szép állapotú, de lehet hogy olcsóbb valamivel. A kéknek viszont ismerem az extulaját, azért merem annyira ajánlani.
Szia ImiPapa!
Tudom javasolni a yamaha pestet, náluk van három R1 még válogatni is tudsz, 10000 km alatt van mindegyik! www.pestimotorhaz.hu
Elsősorban bordót szeretnék, esetleg feketét nagy duzzogva és 2004-2006 ami szóba jöhet.
Nem vagyok pesti, de itt dolgozom a nyugatinál és ha van ilyen nálatok, akkor már rohanok is.
ImiPapa, szó sincs róla hogy ilyennek kéne lenni egy 2004-es R1 kuplungnak...
Nem tudom milyen színűt akarsz és hogy budapesti vagy-e, de a Yamaha City-ben van most egy kék, 2004-es, ami gyönyörű állapotban van kívül-belül, asszem 14 ezer van benne. Hitelt is tudnak ott intézni, ha kell.
Sziasztok!

R1 vásárlás előtt vagyok és kéne egy kis segítség!
Mire érdemes odafigyelni mielőtt beruházok a csodagépbe?
Voltam megnézni egy 2004-es motort 17.000km-el, de amikor félig behúztam a kuplungot olyan rossz hangja volt, hogy hihetetlen.
A tag azt mondta, hogy mindegyik ilyen. Azóta megnéztem másik két gépet (2005 és 2006-os) és egyiknél sem tapasztaltam hasonlót.
Szóval mit nézzek meg feltétlenül szerintetek, hogy ne hozzak csapást a fejemre?!

Üdv,
ImiPapa
45km de azt egykeréken.
Hali Z3. Nembírtok aludni .Én korán fekvő korán kelő tipus vok.Szerintem fellehet menni a TZR-rel.Biztos jó buli lessz ha nem esik .
lehet akkor mégse arra megyek
minden második kanyar íve tele van kavicsos sóderrel, meg homokkal, amit a dombról mosott le az eső. Egyik kiülős, térdelős kanyarban majdnem egy kib***ott nagy kődarab vitte el a térdem, ha lefelé mész a Duna felé, akkor meg az alső rész az erdőben még vizes volt. De még majdnem szentendrén estem el, mert a bazilika felé kivezető út első nagy kanyarjában lapon rámentem egy ilyen sóderes szarra, az első kerék megcsúszott az volt a szerencsém, hogy nem jött szembe, így felállítottam a motort és átsodródtam a szembejövő sávba. szóval csak óvatosan holnap!