Szerintem a gyárban nagyon hisznek abban, hogy az olajnyomással nem lehet gond, ha nem terveznek csak szint visszajelzőt.
Jelenleg az a tapasztalat, hogy csak nagy melegben kb 45 perc nyúzás után jön elő.
Volt olyan motorom, amin az olajcsere periódust jelezte az "olajnyomás" lámpa! Allig akartam elhinni, hogy létezik ilyen! Pár száz km után kezdtem benne hinni, gondolván, ha eddig nem állt meg, akkor csak lehet benne valami! Mivel az olajcsere után reset-elni nem tudtam, mindig világított! Bár hogy őszinte legyek az R1-en nem tudom pontosan, mit jelez, de az ábrán olajszintet írja! Nem emlékszem, hogy hallottam volna valaha olajnyomás problémárol ilyesmi kategóriáju motoroknál!
Szia ahogy az előző hsz eid eggyikében leírtad idézem/ugyanazon az emelkedőn ugyanott gyulladt ki mint tegnap/ máris kézenfekvő a megoldás ne menj arra többet
Igen piros lámpa kannácskával, de ezeken az R1-eken ez az olajszintet mutatja ha alacsony. Lehet a nagy meleg az emelkedő, a gyorsítás és a Motul 300V együtt okozhatja. Csak azt nem értem ha behúzom a kuplungot miért ég tovább folyamatosan alapjáraton.
Versenyolaj természetesen. A ringre is szeretnék kijutni idén megint. Full szintetikussága miatt féltem hogy enni fogja. Nem sűrű olaj szerintem 10-es. Ennek az r1nek 10w30 vagy 20w40 van előírva gyárilag. A 20as a vastag sűrű.
Ugye alapból a piros lámpa olaj kannácskával az olajnyomás visszajelző. Nekem ilyen van rajta. A tiéden nem tudom mi van. Az fjr-en volt ez a kis lámpácska 3s még szintjelző is.
10W-60-as olaj.
Kíváncsiságból rákerestem, de speckóját még a Motorex oldalán se találtam meg.
Szerintem ez egy jó sűrű olaj lehet. Ha kajálná az elég rossz lenne.
Engem egy Repsol 10W-60-asra akart rábeszélni a boltos. A Motul 5100-hoz képest kenőzsír a speckója alapján. 50 fokban pályanapon biztos jó, de én nem járok pályára. Nem is mentem vissza, hogy megvegyem.
Túrázásnál, normál tempónál az enyém se eszik 5 litert.
Lehet, hogy túl reagálom. De az RN12nél mi jelzi ha nincs olajnyomás? Mert a szint jelző az egyetlen visszajelző az olajjal kapcsolatban, az olajnyomás megszűnését nem jelzi semmi.
Az enyémben nincs ilyen. Megnézem az olajszintet induláskor. És ennyi. Minek túráztatod magad rajta? Ha baj van úgyis az olaj nyomás jelző jelezni fog. Azt mondod ez csak egy szint jelző.
Egyébként az FJR-en is volt ilyen, de soha nem jelzett. Lehet rossz az az érzékelő és ennyi...
A motorod megy, olajzás van..... ennyi. Csak élvezd
Owners manualba van egy olyan megjegyzés, hogy lejtőn vagy erős lassítás gyorsításnál villoghat de ez nem meghibásodás... nálam folyamatosan ég amíg le nem állítom.
Ma megint mentem vele, és megint azon az emelkedős részen elkezdett világítani, mikor jobban odahúztam neki. Leállítottam egyből ujraindítottam és már nem világított. Ezeken a melegebb napokon jött elő. Mit lehet vele kezdeni? Meg kell szokni?
Megjártam Zakopane-t. Jó túra volt az R1-el. 200 km-re tankoltam 9,33 litert 4,66 lityi/100 km. Elég jó, utassal tanktáskával. Pedig még a gumik se voltak agyon fújva. Jól vizsgázott az új fesz szabályzó is. Tökéletesen működött a szerkezet. A hegyekbe kergetőztünk is, egyenesekbe odahúzogattuk kicsit. Szóval nem alvós tempó volt.
Olaj nem fogyott ahogy néztem, már most van benne 1000 km. Motorex 10w60 tudom ajánlani. Szép a blokkhang, váltó kellemes, nem darabos mint a a castoltól és a blokk se zörög úgy mint a castroltól.
Jelenleg az a tapasztalat, hogy csak nagy melegben kb 45 perc nyúzás után jön elő.
Vagy ilyenkor le kéne állítani a motort, és fel kellene tolni az emelkedőn?
töltsél rá azt kész
9:38-tól itt is el kezd világítani.
Szintet a kémlelőn tudsz nézni.
Kíváncsiságból rákerestem, de speckóját még a Motorex oldalán se találtam meg.
Szerintem ez egy jó sűrű olaj lehet. Ha kajálná az elég rossz lenne.
Engem egy Repsol 10W-60-asra akart rábeszélni a boltos. A Motul 5100-hoz képest kenőzsír a speckója alapján. 50 fokban pályanapon biztos jó, de én nem járok pályára. Nem is mentem vissza, hogy megvegyem.
Túrázásnál, normál tempónál az enyém se eszik 5 litert.
Egyébként az FJR-en is volt ilyen, de soha nem jelzett. Lehet rossz az az érzékelő és ennyi...
A motorod megy, olajzás van..... ennyi. Csak élvezd
Baj akkor van amikor leáll. Na akkor idegeskedj
Tud azért 13-14 litert is enni a H.ringen
Olaj nem fogyott ahogy néztem, már most van benne 1000 km. Motorex 10w60 tudom ajánlani. Szép a blokkhang, váltó kellemes, nem darabos mint a a castoltól és a blokk se zörög úgy mint a castroltól.