Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

80 e ft a kettő
külön 45
ha valakit érdekel akkor eladó
úgy volt hogy enduróra teszem, de elment a motor
van hozzá összekötő csövem és felfogatásom is
Öcsém GSR-jénél a Castrol GPS 10w40-el előírt olaj ugyan ezt csinálta. Csúszott a kuplung. Kicseréltük Castrol Power1 10w50-esre és azzal tökéletesen működött.
Te milyen olajat használsz?
Vadi új bekötőcső ! Viper kipufogókhoz volt anno ! Dob már nincs, csak a bekötőcső ! Amihez jó :

Yamaha R1 2002/2003
Sziasztok,
remélem tud valaki valami okosat mondani a következőre:
99es R1-ről van szó, kuplungom egyszercsak elkezdett csúszni, jó, kuplungcsere. Uj kuplunggal elmentem 500 km-ert majd az is el kezdett csúszni (nem vagyok szerelő, de ilyet bármikor hiba nélkül kicserélek, abban hiba nem lehetett), gondoltam rossz minőségű a motyó, vettem drágábbat, majd lecseréltem ismét már olajjal és olajszűrővel eggyüt, de a hiba ismét jelentkezik, de most a váltóm is el kezdett rendetlenkedni, lefelé nehezen veszi a sebességeket (az 1est nagyon, a többit úgyahogy)
Nagy valószínűséggel szerelő lesz belőle.
Ehhez szeretnék segítséget kérni hogy tudtok e jó embert rá. Illetve hogy tisztában legyek vele tudjátok e hogy mi lehet a baj?
Saját meglátás, hogy valamiért nem kap elég olajat a kuplung, más nagyon nem lehet vele.
Plusz még valami, ami nem tudom mennyire rendellenes, de csak mostanában tapasztaltam hogy a légszűrőházba sok olajat tol fel...
Van egy új, csak kipróbált fesszabályzóm ha érdekel....
Így kezdte nekem is. Egyik vágta tönkre a másikat. Vagy másik az egyiket, nem tudni, de a generátort és a fesz szabályzót is cserélni kellett. Azóta jó.

kb. 30.000-ből megúszható + egy olajcsere.
Érdemes minél előbb, nehogy az akkut is kinyírja, mert az még vagy 15
Kínából új generátor 15.000, fesz szabályzó 15-20.000 körül van. Csere aztán működik rendesen
Nekem legalább is rendbe rakta a problémákat.
Az elég durva. Nekem normál túránál tud 4,6-ot is enni. Ringen eszik szerintem 10 körül.... ott meg 260 felé is csúszik ugye a sebesség....meg pörög maxin...
Hali. Javitott is erekel? Udv
Üdv 03évj R1-re 1pár féktárcsa 5mm vastagok szinte váll nélkül 20e ft-ért eladók.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Sziasztok.
Keresek 2004- es faridomot ès ülèst.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Akkor hajrá!
Nekem sok volt a beruházás Igalban (egyszer ugorjatok be) úgyhogy eddig csak távolodtam a pályázástól, de eljön még az én időm... ;)
Sziasztok, van egy eladó feszültség szabályozóm, ára 10k. kocsis86@gmail.com
A gyári ajánlás a lentebb említett : SAE 10W-40.
Szerintem mielött ajtóstól rontasz a házba, tegyél bele mondjuk motul 5100-es vagy 7100(?) 10W40-es olajat. Továbbá érdemes meghatározni, nagyjából, hogy mi az a mennyiség, és mekkora távra, amit elcsipeget. Ugyanis 1000 km-en pár deci fél liter még egyes esetekben és egyes modelleknél teljesen elfogadott olajfogyasztás, föleg ha ez az égést nem befolyásolja, a gyertyákat nem kormolja le. Mivel a motor megbontása 50-100K közöti tétel plusz szükséges alkatrészek értéke, ki lehet számolni hogy abból elég sok olajat meg lehet venni és utánatöltögetni.
Nekem kifejezetten ezzel a modellel nem volt dolgom, csak egy korábbi YZF 1000 97-es motorral. Annak kb 37 ekm után lett liter feleti olajfogyasztása, és annyira feketén füstölt hogy TÜV vizsgán sem ment át... Egy bontott henger-dugó sorral orvosoltuk a problémát. A kibontott és beépített dugók meg lettek mérve a legjobb tudásunk szerint , de csak mikrométerünk volt. A gyárilag definiált kopáshatárt nem érte el a lecserélt sor, kb olyan 50%-on volt. A bontott cuccal kb 15 ekm múlva beállt ugyan az magas olajfogyasztás...Ekkor feszegetve egy kicsit a témát, olvastam olyat, hogy dugattyúban kiverödö megnövekedett gyürühoronyban surran el az olaj...A dugattyú csapszegeknek is elég rossz lehetett a kenése, mert 8 db-ból alig birtam összeválogatni 4 db-ot aminek nem volt a felülete megégve berágodva.
akkor szerelőhöz viszem hátha mond valami okosat! de mennyibe fájna ez nekem ha ilyen baja van vagy lenne?
szeva egy jóóó villanyszerelő megcsinálja neked én a lámpát oldottam meg egy kapcsolóval hogy inditásnál letudjam kapcsolni meg a városban hogy ne mennyen
Eladó a képeken látható Bódis rendszer Yamaha R1 RN19 07-08 ra való! A dob jó, a kupak picit sérült.
Ára: 140.000
Alap.
Szerintem ahol "megcsinálták" oda kellene vissza vinni első sorban.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy elvittem a gépem( 2003 R1) injektorszinkronra, és azóta, 9 fölött eszik, és ennek ellenér 4,5,6ban nincs ereje kipörögni, 240 körül meghal. Előtte semmi ilyesmi gondom nem volt. Talán valamit kéne állítani az injektorokkal?
Ha valaki tud valami okosat, az kérem írjon!
Köszönöm!
Remélem! Te hogy állsz a pályázással?
Most nézem, idén meglesz a 2:00!?
Szia!

Az elakadásjelző kapcsolója pont megfelelő erre. (pályaidomnál úgyis haszontalan)
Két csavar fogja össze a kapcsolót. Multiméterrel vagy egy próbalámpával megnézed, melyik szálon nincsen fesz. amikor éppen ki van kapcsolva a vészvillogó. Azt a szálat leforrasztod és a helyére egy (mondjuk kék) vezetéket kell forrasztanod.
Ez mehet direktbe a ventillátorra (pozitív felére természetesen) a gyári kötés mellé. Ha igényes vagy akkor nem direktbe kötöd, hanem egy relét vezérelsz erről a szálról, de szerintem ez felesleges (max.15 perces üzemmódnál nem olvad el semmi, akkora túláram nem lesz). Erre a szálra és a motor váza közé (negatív)pedig egy 12V-os LED-et tegyél visszajelző lámpának.

Üdv:N....
Sziasztok!

Szeretnék egy kapcsolót tenni a ventilátorra (RN12), hogy direktbe is tudjam kapcsolni! Hova, hogyan érdemes rákötni?

Köszi