Addig míg utcán kényelmes tempóban motorozol, nem sok jelentősége van a fokozatkijelzőnek. Az előnye akkor jelentkezik, mikor nagy sebességnél váltogatsz visszafelé pl. hungaroringen 260-280ról és ha látod hanyadikban vagy akkor nem fogod véletlenül 1-be visszarakni a motort 140-160as tempónál, mert látod hogy már 2.ban vagy, mivel a nagy sebesség elvonhatja a figyelmed arról hogy számold magadban hanyadikban van a motorod. Hidd el igen nagy meglepetés tud érni mikor egyel visszább rakod a fokozatot mint kellene. Viszont utcai használatnál szinte semmi jelentősége sincs.
Én anno vettem az Rn12-re santander replikásat, de eléggé gagyi.. nem méretpontos.. illetve , ha felrakod látszik magán az egész motoron,hogy egy "utánzat" fényezése is bóvli, így képről jónak tűnik, csak amikor kibontod meglátod, és fel akarod tenni
Szezonvégi kiárusítást tartok, mert a Jézuska új szerelést hozott! Eladásra kínálok egy Alpinestars SMX Plus és egy Sidi Vortice csúcskategóriás verseny csizmát. Mindkettő 42-43-as. (35 párja) Egy M-es méretű Shark Zarco Replica bukósisak, 1 éve újonnan 75-ért vettem, hibátlan, beépített napszemüveges 55.000-ért vihető. Van még egy női Spool kordura dzseki S-M méret, utasként használt 20-ért és egy Yamaha speckó motoros hátizsák. Yamaha kereskedésben vásárolt, használva nem volt, még a cimke is rajta van. Új ára 19, most 10-ért szinte ajándék. Akár karácsonyi meglepi is lehet. Ha valakit érdekel írjon és küldök képet, de egy része a kepesmotoron és az olx-en is fent van.
Konkrétan én a H.ring miatt raktam a gépre. Bár ezzel az R1-emmel csak 1x voltam fent, korábbi motoroknál kellemetlen volt mikor elszámoltam magam fejben és 150 körül 1-esbe rúgtam vissza Nagyon pattog ilyenkor a gumi, csúnya hangok jönnek a lánc és lánckerék irányából. Meg merem kockáztatni, hogy balesetveszélyes is lehet Szóval nekem ezért van rajta. Meg városban se rossz, ha megállsz a kereszteződésben, kicsit bamba napon és nem 4-be akarsz elindulni, aztán lesel miért nem megy.... Egyértelmű, hogy aki szuper mindig toppon lévő motoros annak nem kellhet. Én nem vagyok mindig toppon, jól jön a segítség....
Kis türelmet kérnék, gyakorlatilag 4 óra alvásokkal dolgozom már egy jó ideje, minden nap, de ez csütörtökön véget ér egy kis időre. Csütörtökön, de legkésőbb pénteken délelőtt kaptok képeket! Köszi, és sorry!
Szia!
Üléspúp, buborékos plexi, ezüst idomcsavar, imbuszfejű trapézos csavarok (blokk oldalán ez kopik el először), oldalidom alsó része sötétszürkében... Ezek érdekelnének ha vannak.. :o)
Sziasztok!
Srácok áruljátok el miért jó a fokozatkijelző?Nekem még egy motoromon sem volt de nem is hiányoltam.... De kíváncsi vagyok nektek miért hasznos vagyis milyen esetekben jó?
Addig míg utcán kényelmes tempóban motorozol, nem sok jelentősége van a fokozatkijelzőnek. Az előnye akkor jelentkezik, mikor nagy sebességnél váltogatsz visszafelé pl. hungaroringen 260-280ról és ha látod hanyadikban vagy akkor nem fogod véletlenül 1-be visszarakni a motort 140-160as tempónál, mert látod hogy már 2.ban vagy, mivel a nagy sebesség elvonhatja a figyelmed arról hogy számold magadban hanyadikban van a motorod. Hidd el igen nagy meglepetés tud érni mikor egyel visszább rakod a fokozatot mint kellene. Viszont utcai használatnál szinte semmi jelentősége sincs.