Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most 2004-es, de a 2002-essel voltak a problémák. Most már annak is megoldódott úgy néz ki. Tekercselés: indulcio.uw.hu. Fesszabályzót vettem több bontottat, de felesleges. Ami bevált azt itthon csinálja egy úr, de sajnos már nem tudom sem a nevét sem az elérhetőségét. Neten találtam rá.
Meg tudnád adni az Ózdi szerelő címét telszámát? Köszönöm
Megkérdezhetem hanyas r1 ed van? nekem is valszeg fesszabályzó vagy tekercs hibám van , még nem tudom :S :(
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A következő a probléma.. hazafele menet közben megállt a motor, az akksit teljesen leszívta, illetve az felpúposodott. Hazaérve töltőre fel. Álló állapotban 13.5 ös töltése van járó motorral nem megy föl 14 fölé. Sajnos ez még a megpúposodott akkumulátor.
Köv nap kiderült, hogy a poz kábal el van szakadva több helyen , de kicserélve sem lett jobb.
Holnap kapok meg az új akksit. Ha azzal sem megy fel a töltés 14 fölé akk mi lehet a gond?

Köszönöm a helpet!
Sziasztok!

A következő problémával találtam szembe magam: 2008-as R1-en a bal tompított fényszóró nem világít. Izzót cseréltem, úgy sem. Felcseréltem a két oldali izzót, így szintén a bal nem világít.
Megnéztem a biztosítékoknál, hogy kihúztam a világításét, akkor egyik sem világít, visszadugva a jobb oldali működik rendesen. Én úgy tudom, hogy 1 biztosítékon van a két tompított lámpa.
Hétvégén megmérem multiméterrel, addig is kérdezném, hogy volt-e valakinek hasonló gondja? Szívesen veszek ötleteket is, hogy mi lehet a probléma.

Köszönöm: Máté
Ahogy érzed a hive én sem vagyok csak olcsóbb mint mégeggy vizsgát kifizetni
Autósboltban nem próbáltad? Kamionosban biztos van matricás, amit fel tudsz vágni. Esetleg biciklisbolt.
Nekem is szóltak még anno, hogy nincs rendszámtábla világításom azt még a kitudtam magyarázni, hogy a hátsó helyzetjelző kellően megvilágítja, de ekkor jött a prizma :D Nos én elmentem egy kisebb autós boltba vettem ezt a kör alakú prizmát 150ft volt.. odaértem rendszámtábla aljára felragasztottam elég hülyén nézett ki.. vizsgasorra be.. fénykép kész műszaki is.. parkolóba levettem a prizmát és kész :D
Ez is egy megoldás, de nem vagyok a csúszópénz híve.
Ez az ország már így is elég romlott....

Ha nem sikerül ilyet kerítenem, műszaki előtt kétoldalas ragasztóval ráragasztok egy macskaszemet a rendszám aljára, utána meg leveszem.
Van piros prizma? Van. Azt, hogy 60-nál leesne, úgy se vizsgálják...
Rossz helyre vitted műszakira nézd meg az én mocimat az adatlapon ugy ahogvy áll pályaidom no rendszámvilágitás meg lámpábaintegrált index stb és átment.javaslom keress másik müszaki bázist meg támogasd meg a forgalmid és átmegy
Műszakin egy kicsit pampogtak, hogy nincsen piros fényvisszaverő a motorom hátulján.
Érdeklődnék, hogy lehet-e valahol piros fényvisszaverő prizmát/matricát venni amit pl a rendszámtáblatartó alsó sávjára fel tudnék ragasztani. Legjobb az lenne, ha méretre lehetne vágni.
Webet böngészve nem találok ilyet.

Létezik egyáltalán ilyen?

Nem sok kedvem van műszakik előtt mindig visszarakni a gyári hátsó részt.
Könnyen lehet. Silver Storm R1 Yoshimurával. Nem sok lehet belőle.

Ha van egy kis időm általában Csesznek felé veszem az irányt. Néhányszor lájtosan megjárom a szerpentint, aztán hazamegyek.
Adatlapomon ott az email címem..
Ha komolyan érdekel biztos megtudunk egyezni.
30000 ért Nekem
Üdv!

Alábbi linken található R1-es tulaját ismeri valaki? Esetleg másfajta elérhetőség? Telefont nem hajlandó felvenni, e-mail-re nem reagál.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-5909635
piros mező. 1 keró nagytempó,stb. yoshi vezérműtengely sport szűrő áttétel módosítva na meg 1 kis elektronika némi bátorsággal párosítva. A honda meg csak ezeket nem bírta rákapott az olajra meg csörömpőlt nehezen indult
Hali 2004-06os r1 hez kerestetik öhlins kormánystab. és magasított plexi!
Hogyan szoktad ütni a motort? A Hondával mi történt,hogyan spóroltál vele?
99-es R1-nél az alsó és felső kormány csapágy egyforma?
A kipufogód sem lila.
Aki mer az nyer. Én csak tippet adtam neked az olajba. Tudod a tesco olaj is tudja papíron. Én nem tenném bele de ha Pár ezret megspórolsz vele ha baj van majd kifizeted. Én ütni szoktam a motort és az olaj a lelke. Ha spórolni akarok kevesebbet megyek vele.Én 1 hondát már szétkurtam a spórolással és tanultam belőle.
FUCHS PRO4 RACE 15w-50.Multhéten engedtem le 6500km után(2004-es R1,27.000km-el).Végig könnyedén müködött a váltó,átlátszó volt végig az olajszint ellenörzö ablakban,nem fogyasztotta.Az eredeti piros szine közepesen világos barnára változott,abszolút nem feketedett.
A Yamalube olaj az ENEOS terméke.Gondoltam egy próbát megér,úgyhogy most ilyet tettem bele.Bár nekem semmi gondom nem volt a Fuchs-al sem..(dobok fel képet róla)
érdekel, az adatlapomon van kinnt e-mail cim, irj már egy üzenetet és megbeszéljük