Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En azt nem tudom, hogy mindeniket kellenee cserelni vagy csak amelyiknel nagy lett a hezag
Te hogy csereled?
Meg nem. Uton az alkatresz, jovohet kozepen megerkezik remelhetoleg!
Elotte volt kopogo hangja?
Sikerult megcsinalni a szelep problemat?
Én szívesen segítek megírod mikor jössz e-mailcímem az adatlapomon, és megoldjuk. Két sör lesz!
Értesz az elektromossághoz? Mert akkor "kell egy műszer , vagy még az sem, elég egy égő két db vezetékkel, és elkezded keresni a Voltot a kapcsolóra menő tápfeszültségtől, ami a gyújtáskapcsoló bekapcsolt állapotában onnan megy csak oda a kormánykapcsolóra, vagy éppen most nem B+! Ezért a kereső-égőre menő egyik vezetéket le-testeled, a másikkal pedig elkezded keresni meddig van és honnan kezdve nincsen Volt.

De a legjobb ha egy minimum villanyszerelő szakihoz fordulsz, és akkor nem b..ol el +ban semmit az esetleges zárlat okozásával!
vagy sajnálod azt a két sört amibe kerülne ?
Egyszerű ez mint a pofon mint volt elktrotechtanárom mondta "Rárakod a műszert azt addig tekered a potit mig meg nem látod a műszeren a frekit"
Nézd meg vagy egy mérőműszerrel, vagy egy próbalámpával, hogy a csatlakozóban a teló mellett, megérkezik-e a feszkó. Elvileg kék-piros vezetékre kellene jönnie(a csatlakozó valamelyik sarkában van). A műszer negatív pólusa lehet a váz is.
Köszi srácok ezt a remek felvilágositást a hegesztésről de nem vagyok elörrébb hát akkor kimérés lesz a vége ez biztos de ha valakinek van ötlete akkor irjon de ne a hegesztésről
Én tudtam hegeszteni autogénnel, és bevont elektródával gépész-villamosipari technikusként , mégis amikor a minősítő tanfolyamra jártam csak néztem, milyen keveset tudtam addig a ""hegesztés""-ről.
pedig elsőre egyszerűnek tűnt. Aztán az ultrahang érdekes dolgokat tud mutatni!
Ott a pont bár én mérni tudok de ha egy hegesztőpálcát kapnák úgy odaragadnák a kerítésre mint légy a légypapírra mert bár láttam hogy csinálják beállitani nem tudnám
No meg öt év egy gépjármű-villamossági műszerész szakközépiskola + technikus oklevél!
1600 Ft egy mérőműszer
Hát ez szivacs..... autóvillamossági és kiméregetés....
Sajnos nem jött be a dolog szétszedtem befujtam össze ragtam és semmi kicseréltem a biztositékot is de semmi
Remélem bejön
Nagyon szívesen
Na majd megnézem akkor amiket irtál és remélem jó lesz ha nem akkor irok majd köszi a segitséget
Ahogy nézem az oldalidomaid nem gyáriak, lehet volt már ott gond, esés esetén is meghúzódhatott, aztán meg eloxidálódik a vezeték, eléggé feszesen vannak ott.... Tuti ott lesz a bibi a bal oldali csatinál...
Ugyan ilyen motorom van. Volt gond vásárlás után a világítással.
A bal oldalidom és a fejidom bal összeérésénél van egy 10-es csatlakozó. Nálam ő volt a ludas, az érintkezéssel voltak gondok.
Az egészet átforrasztgattam azóta okés. Közben kicsaptam a biztosítékot ami ugyan ott van egy kis fuse feliratú dobozkában. Ott egy 10-es bizti kiment, azt cserélve visszajött az első és hátsó helyzetjelző világításom, addig csak a tompított ment elől. Meg talán még az irányjelzők se mentek....
A gond az elsőlámpában van a helyzetjelző és amugy minden oké minden fasza világit mint egy karácsonyfa csak a helyzetjelzők nem mennek és már mindent megnéztem kábeleket biztositékot!
Én vettem egy honda cbr 600 fs-t annó, pont ezt csinálta. Gondoltam már mindenre, aztán kiderült, hogy valami jóképességű fordítva rakta be az első kereket gumi csere után XD
Ha a hátsó és az elsők se mennek akkor biztosíték.
A tarcsa meg van hajolva...
06 20 5170302 Itt van minden mint búcsúban!