Nem akarlak elkeseríteni,de szerintem eszi az olajat.Mindegy,hogy 3600 ft/l Castrol,vagy Mobil 1,meg fogja étkezni.Álló helyben melegen húzkodd meg a száját.Ha látod a kipufogófüstöt,az olajtól kékülni,szürkülni,tehetetlen vagy szerintem.Az már a kopás eredménye.Figyeld az olajszintet.vagy még próbáld meg a Metabondot bele,igaz nem olcsó játék,de az legalább biztosít kenést mindenhová!
Sziasztok!
2004-es R1.gyönyörű.Annyi szépséghibával,hogy alapjáraton zörög a kuplungja.3000 fordulatnál minden ok.((Tudom,mennyek mindig 3000 felett.))
Valakinek hasonló gondja?30000 van a sárkányban.Lamellák,vagy?vagy mi a f...?Ha valaki tud légyszi írjon,feleslegesen megbontani,alkatrészt venni nem szeretnék!Előre is kösz márkatársak!üdv:zso
2007-08-as R1 között csak a fényezés különbség, vagy esetleg a 08"ason van valami újítás vagy több mint a 07-esen?! :) Mert a színezés az oké, hogy különbözik.
Sziasztok!
R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném.
Helló Urak/Hölgyek!
Keresek RN01-hez henger tömböt+dugó+gyűrűt! Lehetőleg 0km dugók,gyűrűk legyenek! Illetve az is érdekelne hogy esetleg hol kapok ilyet?! Vagy valakinek 30 E alatti komplett blokk van az is jöhet!
Helló! Én is inkább a nem valós km-re gondolok vagy az a 35-ezer km nagyon gyilkos tempóban ment bele,baráti körben 90%ban mindenki ezt az olajat használja,nem csipegeti senkinek,nekem 1500km van az r1-be ezzel az olajjal és meg sem mozdult azóta az olajszint.
Sziasztok! Venni szeretnék egy kipufogót,Amerikában elég ismert (Shorty gp) néven fut.Arra lennék kíváncsi hogy szerintetek nem e tesz valami kárt a motornak vagy teljesítmény csökkenést esetleg(lehet hülye kérdés,de inkább rákérdezek).Mondjuk ha valmi kárt csinállni gondolom nem forgalmaznák! Esetleg van e valakinek ilyen,vagy valami tapasztalat ilyennel? Mellékelek egy képet róla!
Helló mindenki! Lenne nekem is egy olajos kérdésem! Vásároltam Januárban egy 98-as R1-et megvolt a kötelező olajcsere , azóta olyan 1200 km mentem a motorral!A kérdésem a következő, a szerelő aki cserélte a kötelező dolgokat takarította ilyesmi Motul 5100 10W40-es olajat rakott bele! A motor most 1200km megtétele után igényelt 5dl olajat mivel néha bevillant a visszajelző! Kérdésem a következő lehetséges az a dolog mivel 35000 van a blokkban, ink. 20w50 kellene bele? Lehet ez a hiba oka? vagy ez természetes jelenség? ki milyen olajat használ az ezekbe a motorokba?Válaszokat előre is köszönöm!
Valószínűleg az elektromos teljesítménnyel nem lenne baj. Én töltés nélkül motoroztam 80km-t. Persze tompított fényszóró nélkül, feltöltött akksival. Szerintem szinte elhanyagolható a többletfogyasztás a karbishoz képest.
Az én 2003 R1-men 5mm a féktárcsa újkori vastagsága,a service manual szerint 4.5 mm-ig kophat,ekkor már cserélni kellene. Tehát alig lehet valamit szabályozni.
Az én 2003 R1-men 5mm a féktárcsa újkori vastagsága,a service manual szerint 4.5 mm-ig kophat,ekkor már cserélni kellene. Tehát alig lehet valamit szabályozni.
Üdv!
Valakinek van-e tapasztalata, hogy egy 2003 R1-re ha felszereljük a 2001 R1-es generátortekercsét-forgórészét(lendkerék) akkor lesz-e elegendő generátor töltés? A 2002-től gyártottak már injektorosok így nagyobb a villamosrendszer áram felvétele. A service manual szerint a 2001évj. 26 Amper - 5000 ford., a 2003. évj 32 Amper 5000 ford. a generátor töltése, de gyakorlati tapasztalatom nincs. Illetve hogy a 2001 évj. lendítőkereke úgy tudom ?1-2 mm? kisebb így megváltozhat a főtengely kiegyenlítetlensége!
Az infót előre is kösz!
2004-es R1.gyönyörű.Annyi szépséghibával,hogy alapjáraton zörög a kuplungja.3000 fordulatnál minden ok.((Tudom,mennyek mindig 3000 felett.))
Valakinek hasonló gondja?30000 van a sárkányban.Lamellák,vagy?vagy mi a f...?Ha valaki tud légyszi írjon,feleslegesen megbontani,alkatrészt venni nem szeretnék!Előre is kösz márkatársak!üdv:zso
2007-08-as R1 között csak a fényezés különbség, vagy esetleg a 08"ason van valami újítás vagy több mint a 07-esen?! :) Mert a színezés az oké, hogy különbözik.
R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném.
szerintetetk nem romlott még meg?
Ha érdekel tudok benne segiteni, emailon irj rám ott a többit!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Keresek RN01-hez henger tömböt+dugó+gyűrűt! Lehetőleg 0km dugók,gyűrűk legyenek! Illetve az is érdekelne hogy esetleg hol kapok ilyet?! Vagy valakinek 30 E alatti komplett blokk van az is jöhet!
Pályázásnál milyen sűrűn szoktatok olajat cserélni, illetve milyet érdemes beletenni?
Valakinek van-e tapasztalata, hogy egy 2003 R1-re ha felszereljük a 2001 R1-es generátortekercsét-forgórészét(lendkerék) akkor lesz-e elegendő generátor töltés? A 2002-től gyártottak már injektorosok így nagyobb a villamosrendszer áram felvétele. A service manual szerint a 2001évj. 26 Amper - 5000 ford., a 2003. évj 32 Amper 5000 ford. a generátor töltése, de gyakorlati tapasztalatom nincs. Illetve hogy a 2001 évj. lendítőkereke úgy tudom ?1-2 mm? kisebb így megváltozhat a főtengely kiegyenlítetlensége!
Az infót előre is kösz!