szerinted milyen lehet? 2009-2013as gep? biztos olyan szar mind 1 125os 1983as aprilia ........milyen eszetlen kerdes? ja nem volt spies ezzel vilagbajnok?
Eladó 1998-2003-ig bontott, de kiváló állapotú dugattyúk és gyűrűk. Teljesen kopás mentesen, tökéletes gyűrűhézagokkal.
Illetve ugyan ehhez az évjárathoz eladó vadonat új 4 db dugattyú, téves rendelésből, bolti ár töredékéért.
érd.:patvaros87@gmail.com
Picit megmozgattam a csatlakoztatot s helyrejött , pár napja vettem a motort , tökéletes állapot , tökéletesen müködik..ez a pár apróság volt rajta , az üzemanyagjelző nem akar müködni....mikor ráforditom a kulcsot kigyullad tehát nincs ki égve az égő , de mikor kellene kigyulladni neki akkor nem csinálja , ma az uton maradtam:) ( bocs ha megismétlem magam de valakinek ha bal oldali r1 lámpája van 98 99es modellhez megvenném
Keresek ilyen hátsólámpát(helyzetjelző+féklámpa is legyem) nem feltétlen muszáj ilyen az a lényeg hogy sima csíklámpát keresek!Új is jó akkor egy webcím is elég! Vagy egyben Undertail is jó lenne (98)!Előre is köszönöm!
következő kérdésem lenne: 98 99es r1, hömérséklet kijelző pontosabban.... gondol egyet lemegy low-ra....majd visszaugrik a normális értékre pl 81fok( ha tényleg normális értéket mutat ) , majd ujra le pl 43 fokra , onnan ujra 81 , ujra low...... ez mi ez ?...
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy a motoromban találtam pár csatlakozót aminek nincs meg a másik vége!:D na szóval mik ezek a csatlakozók! és miért vannak ilyen módon bekötve? Előre is köszönöm!
Nekem 40000 van a gépbe és nem zörög. Szerintem ha jó alkatrésszel van javítva nem fog zörögni. Nekem volt 04 amit javítani kellett 100000 ft és utána nem zörgött pedig 17000et mentem vele utána és kerekeztem is vele sokat. Azok mondják h zörögni fog akik nem akarnak javítani
2005-ös vasamba is Motul 5100 van. 25 000km körül járok.
Olajfogyasztás nem mérhető, de én elég papásan járok.
Ha csipegeti, akkor néha utána kell tölteni a gyár által ajánlott olajjal.
Én adalékot v. nem a gyári előírásnak megfelelő olajat nem töltenék bele. Lehet, hogy ezek használata még nagyobb bajt szül.
Szia, nem egésszen stimmelt valami a generátornál, az hogy mi azt nem tudom, miután meghúztam mindent, csatikat megtisztítottam helyre állt nálam is a rend, hasonló értékeken megy már nekem is, teljes terhelésen 13.6 a töltés alapjáraton, fordulaton pedig 14.2 stabilan.
Sok helyről hallom vissza hogy a töltéssel sok R1 bajlódik. Enyémet is csinálták pár hete, akkor áthúzott két fázis. Most meg annyi volt hogy a szerelő nem húzgált meg mindent ahogy az elő van írva.
Szia!Én most cseréltem ki a 7 éves! akksit Olyat produkált,hogy ugrált a töltésem/raktam a motorra voltmérőt/14,2-12,2 között járt.Na mondom megszolgált az akku mehet a kukába..... Igen ám de a jelenség maradt Gyors generátor mérés/Nem értem te hogy mértél 13voltot rajta!?/Alapjáraton mindhárom fázis 20V 4000 ford. 50volt.Ígyhát fesszebályzó is ment a"sebesség istenének"Láss csodát 14,2 stabil villannyal 14
Köszi Gábor!
Még egy kérdés..Tudja valaki,hogy hol a hőgombája a motornak,ami kapcsolja a hűtőventillátort?Találtam a típusról robbantott ábrát,de nem látom rajt.Az elhalt.Baszik kapcsolni. http://www.oemmotorparts.com/o...
Kuplung kosár zörög nála. Anno bevittem én is az R1-est 05".. azt mondták kicserélik szívesen, de ugyan így fog zörögni.. szétesni nem fog... együtt kell élni vele :))
Illetve ugyan ehhez az évjárathoz eladó vadonat új 4 db dugattyú, téves rendelésből, bolti ár töredékéért.
érd.:patvaros87@gmail.com
Üdv
Hogy bírja a blokk, mik a tapasztalatok, mire figyeljek vételnél stb stb....
Köszönet!
http://hasznalt-konyv.vatera.h...
h
ttp://hasznalt-konyv.vatera.h...
Ha valakit érdekel eladó az R1-em. 2001. 12. havi, 45.000Km Friss műszaki, új láncszett, olaj, gyertya, olaj, légszűrő, sportdob, jó gumik.
Irányár 680.000. Bővebben telefonon ha valakit érdekel.
70/ 418 7350
Olajfogyasztás nem mérhető, de én elég papásan járok.
Ha csipegeti, akkor néha utána kell tölteni a gyár által ajánlott olajjal.
Én adalékot v. nem a gyári előírásnak megfelelő olajat nem töltenék bele. Lehet, hogy ezek használata még nagyobb bajt szül.
Sok helyről hallom vissza hogy a töltéssel sok R1 bajlódik. Enyémet is csinálták pár hete, akkor áthúzott két fázis. Most meg annyi volt hogy a szerelő nem húzgált meg mindent ahogy az elő van írva.
Még egy kérdés..Tudja valaki,hogy hol a hőgombája a motornak,ami kapcsolja a hűtőventillátort?Találtam a típusról robbantott ábrát,de nem látom rajt.Az elhalt.Baszik kapcsolni.
http://www.oemmotorparts.com/o...