Az RR-es huligánnak tegnap a sztopi ment nagyon... érdemes megkérdezni tőle mi volt, én ilyet eddig csak filmen láttam, de ott mindig tréler és mentőautó volt a vége, itt meg nem...
Nekem tegnap leengedték a fos fullszintetikus Castrol R4 SBK szart és megkapta a félszintetikus észter alapú Motul 5100V-t. Már az első méteren kiderült, hogy a váltó ismét vajpuha lett és a blokk halkabb lett. Viszont ami jó hír, hogy nem volt egyáltalán mérhető olajfogyás az 5000 km alatt, pedig elég sokszor belenyúlt vki a kuplungba...
Jövő hétre meg itt az Akra meg felkerül az Öhlins, meg az új Pilot Power 2CT, ergo nagyon veszély lesz a masina...
Hat igyekszik az ember, de tegnap jo nagy szel volt. Felraktak, de a lanc hosszu volt igy vagy 4 szemet ki kellett venni. Viszont klassz lett nagyon. Koszonom megegyszer. Hetvegen tamadas!
Hajra
Na KAF, még szívjátok is a vérem... legalább mondanád, hogy szar volt!
Majd hétvégén bepótoljuk! Addigra szerintem már a hullámos tárcsák+fékcsövek+ergal hátsó is fent figyel majd!
A 2pézes bordóból jöttek a rettenet hangok kuplungoláskor, persze előtte az arc biztosított róla, hogy ennél jobb verdát elképzelni sem lehet. Majd a zörömpölésre azt mondta, hogy ez teljesen normális és mindegyik ilyen, nyugodjak meg!
Szia ajánlom a www.zakartsa.hu yamaha zakart, van bordó 2pézé és van fekete 2,6pézé meg van kék2db de az téged nem érdekel . nézz be a honlapjukra de he felhivod a 06-20-215-2044en Norbit többet tud mondani .mikor én vettem nálluk az enyimet akkor 7db R1 közül lehetett választani. R1 és vedd meg
A kék és az ezüst sajnos nem jön be nekem...
A 2006-os bordó is határeset, a farokidomban azért a két ezüst csíkért csúnyán meg kellene büntetni az elkövetőt, bár biztos van akinek tetszik!
A Yamaha City ott van a Lehel téren, 5 perc séta a Nyugatitól... ma fél 5-től kb. én is ott leszek (nem dolgozom ott), ha gondolod, csörgess meg: 06-209-668-034.
Van asszem még egy ezüst is, de az nem olyan szép állapotú, de lehet hogy olcsóbb valamivel. A kéknek viszont ismerem az extulaját, azért merem annyira ajánlani.
Elsősorban bordót szeretnék, esetleg feketét nagy duzzogva és 2004-2006 ami szóba jöhet.
Nem vagyok pesti, de itt dolgozom a nyugatinál és ha van ilyen nálatok, akkor már rohanok is.
ImiPapa, szó sincs róla hogy ilyennek kéne lenni egy 2004-es R1 kuplungnak...
Nem tudom milyen színűt akarsz és hogy budapesti vagy-e, de a Yamaha City-ben van most egy kék, 2004-es, ami gyönyörű állapotban van kívül-belül, asszem 14 ezer van benne. Hitelt is tudnak ott intézni, ha kell.
R1 vásárlás előtt vagyok és kéne egy kis segítség!
Mire érdemes odafigyelni mielőtt beruházok a csodagépbe?
Voltam megnézni egy 2004-es motort 17.000km-el, de amikor félig behúztam a kuplungot olyan rossz hangja volt, hogy hihetetlen.
A tag azt mondta, hogy mindegyik ilyen. Azóta megnéztem másik két gépet (2005 és 2006-os) és egyiknél sem tapasztaltam hasonlót.
Szóval mit nézzek meg feltétlenül szerintetek, hogy ne hozzak csapást a fejemre?!
minden második kanyar íve tele van kavicsos sóderrel, meg homokkal, amit a dombról mosott le az eső. Egyik kiülős, térdelős kanyarban majdnem egy kib***ott nagy kődarab vitte el a térdem, ha lefelé mész a Duna felé, akkor meg az alső rész az erdőben még vizes volt. De még majdnem szentendrén estem el, mert a bazilika felé kivezető út első nagy kanyarjában lapon rámentem egy ilyen sóderes szarra, az első kerék megcsúszott az volt a szerencsém, hogy nem jött szembe, így felállítottam a motort és átsodródtam a szembejövő sávba. szóval csak óvatosan holnap!
Remélem az idő is jobb lesz hétvégén!
Mindenesetre figyelmes voltál.
boldog névnapot!
Nekem tegnap leengedték a fos fullszintetikus Castrol R4 SBK szart és megkapta a félszintetikus észter alapú Motul 5100V-t. Már az első méteren kiderült, hogy a váltó ismét vajpuha lett és a blokk halkabb lett. Viszont ami jó hír, hogy nem volt egyáltalán mérhető olajfogyás az 5000 km alatt, pedig elég sokszor belenyúlt vki a kuplungba...
Jövő hétre meg itt az Akra meg felkerül az Öhlins, meg az új Pilot Power 2CT, ergo nagyon veszély lesz a masina...
Hajra
Majd hétvégén bepótoljuk! Addigra szerintem már a hullámos tárcsák+fékcsövek+ergal hátsó is fent figyel majd!
a pestimotornal az ezüst is ok
ezek is eladok 2004esek
sajnálhatod, h dolgoztál. Csoda idő volt, eltűnt a sár az útról, kevesen voltak, nagyon jót motoroztunk.
A 2006-os bordó is határeset, a farokidomban azért a két ezüst csíkért csúnyán meg kellene büntetni az elkövetőt, bár biztos van akinek tetszik!
Van asszem még egy ezüst is, de az nem olyan szép állapotú, de lehet hogy olcsóbb valamivel. A kéknek viszont ismerem az extulaját, azért merem annyira ajánlani.
Tudom javasolni a yamaha pestet, náluk van három R1 még válogatni is tudsz, 10000 km alatt van mindegyik! www.pestimotorhaz.hu
Nem vagyok pesti, de itt dolgozom a nyugatinál és ha van ilyen nálatok, akkor már rohanok is.
Nem tudom milyen színűt akarsz és hogy budapesti vagy-e, de a Yamaha City-ben van most egy kék, 2004-es, ami gyönyörű állapotban van kívül-belül, asszem 14 ezer van benne. Hitelt is tudnak ott intézni, ha kell.
R1 vásárlás előtt vagyok és kéne egy kis segítség!
Mire érdemes odafigyelni mielőtt beruházok a csodagépbe?
Voltam megnézni egy 2004-es motort 17.000km-el, de amikor félig behúztam a kuplungot olyan rossz hangja volt, hogy hihetetlen.
A tag azt mondta, hogy mindegyik ilyen. Azóta megnéztem másik két gépet (2005 és 2006-os) és egyiknél sem tapasztaltam hasonlót.
Szóval mit nézzek meg feltétlenül szerintetek, hogy ne hozzak csapást a fejemre?!
Üdv,
ImiPapa