Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha R1 segédváz 07évj-hoz RN19-hez javított állapotban 15e ft-ért,03-évj-ra tárcsapár 5mm vastagok szinte váll nélkül eggyenletessen kopva a szegecsek 1-2mm-t kottyannak 20e ft/pár.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Sziasztok! Rn09-es r1be rakott már valaki xenont? Arra lennék kiváncsi hova rakta a trafót!
Előre is köszi!
Hát az nehézkes lenne a hozzá férés miatt alulról. Réz csővel lesz megoldva belülről meg epoxyval megragasztva. Lehet kívülre is megy részcső. Akkor az már szét nem jöhet
műanyag hegesztés
Köszi. Válasz ment.
helló! írtam face-n!
Hát az jó lenne. De nálunk nincs ragasztástechnikai bolt
Szétnézek a neten, hátha.....
25.000 bontóból a komplett, fájna kiadni érte...
Mert a szivattyú jó, csak ez a kis pöcök tört le...
Valami ragasztóval nem tudod vissza ragasztani? Nálunk a ragasztástecnikai boltban van mindenféle super erős ragasztó benzin és olajálló néz körbe hátha sikerül
2003 R1-emhez keresek benzin szivattyút. Rosz is érdekelhet. Megcsúszott a kezemben a tank és eltört egy cső a szivattyú alján
Engem érdekelne a cucc ha megvan még! képet és árat küldenél nekem?
oroszjozsef@gmail.hu
Bontóból megrendeltem a 2008-asét, elméletileg a hűtőbordái nagyobbak kissé amúgy ugyan az. 15.000 Ft, ennyit megér ha működik, remélem tovább bírja mint a Kínai.
Hobbielektronikásokkal is beszéltem fórumon azt írták a mosfet típusú Kínai fesszab strapabíróbb konstrukció. Ha esetleg valakit érdekel, akkor lehet azt jobb ha veszi 10.000 körül van.
3 fázisú és 12 voltot (14,4) csinál. Esetleg lehet még hűtőbordát tenni rá. Elvileg nagyobb teljesítményű. Vigyázni kell, mert van belőle 1 fázisú is. 1000-1500Ft.
Fogok is egyet készíteni Ducatira, mert van egy rossz otthon.
Azt hittem viccelsz. Tényleg teljesen jó a ladáé?
nekem foghatod a fejed. Ha két eszköz ugyanarra való akkor te nyugodtan adhatsz a kínaiért több pénzt, a többieknek ott a választási lehetőség
Üdv!

Garázs takarításnál kezembe akadt egy 2005ös gyári R1 faridom. Sérült, javítva pályaidomnak vagy saját célra..
5.000Ft
ladáé pont jó
11000 volt postaval.
En a kelle nel tekercseltettem.
Most pett kesz.
Kiderul.
Lehet rácsörgök a srácra 17.-e után. Addig szabin van:

link
Lehet jó lesz csak én fogtam ki gagyit
Van ott is többféle.

Ahogy nézem már 6500-ért dobálják őket. Lehet azért mert szar széria volt. Én még mikor vettem 20.000-ért adták. Gyanús...
Az fasza hogy most vettem egyet kinabol.
A generátor jó a kínai. Töltésem van. A fesz szabályzó kreténkedik... abból nem vált be a kínai.
Az új fesz. szabályzó élt 600 km.-t kb. Ez is felforrósodott és lefulladt a motor. Vissza hűlve működik rendesen.

Hát most nem tudom.
Rendeljek megint Kínai-t és ki tudja meddig jó, vagy keressek bontóban? Az is lutri. A gyári iszonyat drága 97.000 Ft...
Szia!
Nekem is olyan problémám volt,hogy sok olajat hordott fel.Nem hagyott nyugodni a dolog ,bár haverok azt mondták,hogy felesleges megbontani én ennek ellenére szétszedettem.Remélem a tiednek csak egyszerűen a kopás miatt sok a kartergáza,de az enyémnek 4 hengerből 3 henger megvolt repedve.Mint utólag kiderült 1998-2001-ig tipushibája az R1-nek a henger repedés,a bontósok amikor hengersort kerestem már előre mondták,hogy miért keresek hengersort.Én helyedbe mindenféleképpen szétszedetném (mint ahogy én is tettem),ha szerencséd van akkor elég egy gyűrűsor és esetleg egy csapágysor,ha nincs szerencséd és neked is az a problémád ami nekem volt,akkor hengersort kell cserélni.2002-2003-as hengersorát keresd ugyanis ott már megnövelt szilicium tartalmu hengerek vannak
és ott már nincs ilyen probléma.Amikor én kerestem a Sugó motornál még volt vagy 3 hengersor ami tökéletes volt.80000 Ft -ért vettem és hibátlan lett a gép.A motorszám miatt át kellett papíroznom ami még plussz költség volt,de ez már más történet.
10w 40-es Repsol volt benne, tavasszal raktam bele, sokan mondták hogy nekik nagyon bevállt.
Előző évben nekem is castrol power1 10w 50 volt, azzal semmi bibi nem volt. Most olajcserénél már ezt raktam bele ismét, de a hiba sajnos fenn áll.