Nekem normális használatnál, tehát nem 1kerekeztem vele úgy kellett 31nél láncot cserélni, 36nál már a vez. láncnak is volt hangja és nem pályáztam vele, tehát egekig nem volt pörgetve :) Persze kezdődő hang volt... de engem már zavart, mivel nem cukrász a szakmám :)) RN12-s gépről beszélünk. Szelepekkel nem volt gondom, de mivel eladtam így nem tapasztaltam, hogy mikor kellene vele foglalkozni :)
Köszönöm a válaszokat.
Ezt pl nem gondoltam hogy vissza tértek a 4 szelephez a 19nél.. Akkor ez is csak parasztvakítás volt..:)
Sajnos nincs 1.6-om adósságba meg nem akarom magam verni szóval ha nem szakad rám 300 000Ft akkor csak Rn12 jut:D
De a a 6dugós fék meg az újabb idom nem fontos annyira hogy tovább nyújtózkodjam mint a takaróm ér.
Ha aktuális lesz a vásárlás azért belinkelem ide azt a pár motort amit szerintem érdemes megnézni azt majd elmondjátok a véleményt. Lehet ismeritek is majd valamelyiket.
Igazából nincsenek nagy igényeim ilyen karbon csicsa bicsa.. Legyen rajta 2 igényes dob talán kormány lengéscsillapító üléspúp azt kb ennyi index se fontos hogy integrált legyen. Színben talán a bordó annyira nem jön be de lehet hogyha abból találok szépet elviselem.
Ezek a motorok kb mennyi idő alatt eszik meg a láncot tudom persze használat függő de mondjuk normál használat mellett? 25-30 e km? Vezérmű lánc csere? + szelep ellenőrzés? 50 ekm?
Azt nem ismerem de ezt http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_rn19-6834974 igen bár hihetetlen de minden info valós ja és ez is 2.5milla
Ismeri esetleg valaki ezt a RN19-est? :))
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_3200_km_-734191
9
Kicsit érdekesnek tartom, hogy 2008as, ugye fekete első telószár, piros első sárvédő, nem színre fújt air box csövek... Erre ráraknak egy 2007es idomszettet... Majd felhívom őket.. érdeklődöm, hogy törve volt e a motor.. erre én ezt, hogy képzelem, erre elmondom neki mi a helyzet.. erre jaaa igen Mátrában előző tulaj eldöntötte, de álló helyzetben igen azért kellett komplett idomszettet cserélni ja és 2,5 milla az ára :)) Nem üzletrontásnak írtam.. csak egy példának :)
Nekem volt-van közöm mindegyikhez...
Rn19-nek erősebb a fékrendszere, futóműve jobb, kapott csúszókuplungot, erősebb a motorja is. Amúgy igazából ennyi... 1,3ért hulladék Rn19 van, inkább Rn12-t tudsz de vigyázz mert sok szart árulnak a piacon!
04-05-06 az rn12 07+08 az rn 19. Mas az idomja is a legerosebb amit yamaha gyartott loerore. A 2004 mar 10 eves be meg mindig minoseg. Teljesitmenyleadasban is elteroek. De ha kapsz 1.3 ert szar 19 est mast vegyel,inkabb normal 12 est.ha meg csak 1.3 van akkor csak valoszinu 12 est kapsz.de megfejeled + 50% al es viheted enyemet 10500 km el
Valaki felvilágosítana hogy mik a különbségek az Rn12 és az Rn19 es típus között. Ránézésre a 6 dugattyús féket látom meg fényezés eltérést. meg gondolom 2007 utáni az rn 19. És még?
Valamint Szeretnék vásárolni egyet most nyárra valaki esetleg gondolkodik hogy eladja olyan 1.3 millió körül gondoltam vásárolni.Típus hiba esetleg? Vagy milyet ne vegyek? 2004 utánit szeretnék.
Ezt pl nem gondoltam hogy vissza tértek a 4 szelephez a 19nél.. Akkor ez is csak parasztvakítás volt..:)
Sajnos nincs 1.6-om adósságba meg nem akarom magam verni szóval ha nem szakad rám 300 000Ft akkor csak Rn12 jut:D
De a a 6dugós fék meg az újabb idom nem fontos annyira hogy tovább nyújtózkodjam mint a takaróm ér.
Ha aktuális lesz a vásárlás azért belinkelem ide azt a pár motort amit szerintem érdemes megnézni azt majd elmondjátok a véleményt. Lehet ismeritek is majd valamelyiket.
Igazából nincsenek nagy igényeim ilyen karbon csicsa bicsa.. Legyen rajta 2 igényes dob talán kormány lengéscsillapító üléspúp azt kb ennyi index se fontos hogy integrált legyen. Színben talán a bordó annyira nem jön be de lehet hogyha abból találok szépet elviselem.
Ezek a motorok kb mennyi idő alatt eszik meg a láncot tudom persze használat függő de mondjuk normál használat mellett? 25-30 e km? Vezérmű lánc csere? + szelep ellenőrzés? 50 ekm?
Üdv.:Árpy
Az árakkal, a kínálattal nem vagyok tisztában. Én most inkább RN19-et vennék.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_3200_km_-734191
9
Kicsit érdekesnek tartom, hogy 2008as, ugye fekete első telószár, piros első sárvédő, nem színre fújt air box csövek... Erre ráraknak egy 2007es idomszettet... Majd felhívom őket.. érdeklődöm, hogy törve volt e a motor.. erre én ezt, hogy képzelem, erre elmondom neki mi a helyzet.. erre jaaa igen Mátrában előző tulaj eldöntötte, de álló helyzetben igen azért kellett komplett idomszettet cserélni ja és 2,5 milla az ára :)) Nem üzletrontásnak írtam.. csak egy példának :)
Rn19-nek erősebb a fékrendszere, futóműve jobb, kapott csúszókuplungot, erősebb a motorja is. Amúgy igazából ennyi... 1,3ért hulladék Rn19 van, inkább Rn12-t tudsz de vigyázz mert sok szart árulnak a piacon!
Én nagyon gondolkodom, hogy eladjam-e a motorom, 2005 ös R1.
Tavasszal felteszem majd ide, ha úgy döntök.
Valaki felvilágosítana hogy mik a különbségek az Rn12 és az Rn19 es típus között. Ránézésre a 6 dugattyús féket látom meg fényezés eltérést. meg gondolom 2007 utáni az rn 19. És még?
Valamint Szeretnék vásárolni egyet most nyárra valaki esetleg gondolkodik hogy eladja olyan 1.3 millió körül gondoltam vásárolni.Típus hiba esetleg? Vagy milyet ne vegyek? 2004 utánit szeretnék.
Köszönöm előre. Üdv.:Árpy
Egy kis segítség kellene. Vásároltam egy 2004-es r1-et és az lenne a kérdésem hogy milyen olajat érdemes belerakni.
Előre is köszönöm!
Meg lehet az se sokkal olcsóbb....vagy tartósabb.
http://www.kepesmotor.hu/motor...