Szia!
Igen, a 07 már RN19, cikkszám alapján elvileg stimmel. Jövő hét közepéig utána nézek, hogy a többi dolgot hol, és mennyiért tudnám beszerezni, ennek függvényében kereslek! Köszi
Keresnék, vagyis először ajánlatokat gyűjtenék, hogy megérné e foglalkoznom a kérdéssel...tehát...keresnék:
RN12
segédvázat
tankot
bal kormánycsutkát
komplett papíros motorblokkot
egyéb apróságok: bal első lábtartó, oldalsztender, fejidomtartó konzol, stb., de ezek egyenlőre ráérnek...
na vettem bele újat, mert 20 fok alatt egyszerüen be-se melegedet mert folyton a nagykör hütött ezerrel, szerintem kell neki hogy 70 fok alatt melegítse a viz a motort és kiskörre kapcsoljon
A Castrolt állítólag nagyon szeretik hamisítani. Ha nem tuti forrásból veszi az ember akkor lutri, hogy mi is van a flakonban.
Mivel tuti forrást nem ismerek, én ~4 éve átálltam egy másik márkára az autómnál.
Motornál meg csak Motult használok. Castrolt a hamisítás miatt meg se próbáltam.
Örülök,hogy tudtam segíteni.
Azért,ha már hüvösebb idők jönnek szerintem tegyél bele új termosztátot.Ha hideg van, a blokk körül nem engedi nagyon vissza hűlni a vizet.
na összeraktam anélkül, új hütövizzel... jonak tünik, nem melegedett túl, sőt, olyan 8 fokkal lejebb esett az átlag hőmérséklet, szerintem könnyebben kering a viz és jobban hül.
köszönöm a segitséget!
Én helyedben kivenném a termosztátot és kipróbálnám úgy.Ha akkor is nyomja vagy dugulásra vagy arra gondolnák,hogy esetleg hengerfejes,de szerintem a termosztáttal lesz a baj
Szia!
A blokk belsejében van,le kell venni az olajteknőt és ott találod.Elől és oldalról is bemegy egy vízcső,na azok mennek a vízpumpába.Légteleníteni nem kell automatikusan légteleníti magát.Egyébként nem hiszem,hogy a vízpumpával lenne baj,ha nem nyit a termosztát azzal lesz a gond.Rendesen felöntötted a vízhűtőnél és a tartálynál is?
sziasztok, nemrég vettem egy 99es r1et, nem volt semmi probléma a hőfokkal, de egyiknap mikor hazaértem munkábol (kb 15 km) mikor leállitottam a motort hallottam, hogy forr a viz a hutöben. Lecseréltem a hutövizet és probakör során sikerült felforralnom megint, de akkor el is folyt. KIszedtem a termosztátot és kiderült, hogy nem nyit ki, de van egy olyan sejtésem, hogy nem csak ez áll a dolog mögött, ugyhogy megakarom nézni a vizpumpát is, csak nem tudom, hogy hol található a motoron, légyszi segitsetek hol van a vizpumpa!?
PLUSZ kell-e légteleniteni a hütörendszert hutoviz csere után, és ha igen akkor hogy!?
ui.: Ha bárkinek bármi ötlete, észrevétele van a dologgal kapcsolatban kérem irja le!
Léghűtéses motor volt. Valószínű a görbe hajtókar volt a hibás így utólag. Szerelés közben nem látszott. Először ásványi olajtól ragadt meg, aztán ugyanúgy 100 km után a szintetikus Castrol-tól, pedig akkor a gyári illesztés kétszeresével lett összerakva.
Előtte a kawában 1-2,000 km után nehezebb volt váltani, zajosabb volt a motorja is. Azóta nincs Castrol nálam.
Azért azt ne az olaj rovására írd! Főleg ne ilyen nagyobb márkáét. Valakinek eszegeti, valakinek ragad a váltó tőle. De ez mind jó olaj,,,ettől nem kéne megragadni semminek sem tőle. Ott más volt a gond..
Az olaj a legolcsóbb alkatrész, szokták mondani. Én megveszem a motorexet, ha a versenyző ismerős motorjának jó, akkor nekem sem kell félnem tőle. Ők már sok olajat kipróbáltak, ez vált be nekik, ettől kopik legkevésbé a motor. Bízok a tapasztalatukban....
Igen, a 07 már RN19, cikkszám alapján elvileg stimmel. Jövő hét közepéig utána nézek, hogy a többi dolgot hol, és mennyiért tudnám beszerezni, ennek függvényében kereslek! Köszi