Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát mit? :D Nagyon köszönöm. Remélem attól hogy nem vagyok Suzuki tulaj elmehetek még felétek
Mit látok! Gratulálok Ádám!
remélem hasznát veszem. Annyit bajom van vele hogy egy üres jelet mutat csak... nem is számol vissza meg semmit.... mint ahogy itt olvastam
fúúú nagyon köszönöm. Hálám üldözni fog Remélem holnap odajutok hogy ránézzek :D
.
Megtaláltam mindjárt bescannelem.
Nekem a 2003-ason betanítós van. Nem tudom a te szériádon is ilyen van e? Írj prop-techéknek, hogy küldjék el a beállítási paramétereit e-mail-ban.
Sziasztok!
Pár napja boldog tulajdonosa lettem egy 2005-ös R1-nek. van rajta egy prop-tech fokozatkijelző is. Amikor elhoztuk a motort még jó volt. most viszont az üreset mutatja folyamatosan. Mi történhetett?
Megjött ma a gyári feszültség szabályzóm. 13.8-at mutat mikor jár a motor és megy mind a két tompított. Lehúztam a tompítettakat, mert lekapcsolni a 2003-ason már nem lehet, így 14,3-at mutatott töltésnek. Elméletileg ez így akkor jó.
Ezek a kis műszerek +-1V pontossággal mérnek. Nekem is van a motoromon a mutatós mellett. Az eggyel nagyobbat egy kis beépített trimmer potival be lehet állítani pontosra.
Én a gépkönyvet idéztem. Az tuti, hogy a Ford Focusomba is tette egy ilyen figyelőt és az 14.1-14.5 között szokott lenni. Épp ahogy kedve van, attól függ mennyi fogyasztó megy egyszerre....
Az akku töltőfeszültség 13,8-14,4 V között kell legyen! A 14,8 már sok.
Természetesen hiteles műszerrel.
Én vettem ilyen kis bizbaszt rá:

link

400 Ft Kínából postával Rákötöttem és ezen látom folyamatosan a töltést. Ennyit megér
Feszültség szabályzó probléma is lehet.
Én végigcoptam vele pár kört, egyik vitte a másikat, aztán fordítva.
A gyári leírás szerint 14.1-14.9 között kell legyen amit a feszültség szabályzó lead.
Megcsinálta a generátoromat motobees, de mindkét feszültségszabályzóm kukás, zárlatos. Ideiglenesen lett rárakva egy 2008-as R1 feszültségszabályzó, ami bontott volt, azzal 13.6-13.8 között tölt úgy, hogy a lámpák mennek automatán. Így belenyomtam 250 km-t gond nélkül. Ma jött meg a postán a 2003-ashoz való feszültségszabályzóm, holnap kipróbálom azzal mit mutat.
Az biztos, hogy menet közben elvegetált a 13.8-as energiával, de az akkut nagyon nem töltötte. Egy hónap állás után nehezen indult. Ez olyan határ eset érték lehet.
Üzemmeleg motornál mérd, mert lehet esik a töltöfesz, ha nem megfelelö a szigetelés, vagy rossz a tekercselés.
Állt egy kicsit és elég sokáig kellett indítóznom, de elindult, viszont ezután rögtön, hogy leállítottam már nem akarta megforgatni az önindítót, megpróbálok rámérni megnézem van e egyáltalán töltés. Köszi a javaslatot!
Rámérek műszerrel és megnézem mennyit tölt rá. Azért köszi!
Aksi jó kondiban van? Ha sokáig kell tekerni (és bírja) akkor valószínűleg igen.

Csak azért, mert nálam mielőtt az aksi elhalálozott volna, elég sokáig kellett indítózni. De 5-6 próbálkozásnál többet az akku nem bírt.
Ha jó az akku és teljesen fel van töltve, több indítást is ki kell bírnia. Töltés nélkül is (jól induló motornál).
Mérni kellene egy töltőfeszültséget, járó motornál, felkapcsolt tompítottal 13,5V fölött kellene lennie.
Sziasztok!
Van egy 2003-as R1-em és olyan problémám volt vele, hogy leégett teljesen a generátor, meg kellett tekercseltetnem. Nem rég hoztam haza, és úgy néz ki,hogy még mindig nem tölt rendesen az akksira mert egy indítástól majdnem teljesen lemerül az akku. Megnéztem az akkut feltöltöttem és nem veszít a töltéséből.. olvasgattam itt fórumon ez után és nem találtam rá igazán választ, esetleg valakinek van ötlete? Előre is köszönöm!
Eladó R1:

link
Hello mindenki keresek ixil kipufogot eladot vagy csere is lehet mert van egy bendorf kipufogom eladó de keresek laser gp kipufogot is valamelyik érdekelne vagy cserélném ha valakinek van vagy tud irjon köszi!
Eladók.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Sziasztok.Jobbos hátsó lábtartót keresnék 2002-es R1-re kiputartóval.