Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2005-ös erősebb :) Színezésben a bordó ugyan az, de az ezüst és a kék változott egy picit.
Köszi, de pont azt az egyet nem sikerült összetörni
Egy farokidomom van ülésszivaccsal ha gondolod....
a 2004-es motorja hamarabb elromlik.
Sziasztok. 2004-2005 R1 között van valami különbség? Idomzat,blokk,ami igazán érdekelne. Köszönöm a választ/válaszokat.
Balaset mentest nagyon szééép a gépezet
hello mindenki van egy kisproblémám keres teljes idomszetett kicsi motoromhoz mert sajna összetörték! YAMAHA r1 2002-es teljes idomszett érdekel ha valaki tud szoljon vagy is irjon elörre is köszi!
Én is.
Írtam
Szeretném megvenni (redrock400@citromail.hu).
Hát ha tudnám az email címed
Yamaha R1-hez Hiflofiltro HF 303 tipusu uj olajszuro elado. 1500ft
Tel.: 0630-645-8746
R1 07-08 K&N YA-1007 sportlégszűrő!

http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Köszi, de ha gondolod az e-mail címemre is küldheted. Akkor először megnézem, aztán meglátjuk. Már vásároltam tőled, kuplung és fékkart.
25000re gondoltam képet teszek fel majd holnap este addig nincs a közelembe. Olyan mint a motorom szine csak matricák nélkül.
Engem érdekelne. Képed van róla? És mennyit szeretnél érte?
2002-2003 pályaidomszettem van eladó ha kell valakinek.
Lámpa helye kivágva, tükörnek luk megfúrva így lábon is el lehet jutni vele a pályára.
Sziasztok!

Hétvégétől én is R1 tulaj lettem.
Kérdésem, hogy gyári kipufogóhoz nincs valakinek elfekvőben hővédője?
Ha valakinek van elfekvőben 2007-8-hoz pályaidomja, ne tartsa magában.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a tavalyi szinkront követően kb 2-3 literrel többet eszik a motor. Ráadásul nem is megy úgy mint előtte, pl 4. fokozatban még ki-kipörög, de elég nehezen, 5 és 6-ban pedig nem akar 9 ezer fölé menni.
2003-as R1-ről van szó.
Sportlégszűrő, sportkipufogó, katalizátor kiiktatva. Olyan elképzelhető, hogy ezek valahogy össze voltak "hangolva" és most ezért nem olyan, amilyennek lennie kellene? Vagy valami más lehet, pl gyertya, vagy akármi?
Köszi a segítséget.
Az idei szezonom is jól indul. A hétvégén sikerült kipöfögnöm a tankból az ősszel tankolt benyát...
Szabadidőm az nem sok van.
Sziasztok! Múltkor írtam a szelepek hibájáról! Kész lett a motort, de valami nem tökéletes. Alapjárat hidegen jó, melegen már 1000 körül ingadozik, pedig be lett lőve, és szinkron is megvolt. Ha üresben tartom a gázt, mondjuk 3000-es fordulaton, akkor elkezd hullámozni a fordulat, kb 500-600 fordulatot. Menet közben rángat, motorfék után adnék gázt neki, és semmi, majd egyszer csak hirtelen puff megindul, visszaváltásnál gázfröccsre befullad. Tippek? T Hétfőn megy vissza, de addig is, hátha találkozott már valaki ilyen hibával.

Előre is köszi a választ!

Üdv.
G.
Köszi szépen, akkor tesztelem a gépet!
Ahogy ddt is írta, kidolgozza a levegőt.
Elvileg önmagát légteleníti a rendszer bemelegedéskor.