Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy jó én soha nem raktam semmibe repsolt. Az ilyenre festett motorok se tetszenek Hallottam róla rosszat. Kimaradt az életemből.
Hello, mindenkinek koszonom aki válaszolt a kérdésemre olaj ügyben és majd kiprobálom amiket ajánlotatok nekem valameik csak jó lesz
A repsol moto syntetico 10w40 hibátlan. 2 szezont ezzel mentem, és nem is drága.
Tel. 06-20-556-5661
Hello !

R1ből maradt kormánycsapágyam az összes évjáratú R1-hez jó
ára 12 000Ft posta részemről oké
Hát nem tudom én az R1-be csak Castrol-t raktam.. rakok is 10w 40-est.. nem eszi semmi baj nincs vele, pedig kapja rendesen.. Előtte lévő Rn12 is azt kapta.. csak biztos forrásból kell venni olaja nem ilyen hamisított hunoil fost.. :) Tehát amelyik zárjegyes az a jó :)) a többi csak kókány másolat amitől a motor összefossa magát.
Én még nem rendeltem, mert minden rendben a motorral, de lánc csere esetén szerintem tőlük vásárolok.
Tőlük szoktam rendelni, nagyon nagyon megvagyok velük elégedve!
Ez egy egész jópofa webáruház, motor típust kiválasztva válogathatsz hozzá tartozékokat.

link
PL: 10w30
A gyárija az yamalube 10w30 vagy 20w40.
Megvan a gépkönyve
Nekem a 10w60-as tökéletes.
De ha gyárilag előírtat akarsz akkor motulból találsz 10w30-ast...
Sok R1 szereti az olajat.
Ebből az olajból van 20w50-es is mert gyárilag az kéne bele :-)
Azóta nem bízok a castrolban mióta öcsény gsr-ébe azt tettünk gyárilag előírt 10w40-est. Csúszott tőle a kuplung...
Cserélni kellett ment a kukába. Igaz castrol power1 ment bele az jó volt, de én már idegenkedek a márkától.
MOTOREX POWER SYNT 4T 10W-60
Ezt használom ezzel tökéletesen érzi magát.

Kipróbálhatod még valamelyik motul 10w50-es olajat
vagy a yamalube-t a gyári yamaha olajat.
Castrol Activator van benne 20w50-es de akkor ezek szerint nem jó neki mert eszi! Na akkor az a kérdésem hogy mi a teljes neve az olajnak amit irtok és mennyibe kerűl :-)
Nem lehet, hogy neked sem tűri jól a meleget az olajad és ezért van gond? Elveszti a viszkozitását?
Drága a motorex de bírja a strapát, vaj a váltó tőle, szépen jár a blokk.
Versenyző ismerős ezt használja és ha neki bevált akkor nekem már csak elé utcára gondoltam. És igen, nincs vele gond.
Korábban használtam castrol power1-et is de attól hangos a blokk, a váltó sem finom és a km-ek gyarapodásával csak egyre keményebb a váltó.
Annó 20w50 castrol actevo gp-t is használtam.....ásványit.
Fene tudja....
Lehet nem jó az új olajad nem?

Az biztos, hogy az enyémbe rakott motorex 10w60-at nem eszi és hát óra szerint 50.000 km felett vagyok, valójában meg ki tudja...
Mondjuk valósnak tűnik....
Lehet kifogtál valami gagyi olajat nem?
Milyet raktál bele?
Az enyémbe 10w30 vagy 20w40 van előírva gyárilag.....
Lenne egy kérdésem minden YAMAHA tulajdosnak eszi az olajat a motorja? Ha igen akkor mi lehet a baj? Mert mióta olajat cseréltem azota öntöttem hozzá 3-4dl-ert de meint kéne mert az olaj kijelző megint világit! Ha valaki tudja mi lehet a baj kérem irjón!
Hello mindenki keresek ilyen helyzetjellző takarót YAMAHA R1 2002-es motoromhoz jobb oldalit ha tud valaki olcsón ingyen akkor azt megköszönöm
Olajat szűrőt kb 3-4 hónapja cseréltem, amíg nem volt ilyen meleg nem volt gond. A héten volt pár nagyon meleg nap akkor 2 napon is előjött kb 30-40 perc után mikor már a hőfok is kezdett 85-90 fok közelébe kerülni menet közben (normál hőmérséklet esetén kb 75-80 fokos). Most a napokban megint lehült a levegő nem is kezdett világítani.
Köszi, valami ilyesmi válaszra vártam.
Olvasva a hozzaszolasokat az olajszintjelzovel kapcsolatban szeretnem rendbe tenni a dolgokat.
A yamaha eloszeretettel alkalmazza ezt a megoldast hogy az olaj tekno aljan van az olajszint erzekelo. Surun elofordul ez a hiba hogy az erzekelo elromlik azaz neha jelez amikor a szint jo. NE tolts ra ilyenkor az olajra! A tapasztalat az hogy teljesen random mod romlik el es javul meg akar olajcserevel elromolhat ill megjavulhat. Szamtalan szenzort csereltem mar szamtalan kulombozo tipusu yamahaban. Nem ertem a mai napig miert tartja a yamaha ezt az idiota otletet.
A lenyeg az hogy legyen az olajszint jo. Ha a szenzor ekkor is jelez akkor vagy csere vagy egyutt elsz ezzel. A baj ezzel csak az ha netan valami szivargas miatt elfolyik az olaj akkor nem hiszel majd neki. Talan ez volt a yamaha mernok otlete hogy mielott az olajnyomas megszunne a szenzor jelzi a szint csokkeneset es van idod megallni mielott lecsapagyasodik a gep.
És az előtt nem volt ilyen probléma? Mert akkor olaj vagy szűrő a gáz :)
olaj+ szűrő cserélve kb 1000km-el ezelőtt.