utána néztem , tehát nem olaj nyomás hanem olaj szint lámpa. Az olajszint a maximum alatt kb 0,5cm-re volt, rátöltöttem a maximumig és mentem egy kört. Most nem jött elő. Lehet az volt a gond, hogy nem maximumig volt a szint?
Sziasztok, segítségre lenne szükségem. 05 R1 a mai kb 40km motorozás végén elkezdett világítani az olajnyomás egy emelkedő szakaszon. Ekkor egyből leállítottam, majd kb mikor visszahült 85fokra ujraindítottam de már nem világított és hazajöttem. A motorban Motul 300V olaj van ha számít.
Hát mégse eladó XD
Úgy néz ki nekem lesz rá szükségem.... ma megbolydult az elektronika
Beindítottam a motort. Tökéletesen működött hozzáteszem.
Legurultam vele a benzinkútra, belőttem a guminyomást és tankoltam kemény 2000-ért.
Hazagurultam pár km az egész semmi gond.
Öcsém jött autóval elkunyerálta a gépet. Jó odaadtam neki, fél tőle mert erős ezért gyök kettővel legurult a feleségéhez majd haza.
Hazafelé bedadogott neki a motor majdnem lefulladt.
Sose volt még ilyen. Generátor új. akku figyelőt tettem fel ledeset, az nézi lámpa nélkül tölt 14.1-el lámpával 13,6-al.
A motor fordulta meg járkált fel le 2000-1000-2000-1000 és fulladozott kínlódott.
Gondoltam benzin......MOL-os egyébként
Gurultam vele egy kört, kanyarban le is fulladt.
Beindít hazagurul.
Vártam picit hagy hüljön. Telefon motorszerelő ismerősnek.
Átbeszéltük a lehetőségeket szerinte fesz szabályzó.
Valószínűleg amikor a generátor meghalt akkor együtt haláloztak, vagy az alapból e miatt. Szerinte melegen nem húz úgy át.
Na le is hűlt a motor. Indítottam, tökéletesen jár.
Csapattam vele 20 km-t megálltam, melegedni hagytam. Semmi gond.
Szerintetek? Volt már valakinek ilyen?
Mindenesetre holnap kicserélem a fesz szabályzót, akkut töltőre tettem, bár 75%-osnak jelezte a töltő. Vasárnap gurulunk Zakopaneba, jó lenne ha nem állna le a technika
Hello köszi a segitséget ezt én is tudom hogy lehet rendeleni ezzel csak annyi a problem hogy nincs ismerősöm aki rendelt volna idomszetett kintről hogy milyen a minősége és hogy passzol-e minden!
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék tőletek! olyan van a motorommal hogy beindítás nélkül behúzom a kuplungot és berakom 1-be majd elengedem a kuplungot, satu mert sebességben van... ez stimm
Ám a probléma az hogy ezekután behúzom a kuplungot és ugyan úgy sebességben marad addig, amég ki nem veszem üresbe. Ha beindítom akkor viszont nem csinálja, tehát minden rendben :D
Ere valahogy nem tudok rájönni hogy mi a fasz lehet.. kérlek segítsetek!
(Tolórudas hidraulikus kuplung Yamaha Thunderace 1000)
Szerintem pedig a 2004-2005-ös évjárat műszakilag tök egyforma.
2006-os évjáratnál módosítottak. Hosszabb a hátsó villa, meg talán 3 lóerővel erősebb lett a motor. És állítólag hamarabb elromlik.
Nyugodtan vidd vissza, ingyen kicserélik.