Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2002es rn09ben bonyolult a gyertya csere? Ugyértem nehéz hozzá férni?
Látjátok ezért áll így a magyar motorpiac ahogy.
30-40ekm futással.
Nem az eladó tehet arról hogy a vevő azt akarja látni hogy 30e km alatt van a 10 éves motor. Pont hogy a vevő igényli. Különben nem vesz motort. 3 hete vettem egy 2004 es R1 et 53900km el. Van egy kis kuplung hangja de ennyi. Szóval nem tudom mit várunk. 2000km-ert évente? 5000 a reális évente. ami az alatt futott csak képekkel bizonyítva hiszem el.
Várható e valami probléma? Menj el jóshoz, vagy látnokhoz, az lehet többet tud neked mondani!
Sziasztok
Szeretnék vásárolni egy 2003as r1et. 30 és 40ezer között futással.
Váltó és szimeringek cserélve. Tudjátok esetleg mire számíthatok?
Várható-e valami probléma?
Előre is köszi
az ago motors is ezt forgalmazza
Pipercross a becses neve, én K&N tisztítószettet használtam hozzá!
Ez lemaradt.
Sziasztok

Valaki ismeri ezt a fajta légszűrőt? Milyen olajat vegyek hozzá? meg milyen tisztítót? Vagy egyáltalán milyen márka ez?

Valamint a képen látható alkatrésze van valakinek? Jobbos kellene. A kipufogó csavarjainak takaró műanyaga ez.
Eladó Prexport 2 részes ruha! Hazudok ha azt mondom apósom 3x felvette új kora óta! Kimosni hülyeség lenne,mert eltűnne a gyári "szaga".
Ha méretet kellene írni, azt mondanám: 180cm ig és 90 kg-ig simán jó!
Akit érdekel csörögjön, és az árat együtt kitaláljuk!
06 30 635 9305
Szia! Váltóval kapcsolatban csak annyit, h kicsit kemény, de pontos, de ezt is csak 1-2között veszem észre! Előzőleg zx10R-em volt, annak sem volt lágyabb. Kicsit félve vettem R1-et, sok különféle problémát olvastam róla, de javarészt ezek az avatatlan kezeknek köszönhetők! Nehéz lesz jót kifogni, nekem is keresgélni kellett, de megérte! RN09:
Másról nem tudok, a váltóval volt még gond, de feltételezésem szerint, az inkább az előző tulajoknak lehet köszönhető. Meg-meg ugrott a 2-es fokozat.
Előfordulhat vele generátor probléma, de nem úgy kell érteni hogy 10000 km-enként cserés. Lehet nem egy stabil darab a kommentek alapján, de nem is biztosíték arra, hogy amit te veszel azon is elromlik. Ismerek egy srácot, annak a 954-en a váltó ment szét.
Ezt szomoruan hallom. A problema hoszu tavon orvosolhato?A generatoron kivul van meg valami mad tipushibaja?
Sajnos elég jellemző, írd be a keresőbe a generátor, vagy a leégett szót. Bontóstól is hallottam már.
Ezt már én is hallottam egy bontós sráctól, hogy a generátort nagyon keresik az Rn09-hez, állítólag típushiba....én még nem tapasztaltam, szerencsére... :)
Szia Adee! Olvastam, hogy neked már égett le a generátorod. Ez mennyire jellemző az R1-re (RN09)? Csak éppen annyira mint bármelyik más motorra?
Szívemből szóltál!
Jobb kommentet nem is várhattam volna, köszönöm! :)

"Az biztos, hogy saját próba alapján dönts, ne ismeretlenek tesztjei és véleménye alapján :)" - legyen ez a végszó! :)

Szép estét! :)
Sziasztok! Valakinek nem lenne a képeken látható idomfelfogatás?Jobb és bal oldali is kellene!Vagy esetleg egy telefonszám ahol be tudom szerezni! őket Előre is köszönöm!
Nekem Rn09 van, barátomnak 954. Sokszor cseréltünk már, hoszabb távon is. Gyorsultunk is magasabb fordulatról 3.ban és nyomatékból is kb 70ről 6.ban és mindkettőt az R1 nyerte(gyári áttételűek a gépek) Hozzá kell tenni nekem full rendszer van a motoron és kb 8kg mal vagyok könyebb. Ettől eltekintve az R1 motorja sokkal egyenletesebb és nyomatékosabb valamint sokkal csendesebb, nem olyan zajos. Nem értem a 954ek miért olyan 'zörgősek', de vagy 6ot megnéztünk mikor a haveromét vettük és mind ilyen...semmi gondjuk de engem zavarna.
Futóműre, fékre, motorra az R1 nyer egyértelműen, váltóban döntetlen, kényelemre és kinézetre (de ez szubjektív) pedig a 954 RR. Ha sokat túrázol, az R1en sokkal alacsonyabban van a kormánycsutka az RRen ki van emelve 3-4 cm t, es ez hosszú úton sokat jelent. Viszont az RR gyári ülése olyan mintha deszkán ülnél.
Az biztos, hogy saját próba alapján dönts, ne ismeretlenek tesztjei és véleménye alapján :)
Nem tudom, én ilyen mások által hallott, illetve olvasott tesztekben nem nagyon bízok... sosem tudni az illető milyen gépen ült előtte.. Vagy épp mit akar fikázni.. illetve dicsérni :) Mindenki más.. persze lehet találni földet megkerült R1-est amit kb. méh telepen kell leadni.. illetve jót is :) De ez igaz bármely más motortípusra is.. most épp a tesztben szereplő motor milyen volt.. adni nem nagyon lehet rá... Vagy is én nem adok rá :)
Köszönöm az építő hozzászólásokat! :)
Kemény a váltó? Nem gond az, ha precíz. A fékre és a váltóra is befolyással vannak egyéb dolgok. Az olaj, fékbetét, a kuplung állapota illetve minősége. Az hogy valakinek mi kemény és mi nem az változó. Ha valaki egy agyontuningolt versenygép után ül egy alap R1-re annak gagyi lesz a fék.
Volt szerencsém motorozni cimborám RN09-es ereggyével. Szerintem nagyon jó kis gép. Neki nem volt semmi komoly gondja vele. Vegyél jót gondos gazdától és nem lesz vele bajod. A teszteknek én személy szerint csak akkor hiszek ha én írtam. A Hondával meg úgy vagyok mint a zsiráffal! Szép-szép, de otthonra nem kéne
A motoralkatresz.eu-n vásárolok mostanság. Pontos motortípusra tudsz rákeresni. Az árakkal nagyon meg vagyok elégedve, a kiszállítás pontos, gyors. Ajánlott az 530-as lánc, a teljesítmény miatt.

http://www.carlsalter.com/yamaha-service-manuals.asp

Innen
le tudod tölteni a tiédhez való kb. 400 oldalas szerelési kézikönyvet. Hasznos és ez alapján kis híján bármit meg tudsz javítani annyira részletes.