Valaki cserélt már első telóba olajat? Vagy szimeringezett?
0.53l olajat ír. Veszek 1L-es motult 10w-t ahhoz jó ha a 3 cl-ert a meglévő 10w-s castrolból öntöm?
Az első kérdésem meg is válaszolnám.
22 es hibát írt. Most jöttem rá ...
Ebédelek akkor esett le hogy nem dugtam vissza a légszűrőház elektromos csatlakozóját. Szóval 1 hiba megoldva.
1. Az idomokat leszedtem.. olajcsere lesz.. meg légszűrő pucolás... stb.
Eddig nem világított a műszerfalon a narancssárga motor jelző most pedig igen.
Ez mitől lehet?
2. A vezérmű lánc feszítő ha jól gondolom ennek is automata. Rugó ellenében megy befele. Előre látni hogy mikor lesz cserés? A képen látható belső hüvely ha beér síkba akkor nem tud tovább feszíteni? Vagy rosszul gondolom? Majd meg jön a hangja és kész?
3.
Csörög a kuplungom. (Tudom igen ezek ilyenek.)
De ez alapjáraton is elég hangos. Ha pedig 1/4-ig húzom a kart be akkor erősödik ha feléig akkor a legerősebb. Ha full be van húzva úgy teljesen csöndbe van.
Tudom senki nem lát bele a motorba. Nem is azt várom hogy megmondjátok pontosan mi baja.
Valamelyik csapágy vagy kosár csinálhatja? Attól erősödik behúzásnál? Van ebben olyan hogy kuplung kinyomó csapágy? Az lehet a ludas?
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekelne.
-Puig kormányvégsúly
-emelőszem
Nekem 2000-es évj R1-en volt.Kormányvégsúly karcmentes (mint az új),emelőszem egyszer volt használva ,ahol az emelő hozzá ért ott karcos.Kettő eggyütt 5000Ft,de akár külön-külön is elvihető.Elérhetőség az adatlapomon.
Szerintem km futás végett nem szabad általánosítani.. van egy tényleg gondos tulaj, aki kicserél mindent és odafigyel a gépre.. abba simán elfogadható a több km... viszont van egy barom aki üti veri a motort és van benne 17.000km akkor az a tuti? De lehet kétszer olyan szar állapotban van, mint a több km-es?!
"A váltó szeret szarakodni 30 tól" Ne haragudj, de honnan veszel ilyen hulyeségeket!? Nem lehet igy álltalánosítani! Próbáld ki, ha jó és tetszik, vedd meg!
Köszönöm szépen a kedvességed de egyik barátom szerelő ő fogja holnap kicserélni csak gondoltam előtte érdeklődöm itt hogy bonyolult e. De mégegyszer köszönöm!
Pár hozzászólással lentebb volt már szó RN09 generátor problémáról. Váltóhibának szerintem nem szabadna lennie. Cimborám gépébe asszem 60 volt mikor eladta és semmi komoly baja nem volt. De valamelyik nap beszéltük hogy a generátor neki is szervizes volt. Egy 20-asból megúszta.
Ilyen értékes hozzászólásokra számítottam. Semmi gondom a 40ezer kilométerrel. csupán azt szerettem volna megtudni várható hogy ilyentájt bele kell-e nyúlnom. pl váltó szeret szarakodni 30tól...
0.53l olajat ír. Veszek 1L-es motult 10w-t ahhoz jó ha a 3 cl-ert a meglévő 10w-s castrolból öntöm?