Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki cserélt már első telóba olajat? Vagy szimeringezett?
0.53l olajat ír. Veszek 1L-es motult 10w-t ahhoz jó ha a 3 cl-ert a meglévő 10w-s castrolból öntöm?
Ha érdekel, nyugodtan felhívhatsz, még elérhető vagyok nem alszom!
Azt mennyit kersz erte?
Eladó, mivel találtam másik dobot.
06 30 635 9305
Az első kérdésem meg is válaszolnám.
22 es hibát írt. Most jöttem rá ...
Ebédelek akkor esett le hogy nem dugtam vissza a légszűrőház elektromos csatlakozóját. Szóval 1 hiba megoldva.
Sziasztok.

Lenne 3 kérdésem. RN12

1. Az idomokat leszedtem.. olajcsere lesz.. meg légszűrő pucolás... stb.
Eddig nem világított a műszerfalon a narancssárga motor jelző most pedig igen.
Ez mitől lehet?

2. A vezérmű lánc feszítő ha jól gondolom ennek is automata. Rugó ellenében megy befele. Előre látni hogy mikor lesz cserés? A képen látható belső hüvely ha beér síkba akkor nem tud tovább feszíteni? Vagy rosszul gondolom? Majd meg jön a hangja és kész?

3.
Csörög a kuplungom. (Tudom igen ezek ilyenek.)
De ez alapjáraton is elég hangos. Ha pedig 1/4-ig húzom a kart be akkor erősödik ha feléig akkor a legerősebb. Ha full be van húzva úgy teljesen csöndbe van.
Tudom senki nem lát bele a motorba. Nem is azt várom hogy megmondjátok pontosan mi baja.
Valamelyik csapágy vagy kosár csinálhatja? Attól erősödik behúzásnál? Van ebben olyan hogy kuplung kinyomó csapágy? Az lehet a ludas?

Köszi előre ha vissza írsz.

ÜDv.:Árpy
Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekelne.
-Puig kormányvégsúly
-emelőszem
Nekem 2000-es évj R1-en volt.Kormányvégsúly karcmentes (mint az új),emelőszem egyszer volt használva ,ahol az emelő hozzá ért ott karcos.Kettő eggyütt 5000Ft,de akár külön-külön is elvihető.Elérhetőség az adatlapomon.
Szerintem km futás végett nem szabad általánosítani.. van egy tényleg gondos tulaj, aki kicserél mindent és odafigyel a gépre.. abba simán elfogadható a több km... viszont van egy barom aki üti veri a motort és van benne 17.000km akkor az a tuti? De lehet kétszer olyan szar állapotban van, mint a több km-es?!
"A váltó szeret szarakodni 30 tól" Ne haragudj, de honnan veszel ilyen hulyeségeket!? Nem lehet igy álltalánosítani! Próbáld ki, ha jó és tetszik, vedd meg!
Most már igen, kellett mit csiszolgatni rajta, de most már jobb mint egy új!
Nagyon patent az a motor,egybe van!
De tőle vettem!
A motorodat nem mostanában vetted Pápáról? A volt tulaja jó barátom! Szerintem ez az ő motorja volt!
Köszönöm szépen a kedvességed de egyik barátom szerelő ő fogja holnap kicserélni csak gondoltam előtte érdeklődöm itt hogy bonyolult e. De mégegyszer köszönöm!
Értem, de az a lényeg,h nem vészes a gyertyacsere, de ha szeretnéd, némi sör mellett kicserélem neked!
Pár hozzászólással lentebb volt már szó RN09 generátor problémáról. Váltóhibának szerintem nem szabadna lennie. Cimborám gépébe asszem 60 volt mikor eladta és semmi komoly baja nem volt. De valamelyik nap beszéltük hogy a generátor neki is szervizes volt. Egy 20-asból megúszta.
06os zx10en! Konkrétan szopás volt!
a 04-esen se volt kis "műtét" de nem kellett hűtőt kivenni
07-esen nekem is le kell venni mert csak onnan férek hozzá, de ez hasonló mint a 99-esnél. Úgy emlékszem nem ettem annyi ideget mint a mostaninál
Ilyen értékes hozzászólásokra számítottam. Semmi gondom a 40ezer kilométerrel. csupán azt szerettem volna megtudni várható hogy ilyentájt bele kell-e nyúlnom. pl váltó szeret szarakodni 30tól...
Melyik évjáratú zx10 en?
Köszi! Havernak a zx10en le kellett venni a hűtőt is! Ilyenekre gondolom hogy csak nem kell ilyeneket megbontani.
Semmi extra, egy korsó sör, plusz egy kis türelem...:)
Nem vészes a csere, de macerás hozzáférni.
Ülés -- Tank -- Légszűrőház -- Tekercstartó -- Gumilap -- Gyertya