99-es R1 első hátsó futómű, fékek a bontós ár feléért elvihetők. Esetleg első-hátsó kerékkel együtt.
Első teleszkóp nem kopott nem görbe, múlt évben voltak a szimeringek cserélve.
Jó karcos lehet a másik oldala a motornak, ha így vakarják a szomszédok a fejüket
Elég sokat eladtam autót és motort is, de ezen túl inkább külföldre adok el mindent. Ott elfogadják azt ha van egy kis hibája a 10-20 éves járműnek, és ki is tudják fizetni az árát.
Amit árulok kocsit azt is nulla önerővel akarták megvenni.
Itthon maximum alkatrészt érdemes eladni.
Sziasztok!
Időnként még olvasom a topicot és látom, hogy téma a sok hibátlannak mondott fostalicska. A legtöbbnél már a hirdetés fotóin látszik, hogy a gazdájának normális otthona sincsen (vagy idegenben fényképezte, de akkor miért nem mondjuk a Duna Corson?) Néhány saját tapasztalattal had terheljelek titeket az eladó oldaláról.
Tavaly nyáron feltettem a motorom amolyan viszik, akkor viszik, ha nem akkor nem alapon. A lenti képen láthatjátok az állapotot, ez is ott volt a hirdetésben.
Tömören (néhányan ismerik is a vasat itt) 2004-es, 63.000 km, két csúszás, ahol idom csak karcos lett, semmi nem sérült, nem hajlott stb. és hibátlan minőségben festve a 2006-os minta airbrushel fújva (ZsukArt által). 1.090-et kértem érte és adtam hozzá egy gyári Yamaha Dainese ruhát. Gondoltam őszinte leszek az érdeklődőkkel, mert nem életbevágó az eladás.
Kivétel nélkül mindenki úgy kezdte, hogy miért a 2006-os minta van rajta? Én: mert fújni kellett az idomot és ez sokkal jobban tetszik
Volt-e pályán? Én: igen, időnként elmentem. Mondjak köridőt, hogy tudd, mennyire hajtottam?
Itt 90%-ban már kiesett a telefon a kezükből... Mi rosszat mondtam, amit nem lehet elfogadni?
Volt egy-két ember aki eljött. Persze a telefonban mondtam, hogy próbaút csak ha bemutatja a vételárat. (nem kérem el csak mutassa meg elvégre én is megmutatom a motort és a célunk a "csere"...)
A személyes megtekintés során szintén mindenki megállapította, hogy a kuplung alapjáraton kiengedett állapotban zörög és ez oltári nagy probléma, javítani meg egy anyagi összeomlás. Én: Yamaha, minden kuplung ilyen 20.000 km után, kuplungkosár csere ha zavar de felesleges rá költeni, mert...
Itt már aztán gyanakodtak és volt akinek a haverja próbálta függőbe állítani a motort és megállapították, hogy a szerelőm is szar mert túltöltötte olajjal... Én: nem szóltam, ez már kezelhetetlen... A vevőjelölt meg érezte, hogy hopp most aztán jól megfogott és már ment is tovább...
Egyszóval szép is, jó is a portéka de ezt nehéz elfogadni, jobban esik megnézni tizenöt szart, elutazni 100+ezret meg 5-6 szabadnapot és a végén venni egyet kitudja milyen szempontok alapján. Kb., mint karácsony előtt a 28-iknak tesztelt parfüm az asszonynak. Ugyanolyan, mint az előző tíz, akkor legyen a legutolsó. Persze majd ideológia is születik rá, hogy a legjobb döntést hozta a sok szarakodásával a kis Tescos árufeltöltő és érzi, hogy most aztán belóbálta a víztoronyt.
Amit tényként el kell fogadni:
1., Az Rn-12-esek a 10. szezont kezdik, ami tényleg makulátlan, az haveri körben cserél gazdát hirdetés nélkül az esetek nagy többségében.
2., Bár sokáig gyűjtögetted azt az egy gurigát, attól még kurvára nem olyan sok pénz, hogy seggreüljenek tőled ahol megjelensz
3., A legtöbben, akik tényleg költöttek a gépükre (mint pl. én is) és korát meghazudtoló az állapota, inkább megtartja és ha eljön az ideje akkor elegánsan cseréli egy szalonban (nem feltétlen újra) és az ilyen faszcibálókra nem pazarolja az idejét.
Ebből gondolom lejött, hogy a hirdetést le is vettem, a motort imádom és ha éppen lesz v.mi kedvemre való az Erdőséknél a Full-Gasban, akkor meghívatom magam egy kávéra és meg fogunk egyezni.
Osztom én is azt a véleményt, hogy ami szép az szép, ami jónak is tűnik az meg általában jó is. Meg kell venni és rá kell költeni azt a plusz pénzt, amitől nyugodt lesz a lelke az új tulajnak. Fékbetétek, folyadékok, szelep ell. vezérműlánc kormánycsapágy új gumi esetleg egy-két karc eltüntetése egy profi helyen, stb. Ez max. két kiló, amit az eladóval jó esetben el lehet fogadtatni és a felét lealkudni az árból. Ami biztos, hogy hozzám többet sem autóért, sem motorért nem jöhet senki, erre valók a nepperek, ők legalább élvezik...
Igen, ez bosszantó, és akkor finoman fejeztem ki magam. A lényeg, amit mondani szeretnék, hogy nem minden törött/sérült motor szar. Ennyit szerettem volna!
Tudod hány helyen voltam. Nem a 130-km csak a sokadik volt már. tegnap munka után utaztam 500 km-ert és 1,7 ért 14000 km 2006 patika. Lebeszéltük Ő nagyon gondos gazdája volt mindent megadott neki. Ehez képest hengertalp alól szakadt az olaj a nem volt benne hűtőfolyadék a vez lánc meg csörömpőlt. Elegem lett de hála istennek megtaláltam az én gépem és már itthon is van. csak van s mentes használt aminek gazdája volt és ráadásul abbol is csak 1.
Akkor ennyi erővel lehet menni a szalonba és venni szűz újat ami hibátlan.... most nem is erről van szó.. csak amikor kókány geci módra van megcsinálva a motor az a bosszantó, mert azért találni normális gépet is! Én amikor motort vagy autót vettem úgy csináltam, hogy az eladó által küldött képet és telefonba elmondottak alapján, ha az autó motor nem egyezett meg akkor fizette az útiköltséget... Persze leharcolt motor 1,3-ért... de a normális gyári állapotút se veszik meg mert ott is megy a fika meg a km nézés.. itt az emberek fejébe van a baj... Van egy szalon állapotú nap mit nap mosott R1-esem, de van benne 60 ezer... majd visszapörgetve 13 ezer akkor hű meg ha.. Vicc az egész
Ez már a méh-be megy ha nem indul be. Nem adok többet 100,000Ft-ot az államnak hogy kinyomtasson egy forgalmit!
Elkezdtem megcsinálni. Motor, és a váz jó a többi alkatrész cserélhető. Idomok, és a hátsó futómű már rendben van, már csak az elejébe szeretnék nagyobb féket és fiatalabb teleszkópokat.
Ha van valakinek eladó lomja jelezze nyugodtan. 2007-től felfelé érdekel teleszkóp, fék, esetleg komplett elej.
fék, tank, faridom, dekli és a bőr ruha+sisak leért, a kesztyűm is cserés lett, kormány talán javítható.
Ha az új idom van rajta a szép lámpákkal picit ideges lettem volna.
Hazagurultam vele lábon. Idomokat úgyis le akartam cserélni. Első lámpa, ülések már elkeltek. Gyári faridom és az alsó műanyag még vihető a ledes féklámpával.
Igazad van csak akkor az ára is tükrözze a sufnit. 2004 szétdobált szart ne 1300000 ért adjon főleg ne utazzak érte 130 km ert. ezt ő is tudta h törött de nem mondta pedig kérdeztem. Fotózni meg úgy fotózta nehogy látszódjon. Mit gondolt nem járom körbe? Ez 1 faszság és mind gyökér aki megutaztat feleslegesen.
Igen persze van ilyen is nem tagadom :) De amikor felhívod és ő az első tulaj, de voltak nála megnézni és azok vették észre, hogy a jobb oldala volt fújva.. de erről a tulaj nem tud.. majd még is :D tehát vicces :) Nincs baj a törött motorral, ha normálisan megcsinálják.. vagy, ha "enyhébb" a sérülés és úgy hagyják nem pedig elkezdik kókányolni kipofozni, hogy jó lesz az piacra... Mondjuk azokat se értem, hogy árul egy motort és nem lehet egyszerűen elérni telefonon vagy e-mailen keresztül, pedig már négy telefonszámról lett hívva, de akkor sem
Üdv Mindenkinek!
1 éve, egy olasz (! ! !) motort vettem meg, sérülések nyoma látható a mai napig, de csalódás volt! Úgy voltam vele, közel van, megnézem, de semmi jóra nem számítottam. Mondom olasz, törött volt, ááá... legalább megnézem. Aztán a tulaj kitolta, és látni lehetett mindent, viszont az idomok gyáriak voltak, azok lettek javítva. Szép hang, főleg a Yamaha-s kuplungnak. Összességében csalódtam, pozitívan, és megvettem.
100 szónak is egy a vége, lehet sérült motort venni, (lehet egyáltalán 10 éves, sérülésmentes sportmotort venni? ? ) nincs baj ezzel. Az ipari hulladékokról most nem beszélnék.
Az enyém sérült is, olasz is, de szeretem!
Első teleszkóp nem kopott nem görbe, múlt évben voltak a szimeringek cserélve.