Szia!
Látom neked is pp lábtartó van a gépen.
Én csak pp váltófordítót akarok tenni a gépre, vagyis már meg is van. Csak nem tudom még pontosan hogy kéne felrakni.
Ha nem nagy fáradság csinálnál pár közeli képet róla. Konkréten a váltó környékéről.
Sziasztok!
Féknyergeket keresek yamaha TDM 850hez.
Úgy tudom a régebbi R1 R6 jó hozzá.
Olyan kellene ami fekete-sárga színű.
menku66@freemail.hu cimre mert itt ritkán járok!
Köszönöm.
Az egyik becsúszószáron van egy kicsi kopás, de szerintem még tuti nem az miatt van, szerelő mondta hogy még egy darabig simán jó, a másik száron meg semmi hiba nincs, ennek az öhlinsnek lazább is az illesztése elvileg, sajnos újra kell játszani a dolgot aztán remélem nem hagyja el magát megint fél év után.
Az érdekes. Mármint az esés okés, sajnoa benne van a két kerekű száguldozós életben. A szimeringnek viszont bírnia kellene. Szimering hiba nálam még csak akkor fordult elő, ha sokat állt a motor mondjuk 4 hónapot és nem lett megmozdítva. Majd mikor végre megmozdítottam akkor a letapadt szimering finoman megszakadt és gyöngyöztette az olajat. Ez a szolgálati gépeknél jelentkezett. Így mostanában megmozgatom őket a téli "alvás" alatt is szolgálatonként. Azóta okések. Bár most a bmw-nél már ez se kell...mert teljesen más az első futómű.
Nem lehet, hogy az esésnél megkarcolta egy kő a villaszáradat és ott enged, nem is a szimering a ludas? Láttam már ilyet is.
Na az meg a másik ludas. Nincs benne 5000 km, de a plexi emelő kapcsoló elromlott, ami nem is volt agyon használva. Gariba cserélik ugyan, de hát akkor is. Nem normális dolog szerintem. Peches év
Ez igaz, sok múlik rajta milyenek voltak az előző tulajok barátomnak r1-e van de elektronikai probléma még nem volt vele kivéve a tps-szenzort... szegény R1.. inkább a BMW menjen dokihoz
Egyik ismerősnek pont ilyen gépe volt mint a tiéd, és volt, hogy nem indultunk motorozni, mert nem indult a paripa.
Szemét dolog ez az elektronika. Főleg ha sok tulajos a motor, mert van aki elhanyagolja, van aki kókányolta....
Én meg rakhatom rendbe hát a kuki rossz oldalán vagyok most azt érzem erősen...
Sikerült a ragasztás. Benzincső szuperál. Motor megy.
A fesz szab. okés és lehet az előzőek se túl rosszak, mert megfogtam a generátor felől jövő vezetékeket és 1-2 perc alatt tűzforróak.
Valami bibi az új kínai generátorral lesz vagy a környékén.
Lehet túltölt vagy zárlatos.....fene tudja.
Leparkoltam a szerelőnél.... kíváncsi leszek mi a gyíkja.
Komolyan kezdem úgy érezni magam mint egy olasz motor tulajdonos. Ezek miatt az elektronikai hibák miatt.
Így szerintem veszek egy bontottat és azt vágom.
Nekem még gyorsváltó is lesz, nem tudom hogy fog elférni...
Köszönöm szépen.
Jól sejtettem akkor, hogy az első lánckerék burkolatától nem fog elférni...
Nem voltál még motor közelbe? :)
Ha esetleg valakit érdekelne alkatrész RN12-höz:
pl.: K&N szűrő
Futómű egyben, külön
Felnik, tárcsák
Motoralkatrészek...stb...
Érdeklődni itt a fórumon, vagy mail-ben a hirdetésre kattintva!
Üdv!
Látom neked is pp lábtartó van a gépen.
Én csak pp váltófordítót akarok tenni a gépre, vagyis már meg is van. Csak nem tudom még pontosan hogy kéne felrakni.
Ha nem nagy fáradság csinálnál pár közeli képet róla. Konkréten a váltó környékéről.
Köszi előre is.
Szivatobowdent keresek 98-2000ig r1 eshez nincs valakinek véletlen.
Köszi.kzx6r@citromail.hu ide is kűldhetitek az infot.
Féknyergeket keresek yamaha TDM 850hez.
Úgy tudom a régebbi R1 R6 jó hozzá.
Olyan kellene ami fekete-sárga színű.
menku66@freemail.hu cimre mert itt ritkán járok!
Köszönöm.
Én meg arra gondoltam, hogy megy a generátor meg a feszszabok is a motobees-hez és majd ő kiméregeti meg megcsinálja.
Én már nem kókányolok, mert többe van meg még szar is
Nem lehet, hogy az esésnél megkarcolta egy kő a villaszáradat és ott enged, nem is a szimering a ludas? Láttam már ilyet is.
Szemét dolog ez az elektronika. Főleg ha sok tulajos a motor, mert van aki elhanyagolja, van aki kókányolta....
Én meg rakhatom rendbe hát a kuki rossz oldalán vagyok most azt érzem erősen...
A fesz szab. okés és lehet az előzőek se túl rosszak, mert megfogtam a generátor felől jövő vezetékeket és 1-2 perc alatt tűzforróak.
Valami bibi az új kínai generátorral lesz vagy a környékén.
Lehet túltölt vagy zárlatos.....fene tudja.
Leparkoltam a szerelőnél.... kíváncsi leszek mi a gyíkja.
Komolyan kezdem úgy érezni magam mint egy olasz motor tulajdonos. Ezek miatt az elektronikai hibák miatt.
Soha nem volt még gondom motorral. Ez kikészít