Belepofázok már egy kicsit én is igaz nem R1-em van, de ugyan ilyen index-es pilácsom Nekem sincs relé, és nem is kell sztem. Kicsit gyorsabb a villogása, de legalább feltünőbb és jobban is néz ki, igaz danny?
a jelenlegi állapotnál biztos h lassabban villog relé nélkül is, mert most hátul nincs semmi, ezért az elsők kicsit felpörögtek... amúgy meg annyira nem érdekel, mert amennyit indexelek nem hiszem, hogy valaha kiégnek az izzók...
ok, akkor vmelyik nap nekiállok és szétszedem. a panel tartalmazza a reléket, vagy azt még vhogy rá kell kötögetni utána? mennyi üveggyöngyöt vigyek ellenértéknek...?
Úgy működik a dolog, hogy kiszereled a lámpád, behozod hozzánk. Mi kicseréljük benne a panelt (persze visszakapod a gyárit is), és te visszarakod a lámpát, ennyi.
A 2-3 napot a lámpa szét- és összeszerelésére értettem.
Tankpad és/vagy bodykit nem érdekel hozzá? (a piros bodykit-et természetesen sárga-fehér-feketében képzeld el)
Egy leányzónak a hétvégén fogjuk feltenni ezeket az ugyanilyen R1-esére, elég szigorú lesz...
köszi,
én is nagyon szeretem.
egy-két héten belül rákerül a karbon akra slip-on (már megrendeltem, de még nem jött meg), meg a gyári kormánytelót kicseréltetem öhlins-re. Meg már lerúgtam a konzolt (az indexekkel együtt, szóval, kellene majd egy ledes indexes hátsó lámpa, meg a relé hozzá) És akkor megvagyok...
Amúgy az akrához lenne egy kérdésem. Nem tudja valaki, hogy a slip-onhoz opcionálisan megvehető Y összekötő csövet ("optional Y link connecting tube") érdemes megvenni? A csomag része a dupla carbon dob, meg az összekötő csövek amik belemennek ebbe az Y elágazásba és az viszi tovább a leömlőkhöz. Nah és ez az Y csőre írják, h még picit rátesz, meg a grafikonon is látszik, hogy picit több mindenből, de nem tudom, hogy érdemes-e megvenni. Ha megveszem, akkor a kipuffogó rendszerből, csak a leömlő marad az eredeti.
Szia pohi!
nem én voltam, én szentendre-lepence-visegrád háromszögben támadtam hétvégén.
Amúgy februárban mikor átvettem rákérdeztem az importőrnél és azt mondták, hogy az enyém a 3. M.o.-on forgalomba helyezett "50 éves jubileumi intercolor", szóval tényleg nincs sok belőle. (persze lehet még külföldről behozott) Pont ezért vettém ilyet, meg elsőre szerelmes lettem ebbe a színbe.
A 2-3 napot a lámpa szét- és összeszerelésére értettem.
amúgy nem vagyok szerelőzseni, úgyhogy abban tudsz segíteni?
Gyere csak, R1 panel van is összeszerelve szerintem, úgyhogy 2-3 nap alatt megvan!
Engem lehet érdekelne valami tankpap a 2004 esre KÉK szinü tudsz valamit?
Köszi, tankpad már van, viszont hátsó lámpáért lehet h beugrom hozzátok.
Egy leányzónak a hétvégén fogjuk feltenni ezeket az ugyanilyen R1-esére, elég szigorú lesz...
én is nagyon szeretem.
egy-két héten belül rákerül a karbon akra slip-on (már megrendeltem, de még nem jött meg), meg a gyári kormánytelót kicseréltetem öhlins-re. Meg már lerúgtam a konzolt (az indexekkel együtt, szóval, kellene majd egy ledes indexes hátsó lámpa, meg a relé hozzá) És akkor megvagyok...
Amúgy az akrához lenne egy kérdésem. Nem tudja valaki, hogy a slip-onhoz opcionálisan megvehető Y összekötő csövet ("optional Y link connecting tube") érdemes megvenni? A csomag része a dupla carbon dob, meg az összekötő csövek amik belemennek ebbe az Y elágazásba és az viszi tovább a leömlőkhöz. Nah és ez az Y csőre írják, h még picit rátesz, meg a grafikonon is látszik, hogy picit több mindenből, de nem tudom, hogy érdemes-e megvenni. Ha megveszem, akkor a kipuffogó rendszerből, csak a leömlő marad az eredeti.
Nekem csak azok a csíkok nem tetszenek benne, egyébként gyönyörű!
Csere biztos hogy nem érdekel, köszi.
nem én voltam, én szentendre-lepence-visegrád háromszögben támadtam hétvégén.
Amúgy februárban mikor átvettem rákérdeztem az importőrnél és azt mondták, hogy az enyém a 3. M.o.-on forgalomba helyezett "50 éves jubileumi intercolor", szóval tényleg nincs sok belőle. (persze lehet még külföldről behozott) Pont ezért vettém ilyet, meg elsőre szerelmes lettem ebbe a színbe.