Ennek a tipusnak nemmmosható a szűrője . mivel a tank alol szivja a levegöt elég 10000km nél cserélni de vegyél bele ujjat lehetőleg gyárit vagy ha megtartod a mocit BMC sportszürőt javaslok az mosható én 2004óta használom és mosogatom bár nálam 3-4000kmazt mosni kell mert elölröl szivja a levegöt meg poros helyen lakom
Ez igaz, de ha ki lehet mosni úgy, hogy használható legyen miért vennék újat? Főleg most, hogy a papíroztatása 100+e Ft fölött van és prioritásban vannak még fontosabb dolgok is amiket vennem kéne majd. (pl fékbetét)
Más:
A benzinpumpa és a hűtőventilátor relé ugyan olyan? Lábkiosztásban méretre és csatlakozásban is ugyan olyanok. Ugyan az lehet a kető?
Köszi!
Megkérdeztem a szalonban, azt mondták a szervízben nem lett cserélve légszűrő. Ha kicseréltem és mégis baszakodni fog mélyre menőbb vizsdgálatok lesznek.
Ugyan semmit nem jelent, de ezt már nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon rég hirdetik... Ettől függetlenül lehet jó, nem azt mondom... Ennyi info van róla, azaz pont semmi!
Sziasztok! Segítsetek! Buktam az R1-el, és sok dolog kellene, ha lehet olcsóbban: komplett első világítás, vízhűtő-és kiegyenlítőtartály, hátsó alsó-felső farokidom, előre plexi, középső-és felső idom, utasülés. A gép 1998.O4.O8-as gyártmány. Előre köszi nektek: Feri. tel: O6-2O-571-O4-59.
Értem, azért Köszi. Nekem az tört csak le, minden más oké.így vajon átmegy vizsgán vagy nem nézik? Esetleg rakjak fel egy olyan hátlapot amin nincs semmi?
Más:
A benzinpumpa és a hűtőventilátor relé ugyan olyan? Lábkiosztásban méretre és csatlakozásban is ugyan olyanok. Ugyan az lehet a kető?
Köszi!
Minőségi olajok és szűrők kevesebbe kerülnek, mint egy motorgenerál.
Ilyen gyári van bent:
http://www.brooklincycle.com/c...$%28KGrHqF,!lsE9JRmSbyyBPvREfZ-
Vg~~48_20.JPG
Ezt valahogy lehet tisztítani vagy cserélnem kell az egészet?
Köszi!
Egyébként kibeb@szottjól néz ki!
Nem gondolnám, hogy ilyen jellegű probléma lehet. De azért köszi!
http://totalbike.hu/hirek/286287/
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...: