Az esetleg nem játszhat ( ha gyári dob van rajta), hogy esetleg tényleg pálya gép volt és volt rajta, egy rendszer, + power csak éppen kiszedték belőle és az agyát nem állították sima gyári rendszeresre? Persze nem tudom mi van rajta.
Vagy:
Megvette a motort, a gyári idomot leszedte. Rakott rá egy olcsó utángyártottat. Pályán eltekerte 7500km-ig, gyári idomot visszarakta.
Így is 2009-es, 7500km-es karcmentes a motor.
Nekem van egy RN22-es (2010) Yamaha r1-em, van rajta 2 triovál Bodis dob, ami összefele van fordítva szépen kihegyezve ezzel a farokidomot, jól mutat pofás sexy hanggal! A baj az, hogy össze retkeli a hátulját a motornak, és nehezen lehet letakarítani, már szerintem a lakkot is felsértettem. Érdeklődnék, hogy esetleg valakit nem e érdekel a dob+összekötő, de esetleg be is cserélem egy másik dob párra, ami egyenes véggel van bármi szóba jöhet!
Vettem egy RN12-es R1-et. Valami típushiba esetleg? Mint pl RN09-nél volt a generátor? Az előző tulaj cseréltet vízpumpát. Elmondása szerint azzal volt gondja.
Az enyém is ilyen. Kicsit sírós, csörgős. (kuplung?)
Olvastam, hogy olajfüggő és a szelepfedél is vékonyabb lett a súly miatt, ezért zajosabb kicsit a blokk.
Az a baj hogy sok a kamu hirdetés mert a magyar ember illúziót vesz kicsi kilóméter nem pályázott nem volt 7000fölé pörgetve stb pedig ezek a motorok erre lettek kitalálva az hogy megpályázta nem feltétlen beégette a szelepeket inkább a helytelen karbantartás miatt lehet az én motoromban 5800km van és ebből kicsit több mint 4000km pálya és akik eljöttek megnézni annak ellenére hogy elmondtam hogy pályázott egykerék gumifüst megmondhatják hogy pöccre indul a gép. Szerintem a karbantartáson sok múlik több mint a használat mivoltán
Köszönöm a valaszt! Megnéztem eloben a motort! A motor karcmentes, vezetett szervizkonyv, valós km.. Nagyon szep állapot! A tulaj 1. Tulaj, viszont a szalonbol 1800 km-el vette a motort, nem volt meg akkor forgalomba helyezve! Azt mondta a kezdetek ota igy csinal! Ugyan ezt mondtam en is, hogy lehet az, hogy egy szinte uj motor ilyet csinal?! Be akartam indítani, hajtott szepen, de semmi, a kipufogó durrogott, betoltuk, beindult, szepen járt, viszont vegig nagyon büdös benzin szaga volt, ahhoz tudnám hasonlítani mint amikr egy Lada sokat kap es van egy jellegzetes benzin szaga..na most egy motornak nem lenne szabad hogy ilyen szaga legyen! Labtartok megkopva, ugyhogy en arra jutottam, hogy a legelső tulaj aki nem helyezte forgalomba szepen megpályázta es beégette a szelepeket! Yamahanal rákérdeztem azt mondtak hogy 3-400.000 ha ,,nagyobb" baj nincs... Ugyhogy nem lett motor vétel!
én még azért néznék egy főtengely jeladót,cimbinek ugyan igy volt.......hidegenmvagy is merült aksival nem ugy forgat és nincs meg a megfelelő jel,azért indul tolásra
Nem vagyok szaki, de szerintem egy "gyári" motornak pöcre kell indulnia akár +40 fok van, akár -20.
Hogy ez a példány miért nem indul, az jó kérdés. Mindenesetre a szopófaktor benne van. Egy gyári 7500km-es 2009-es motor ne kelljen már tologatni...
Miért nem járt utána? Miért nem javítatta meg? Lehet, hogy pitiáner baja van, de lehet hogy nem. Én ilyen motort nem vennék meg.
Oldalidomok, hasidom egy az egybe rámegy ,fejidom csak lámpával együtt,faridomot csak hátsó ülés és az akksi+lámpatartó műanyag fenéklappal tudod csereberélni
régi R1
Valaki csinált már ilyen "angel eye" lámpát?
Ezek az utángyártott cuccok mennyire gagyik? Milyen minőségűek?
Rendelt már ilyesmi valamelyikőtök?
http://www.aliexpress.com/stor...
Megvette a motort, a gyári idomot leszedte. Rakott rá egy olcsó utángyártottat. Pályán eltekerte 7500km-ig, gyári idomot visszarakta.
Így is 2009-es, 7500km-es karcmentes a motor.
Nekem van egy RN22-es (2010) Yamaha r1-em, van rajta 2 triovál Bodis dob, ami összefele van fordítva szépen kihegyezve ezzel a farokidomot, jól mutat pofás sexy hanggal! A baj az, hogy össze retkeli a hátulját a motornak, és nehezen lehet letakarítani, már szerintem a lakkot is felsértettem. Érdeklődnék, hogy esetleg valakit nem e érdekel a dob+összekötő, de esetleg be is cserélem egy másik dob párra, ami egyenes véggel van bármi szóba jöhet!
Az ilyen motorhang normális?
https://www.youtube.com/watch?...
Az enyém is ilyen. Kicsit sírós, csörgős. (kuplung?)
Olvastam, hogy olajfüggő és a szelepfedél is vékonyabb lett a súly miatt, ezért zajosabb kicsit a blokk.
Hogy ez a példány miért nem indul, az jó kérdés. Mindenesetre a szopófaktor benne van. Egy gyári 7500km-es 2009-es motor ne kelljen már tologatni...
Miért nem járt utána? Miért nem javítatta meg? Lehet, hogy pitiáner baja van, de lehet hogy nem. Én ilyen motort nem vennék meg.