Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm meggyőztél......
A héten kevés a meló általában othon vagyok a mocitol kb 8méterre legközelebb csörgess meg leveszem róla a takarót és csináljuk amit szeretnél ( csak semmi buzulás )
Szia!

Én végigjártam több Yamaha szervizt mindenféle apróság miatt, kötelező szervizek stb. és meg kell mondjam mindben csalódtam. Aztán egy pályamotorozás alkalmával találkoztam a sráccal, aki a linkelt szervizt csinálja és azóta oda hordom. Teljesen korrektek, szerintem a munkadíjuk abszolút nem sok, az alkatrészek általában 10%-al olcsóbbak, mint a Yamaha szervizekben. Nyáron volt ott 30.000 km-es szervizen a gépem, szelephézag, teleszkóp olaj stb. Mikor mentem érte kérés nélkül mutogatták a fényképeket az elvégzett munkáról. Bemehetsz, nézheted ahogy dolgoznak, abszolút pozitív élmény volt a sok lehúzós, átbaszós szerviz után. Én nyugodt szívvel tudom ajánlani őket.

Link: http://www.red-line.hu/
Üdv mindenki!

Szervizet keresek 2004 es r1emhez valaki tud nekem segíteni csak annyi az elvárás hogy precíz legyen és hivatalos szerviz, márkafüggetlen vagy nem az tökmindegy.
Számla azért kell mert biztosítós javításról is szó van+ a tavaszi kötelező szervízt is ott végezném el.
Lehetőleg pestmegye!
Nagyon örülnék ha valaki tudna ajánlani valamit, mert eddig csak rossz tapasztalat ért szakszervizekben, meg máshol is.
Hálás köszönet, ha vki tud hasznos infót adni........
Hello urak!

Nincs esetleg valaki közületek az RN-12-es R1-e közelébe!?
Éppen szerelek és le kellene ellenőrizni valamit indítás után.
Köszi előre is!
Rotellel egyet értvén: A sebesség minden eddigi ismereteidet felülmúló gyors növekedése lesz a legnagyobb veszélyforrás. Ez 600-as motornál is éppen így fennállna. A tény, hogy a nagy tempó miatt sok helyzetet olyan messziről kell meglátni ameddig kis túlzással el sem látsz. Hogy vész esetén az ETZ tömegének sokszorosával kell bánni de egész más testhelyzetben, ami az ETZ-n kialakult reflexekkel néha egyáltalán nincs szinkronban - ez 600-asnál is éppen így megvan. Amúgy annó én pont ezért nem sportmotorral kezdtem: Előtte krosszmotorokon "edződtem" és féltem a sportmotoros testtartástól. Tudtam, hogy a támaszkodás, következtében és a teljesen más súlyelosztás miatt minden totál idegen lesz. Azt akartam, hogy csak dolgok fele legyen új. A Z750 eszméletlenül szar futóművével csak a Jawa-n eltöltött évek miatt tudtam bánni. De egy év után így is az lett, amire Te is számítasz: kevésnek éreztem a motort. (Hogy nyugtalanítót is írjak: a ZX-9-et már a hazaúton kevésnek éreztem, a GSX-R1000-t meg 2 hét után. )
A 02-03-as R1 a legnyomatékosabb mind közül, a 07-08 meg a legerősebb. A 2009-től meg se nem erős se nem nyomatékos de legalább jól le van áttételezve ezért annak érződik.
Én is hasonló cipőben jártam.
Rengeteget motoroztam (Simson), aztán néha mentem 250-es, 400-as motorral, de tudtam hogy ezek nem nekem valók.
Aztán 10 évig motoron se ültem, míg 2010-ben vettem egy RN12-t.

Ha már elmúltál 30-35 és nem vagy forróvérű, akkor az R1-től se kell félni. De ehhez az kell, hogy legyen önkontrollod, meg legyen "szemed" a közlekedéshez. Gyakran ülök olyan kolléga mellett autóban, akin látszik hogy figyelmetlen. Még a gázt nyomja mikor én már rég kiszúrom, hogy fékezni kéne mert baj lehet. (Balfaszt sodor elénk a sors).
Alapfeltétel, hogy a motorozás alapjaival tisztában legyél (oda nézel ahová menni akarsz stb.) Itt ha tempósabban mész, minden kanyarívre rá kell készülni, nem lehetsz figyelmetlen.
Az első szezont az ismerkedésre kell rászánnod. Nyugodt helyen vészfékezés gyakorlása, motor viselkedésének kiismerése stb. Néha-néha egy kicsit leforgatod, hogy szokjad az erejét. Az elején felfoghatatlan lesz, de idővel megszokod.
Ennyi.
Én nem bántam meg.
2 kollégám 600-as CBR-t vett (100 ló) mikor én megvettem az R1-et. Egyikük már lecserélte 1000-es V2-re, a másikuk dünnyög hogy nem megy, forgatni kell hogy haladjon is.

R1-ek se egyformák. Az R09 állítólag elég nyers az RN12-höz képest, pedig "csak" 150 lovat tud csúcsban.
Alapból szerintem teljesen mindegy milyen motor, nagyon csúnyán el lehet baszni még egy csattogós lepkével is. Aki hülye, az egy 50-es robogón is hülye, aki meg nem, annak meg teljesen mindegy. Én is szerettem volna végigjárni a fokozatokat. 600/750/V2. Csak így alakult. Nem bánom. Nekem egy baleset kellett ahhoz, hogy "normálisan" motorozzak, pedig az 125-el volt. És abban a szituációban teljesen mindegy lett volna, hogyha oldalkocsi Urallal mentem volna, vagy egy turbós Busával, akkor se végződött volna másképp. Nem kell túllihegni a témát. Utcán ésszel, alázattal, sok gyakorlással. Minden másra meg ott a pálya. Amúgy is oda készült.


Csak lenne már igazán tavasz! :D
pohi: Hú, hát akkor nagyon jó ez az R1, stabil mint a kovalens kötés! O03]

Revei_Gábor: Egy biztos, minden akkor válik el, ha ráülsz egyre és kipróbálod. És bizony, fel kell nőni a feladathoz. Bármennyire is húz a szívem az R1-hez, igazad van. Addig nem tudom, amíg nem tapasztalom.

szabike1: Véleményem szerint sokak úgy hasonlítják össze az R6 kontra R1-et vegyél storyt (aki nem, elnézést), hogy hogyan ülnéd meg azt nyélgázon, pedig nem erről van szó. És nem is arról, amit már bizonyára sokan elmondtak előttem szólók: "majd én úgy sem húzom neki" - aztán neki megyek a fának, mert hülye vagyok. Mert lássuk be ilyen is van.

Ge.R1: Egy korábbi hozzászólásban fogalmazták ezt meg jól: az 1000-ben benne a 600 és nem fordítva. Természetesen sokat számít az ember tapasztalata, de az is, hogy milyen a személyisége (önkontroll stb.). Bárhogyan is fog alakulni, 600 vagy 1000, ezek a gondolatok amiket elmondtál, biztosan ott lesznek majd a lelki szemeim előtt.
Nézd, én tavaly június közepén találtam egy nagyon fasza 05-ös R1-et. Nem akartam ezrest venni, tekintve, hogy előtte egy 125-ösöm volt, (viszont azzal egész sokat mentem (Yamaha R125, nagyon szerettem, 50 ezer kilométer és négy év után és pár kisebb, két nagyobb zakó után adtam tovább)). Hülye lettem volna ott hagyni. Nos, 6000 kilométert mentem vele tavaly, azt kell hogy mondjam, hogy tényleg oda kell figyelni. Szerintem a legtöbben ott basszák el, hogy háhá, ezres, ezzel lehet baszatnicsapatni, húzzák neki, mert megy, és hű, és há. Persze ezt városban/szerpentinen/országúton, megfelelő tudás, tapasztalat, önkontroll nélkül. Aztán jön a kisebb nagyobb zakó. Én csak azt tudom, hogy én hogy csinálom. Tisztában vagyok vele, hogy pite se vagyok a motorhoz, és jópár szezon kell még majd ahhoz, hogy ez valamiféle pozitív irányba elinduljon. Ennek fejében mentem tavaly is, és idén is így szeretném. Ha van benned némi önkontroll, és tudsz gondolkozni, hogy minek hol a helye, és e szerint motorozol, akkor nem hiszem hogy nagy baj lehet.

Plusz egy állítás.


Pohi: a bokros sztoridat megnéztem volna, pláne azok után, hogy pár éve láttalak az FJR-el karcolni a Naszályon! :D
ora neljul hasznaltak?:d
37000 km
errol tud valaki valami infot?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-7373075
helo, engem erdekelne ha meg van meg
Nekem az R1 előtt 150 es Mz meg krosszok, quadok voltak, meg segédmotorok. Szerintem nyugodtan kezdhetsz ilyennel, de Te tudod. Még annyit, hogy állapotban szerintem jobban az 1000esek, mert nem kell szétpörgetni hogy menjen. Nem mindegy hogy milyen fordulaton van járatva egy gép...
Sziasztok érdekel valakit,új Big Bang fekete búbos plexi, új r1 fejidomtartó konzolok 00-01 és 04-06os szériára?

Üdv
Dani
GHOSTBIKERBOY....

Hát szerintem ezressel ne kezdj.... (bár felőlem rakétát is vehetsz)..
Volt, Rs 125 simson után kb. hajam is elhagytam úgy ment.. utána Rs 250... soha többet de az is ment szépen, majd első generációs R6-os 99-es, na hát itt azt hittem, hogy fénysebességgel közlekedem az akkori 120 lovas technikával :) motoroztam vele jó pár évet és rengeteg km-t, majd váltottam egy 05"-ös R1re hát ezen a gépen amikor odatéptem neki kb. nem csak a gatyám még az ülés is kamioncsíkos lett... Az az erő amit tapasztaltam 600 után.. besza behu... Tény nem kell annyit forgatni, hogy haladjon én a karbis R6-hoz viszonyítva kevesebbet is evett, de hát ugye hátsó gummát szereti enni, lánc sem olcsó rá, átírás kw-onként is eléggé "kedvező"... Szép és jó az R1, De fel kell hozzá nőni! legfőképp agyilag! Lesz olyan bátor ismerősöd aki kölcsön ad egyet, próbáld ki és rájössz miről beszéltünk mi itt :)
Jol birtad
1000-est vegyél, ne hagyd magad lebeszélni. Én azzal kezdtem rögtön előtte motoron sem ültem

400 km után be is vágódtam vele az árokba

Aztán vettem egy R1-et Jól megvagyok a motorokkal azóta, nagyobb baj nem volt. Kevesebbet eszik mint a 600-as hondám.
Csak tipp volt...nem vagyok otthon az r1-ben...egyben van a hátsó lámpa..gondolom az első kiadás lehet..Cbr900 streetfighterre lesz felrakva és csak a hátsó ülés hiányzik...
Ugyan mindenki véleményére adok és egyet is értek velük, viszont amit mondtál nem egy elhanyagolható szempont. Számomra csak megerősítés.
Valaki meg tudná nézni, hogy azok a kábelek amik a műszerfalhoz mennek (meg még 2 valami) az a két fényszóró közt megy el vagy így mint nekem a fényszóró tartó fém valami előtt? Mert így kidörzsölődik a két teleszkóp szár közt lévő műanyagtól, ha teljesen kifordítom a kormányt.
Mivel idézőjelbe régi a moci én a vastagabb olajat tenném 20v-40 vagy 50
Tegyel bele. Normal gyarto 15-40 et azt ha szar akkor ugyis csere .nem vagyunk mi rossi hogy versenyenkent csere.felesleges rajta agonizalni.6 ev alatt keszoktam en is rola