Lehet hogy a fékbetét zörög, vagy a tárcsában a szegecsek már kicsit lazábbak a kelleténél, de nincs ezekkel semmi gond, max. ha sokat gondolkozol rajta, mentálisan tönkre tesz!
Nekem is lenne egy kérdésem.
Rn 12
Ahogy lassan mentem hallottam a motor eleje felől valami zörgést...
Ma ahogy lemostam keresgéltem és csak annyit találtam hogy ahogy behúzom a féket... pl ahogy tolom a motort... akkor a fékbetét feletti kis lemezkével együtt a betétek moccannak egyet...
"így lötyögnek" a csapszeg tengelye mentén.. Ez normális?
Köszi a válaszokat.
Üdv.:Árpy
Sziasztok.
99-es R1-en cseréltem műszerfalat eggyel késöbbi széria műszerfalára. A problémám az hogy világít a vízhőfok és olaj lámpám és a hőfoknál folyamatosan hi felirat látható. Melyik kábeleket kéne átcseréljem hogy jó legyen?
Minden más tökéletesen működik.
Érdekelne valakit R1 2004-es, kék színben? Mivel tavaly június óta még csak elindítva sem volt, (akkor lett az autómra műszaki, azóta 1 métert sem ment) 25 e km, GYÁRI, de javított idomokkal, talán eladnám. Kicsi karok, sötét plexi, K&N szűrő, amúgy gyári. A karokat, és gyári plexit adom hozzá!
Szia! Így látatlanban elég nehéz bármit is mondani, de ahogy írod, szelephézag ellenőrzés volt! Ha állították is, és ha előtte jó volt a motor, akkor valahol ott kellene keresni a hibát szerintem! Pl. Ha szük a hézag, lehet hogy melegen nagy fordulaton kitámaszt, és nem megy minden henger 100% on, azért is elerőtlenedhet, és azért jár ugy mint egy V2..... Ez csak egy lehetséges hiba, de ha előtte jó volt a motor, én itt kezdeném!
Örülnék pár öreg róka ha mondana nekem valami okosat.
2004 es r1 42000 km tegnap hoztam haza szelephézag ell + olajcsere volt szakszervizben, és tegnap vidáman motorozok elkezdtem gyorsulni és olyan 12 ezer fordulatnál hirtelen elmegy a motorbol az ero elég érezhetően, illetve a blokkja nem jár szépen.
Megálltam megnéztem kipufogó puffog nagy levegőket dob ki viszonylag ütemesen. Motorja nem zajos, pufobol nincs elszineződött gáz, szintelen mind eddig korábban.
Ma reggel gondoltam beinditom hidegen és megtapogatom a leömlő csöveket hogy esetleg az 1ik nem-e hideg és nem mindegyik henger működik.
Aztán gondoltam lehet rossz benzin egyébként 100 neo volt, lecseréltem shell 100 ra de nincs változás.
Kivittem a gépet hátha az uj benya rendbe teszi de mikor gyorsultam vele úgy 12000 ig és motorfékkel lassultam azt éreztem, hogy valami elkezt hangosan kerregni a blokkbol, de mire megálltam elmult és újra jött a régi puffogás.
A hangja jelenleg eléggé hasonlít a v2 hoz, vagy big-bang hez esebe még rángat is indulásnál.
sziasztok,srácok vissza olvastam februárig,de nem láttam volna hgy szó volt róla,szóval valaki ismeri ezt a motort? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-7734439
Mi a véleményetek róla? üdv
Nekem is lenne egy kérdésem.
Rn 12
Ahogy lassan mentem hallottam a motor eleje felől valami zörgést...
Ma ahogy lemostam keresgéltem és csak annyit találtam hogy ahogy behúzom a féket... pl ahogy tolom a motort... akkor a fékbetét feletti kis lemezkével együtt a betétek moccannak egyet...
"így lötyögnek" a csapszeg tengelye mentén.. Ez normális?
Köszi a válaszokat.
Üdv.:Árpy
99-es R1-en cseréltem műszerfalat eggyel késöbbi széria műszerfalára. A problémám az hogy világít a vízhőfok és olaj lámpám és a hőfoknál folyamatosan hi felirat látható. Melyik kábeleket kéne átcseréljem hogy jó legyen?
Minden más tökéletesen működik.
Előre is köszönöm ha segíteni tud valaki.
Örülnék pár öreg róka ha mondana nekem valami okosat.
2004 es r1 42000 km tegnap hoztam haza szelephézag ell + olajcsere volt szakszervizben, és tegnap vidáman motorozok elkezdtem gyorsulni és olyan 12 ezer fordulatnál hirtelen elmegy a motorbol az ero elég érezhetően, illetve a blokkja nem jár szépen.
Megálltam megnéztem kipufogó puffog nagy levegőket dob ki viszonylag ütemesen. Motorja nem zajos, pufobol nincs elszineződött gáz, szintelen mind eddig korábban.
Ma reggel gondoltam beinditom hidegen és megtapogatom a leömlő csöveket hogy esetleg az 1ik nem-e hideg és nem mindegyik henger működik.
Aztán gondoltam lehet rossz benzin egyébként 100 neo volt, lecseréltem shell 100 ra de nincs változás.
Kivittem a gépet hátha az uj benya rendbe teszi de mikor gyorsultam vele úgy 12000 ig és motorfékkel lassultam azt éreztem, hogy valami elkezt hangosan kerregni a blokkbol, de mire megálltam elmult és újra jött a régi puffogás.
A hangja jelenleg eléggé hasonlít a v2 hoz, vagy big-bang hez esebe még rángat is indulásnál.
Ha valaki tudna okosat megköszönném!
Mi a véleményetek róla? üdv