Hát nem tudom én az R1-be csak Castrol-t raktam.. rakok is 10w 40-est.. nem eszi semmi baj nincs vele, pedig kapja rendesen.. Előtte lévő Rn12 is azt kapta.. csak biztos forrásból kell venni olaja nem ilyen hamisított hunoil fost.. :) Tehát amelyik zárjegyes az a jó :)) a többi csak kókány másolat amitől a motor összefossa magát.
A gyárija az yamalube 10w30 vagy 20w40.
Megvan a gépkönyve
Nekem a 10w60-as tökéletes.
De ha gyárilag előírtat akarsz akkor motulból találsz 10w30-ast...
Azóta nem bízok a castrolban mióta öcsény gsr-ébe azt tettünk gyárilag előírt 10w40-est. Csúszott tőle a kuplung...
Cserélni kellett ment a kukába. Igaz castrol power1 ment bele az jó volt, de én már idegenkedek a márkától.
Castrol Activator van benne 20w50-es de akkor ezek szerint nem jó neki mert eszi! Na akkor az a kérdésem hogy mi a teljes neve az olajnak amit irtok és mennyibe kerűl :-)
Nem lehet, hogy neked sem tűri jól a meleget az olajad és ezért van gond? Elveszti a viszkozitását?
Drága a motorex de bírja a strapát, vaj a váltó tőle, szépen jár a blokk.
Versenyző ismerős ezt használja és ha neki bevált akkor nekem már csak elé utcára gondoltam. És igen, nincs vele gond.
Korábban használtam castrol power1-et is de attól hangos a blokk, a váltó sem finom és a km-ek gyarapodásával csak egyre keményebb a váltó.
Annó 20w50 castrol actevo gp-t is használtam.....ásványit.
Fene tudja....
Az biztos, hogy az enyémbe rakott motorex 10w60-at nem eszi és hát óra szerint 50.000 km felett vagyok, valójában meg ki tudja...
Mondjuk valósnak tűnik....
Lehet kifogtál valami gagyi olajat nem?
Milyet raktál bele?
Az enyémbe 10w30 vagy 20w40 van előírva gyárilag.....
Lenne egy kérdésem minden YAMAHA tulajdosnak eszi az olajat a motorja? Ha igen akkor mi lehet a baj? Mert mióta olajat cseréltem azota öntöttem hozzá 3-4dl-ert de meint kéne mert az olaj kijelző megint világit! Ha valaki tudja mi lehet a baj kérem irjón!
Olajat szűrőt kb 3-4 hónapja cseréltem, amíg nem volt ilyen meleg nem volt gond. A héten volt pár nagyon meleg nap akkor 2 napon is előjött kb 30-40 perc után mikor már a hőfok is kezdett 85-90 fok közelébe kerülni menet közben (normál hőmérséklet esetén kb 75-80 fokos). Most a napokban megint lehült a levegő nem is kezdett világítani.
Olvasva a hozzaszolasokat az olajszintjelzovel kapcsolatban szeretnem rendbe tenni a dolgokat.
A yamaha eloszeretettel alkalmazza ezt a megoldast hogy az olaj tekno aljan van az olajszint erzekelo. Surun elofordul ez a hiba hogy az erzekelo elromlik azaz neha jelez amikor a szint jo. NE tolts ra ilyenkor az olajra! A tapasztalat az hogy teljesen random mod romlik el es javul meg akar olajcserevel elromolhat ill megjavulhat. Szamtalan szenzort csereltem mar szamtalan kulombozo tipusu yamahaban. Nem ertem a mai napig miert tartja a yamaha ezt az idiota otletet.
A lenyeg az hogy legyen az olajszint jo. Ha a szenzor ekkor is jelez akkor vagy csere vagy egyutt elsz ezzel. A baj ezzel csak az ha netan valami szivargas miatt elfolyik az olaj akkor nem hiszel majd neki. Talan ez volt a yamaha mernok otlete hogy mielott az olajnyomas megszunne a szenzor jelzi a szint csokkeneset es van idod megallni mielott lecsapagyasodik a gep.
R1ből maradt kormánycsapágyam az összes évjáratú R1-hez jó
ára 12 000Ft posta részemről oké
link
Megvan a gépkönyve
Nekem a 10w60-as tökéletes.
De ha gyárilag előírtat akarsz akkor motulból találsz 10w30-ast...
Cserélni kellett ment a kukába. Igaz castrol power1 ment bele az jó volt, de én már idegenkedek a márkától.
Ezt használom ezzel tökéletesen érzi magát.
Kipróbálhatod még valamelyik motul 10w50-es olajat
vagy a yamalube-t a gyári yamaha olajat.
Drága a motorex de bírja a strapát, vaj a váltó tőle, szépen jár a blokk.
Versenyző ismerős ezt használja és ha neki bevált akkor nekem már csak elé utcára gondoltam. És igen, nincs vele gond.
Korábban használtam castrol power1-et is de attól hangos a blokk, a váltó sem finom és a km-ek gyarapodásával csak egyre keményebb a váltó.
Annó 20w50 castrol actevo gp-t is használtam.....ásványit.
Fene tudja....
Az biztos, hogy az enyémbe rakott motorex 10w60-at nem eszi és hát óra szerint 50.000 km felett vagyok, valójában meg ki tudja...
Mondjuk valósnak tűnik....
Lehet kifogtál valami gagyi olajat nem?
Milyet raktál bele?
Az enyémbe 10w30 vagy 20w40 van előírva gyárilag.....
A yamaha eloszeretettel alkalmazza ezt a megoldast hogy az olaj tekno aljan van az olajszint erzekelo. Surun elofordul ez a hiba hogy az erzekelo elromlik azaz neha jelez amikor a szint jo. NE tolts ra ilyenkor az olajra! A tapasztalat az hogy teljesen random mod romlik el es javul meg akar olajcserevel elromolhat ill megjavulhat. Szamtalan szenzort csereltem mar szamtalan kulombozo tipusu yamahaban. Nem ertem a mai napig miert tartja a yamaha ezt az idiota otletet.
A lenyeg az hogy legyen az olajszint jo. Ha a szenzor ekkor is jelez akkor vagy csere vagy egyutt elsz ezzel. A baj ezzel csak az ha netan valami szivargas miatt elfolyik az olaj akkor nem hiszel majd neki. Talan ez volt a yamaha mernok otlete hogy mielott az olajnyomas megszunne a szenzor jelzi a szint csokkeneset es van idod megallni mielott lecsapagyasodik a gep.