1998-2003-ig gyári, kb 40000Km-ert futott tökéletes állapotú dugattyúk, és gyűrűk eladóak! Egyben a 4 garnitúra eladó
Illetve bontott jó állapotú vezérműlánc és vadonat új vezérműlánc is eladó!
érd.:
patvaros87@gmail.com
Hali!
2002-2004 közötti R1-hez keresek generátort! Illetve kérdezném, hogy idősebb-fiatalabb vagy esetleg Fazer-rel megegyezik-e az általam keresett generátor?
Előre is köszi a segítséget!
sziasztok!
Kérlek segítsetek, a 2003-as R1-em van a hatost nem mindig veszi be gondolom olyankor az öt és hat között marad. Ha gázt huzok felbőg a motor és hangos csattogo hang jön ki a szekrényből ha kiengedem a kuplungot. Szeretném tudni, hogy mire számítsak mit kell majd kicserélni a szekrényben?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Nem tudom találkozott e már valaki ilyen problémával...
2007-es R1-ről lenne szó. Nos amikor indítani akarom akkor hajt.. majd mintha elkapjam de nem indul és a következőre beindul.. kb. így 2 másodperc se... ez mitől lehet? Gondoltam a benzire, de már más kúton is tankoltam akkor is ez.....
A termosztát nem kapcsolja a ventit mert mechanikus alkatrész ami a z átáramló vizhőfokának megfelelően nyit vagy zár. inkább a hőgombával van összefügésbven a venti kapcsolása gondolom én
Kiveszed a termosztátot a nyári időszakra vagy a kormányhoz teszel egy kézi ventilátor kapcsolot és városba menjen folyamatosan vagy mindkettő egyszerre
nekem is ezt szokta csinálni amikor felmegy a hőfok városban, de csak ott, és olyan 100 fok fölött vmennyivel, hogy kigyullad a piros led, és a hőfok elkezd ugrálni, pl felmegy 114, re visszaugrik 103.
Helló sziasztok! Itt a nyár motoroztam is kicsit! Azt vettem ma észre a 98-as R1-emen hogy városban csinál egy olyan dolgot, a motor hogy a hőfok felugrik 140°C-ra utánna 80°C utánna 110 majd így tovább a ventillátor néha kapcsolgat csak tehát amikor a műszerfal 140-et ír pl akkor nem! gondolom hogy csak valami zárlat mert sztem 140°C -os hűnél már nem menne nekem a motor többet soha! találkoztatok már ilyennel? a hűtő elején 2 gomba van a felső nagy az a hőgomba ami kapcsolja a hűtést is?jól gondolom hogy az kapcsolja a hűtést és nem az alsó kicsi 1 vezetékes (az a műszerfal jeladó?!) gondolom én! na szóval mi lehet a szar a felső jeladó vagy a gomba vagy a műszerfal záraltos(néha csinál olyat hogy világítást ráadom és megugrik a hőmérséklet ---óra szerint )? álló helyzetben minden okés 107°C kapcsol olyan 98-nál ki! mostanában elég sokat fogok motorozni városban érdemes lenne egy külön kapcsolóra rákötni a ventit? válaszokat előre is köszönöm(ÉS igen visszaolvastam az előzményekben kb.2 évet de nem találtam ilyen problémát!)
Illetve bontott jó állapotú vezérműlánc és vadonat új vezérműlánc is eladó!
érd.:
patvaros87@gmail.com
Üdv
2002-2004 közötti R1-hez keresek generátort! Illetve kérdezném, hogy idősebb-fiatalabb vagy esetleg Fazer-rel megegyezik-e az általam keresett generátor?
Előre is köszi a segítséget!
kérésre küldök képet
Kérlek segítsetek, a 2003-as R1-em van a hatost nem mindig veszi be gondolom olyankor az öt és hat között marad. Ha gázt huzok felbőg a motor és hangos csattogo hang jön ki a szekrényből ha kiengedem a kuplungot. Szeretném tudni, hogy mire számítsak mit kell majd kicserélni a szekrényben?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Nem tudom találkozott e már valaki ilyen problémával...
2007-es R1-ről lenne szó. Nos amikor indítani akarom akkor hajt.. majd mintha elkapjam de nem indul és a következőre beindul.. kb. így 2 másodperc se... ez mitől lehet? Gondoltam a benzire, de már más kúton is tankoltam akkor is ez.....