Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én le akarom cserélni a kormánykapcsolóm, a ház elég ramaty állapotban van. Csúszás után össze lett ragasztgatva. De a kapcsolók működnek benne.
Köszi az infót
Az R1 szebb Kényelem, az nem sok van, erő annál inkább. Én általában az alsó tartományokban használom. 2001-es R6-ról ültem át, sokkal jobban használható az R1 nem kell nyígatni, 3-4ezres fordulaton lehet tartani a forgalom ritmusát. Fogyasztásra sem lehet panasz, akár 4,5ből is kijön túratempóban. Típushibája, hogy a generátor állórész leég, illetve a 2-es fokozat ugrik, kidobja. Vételnél erre figyeljetek oda, jól meg kell cibálni 2-ben.
Sziasztok, nagy motor vásárlás előtt vagyunk 2002-es R1 és CBR 929 között gondolkodok. Előtte Fz6os volt. Pár sort írhatnátok róla, kényelem, menettulajdonságok, fogyasztás, fenntartási költségek....stb.
Ha szett nem is de pár idomom van 2002-2003-as évjárathoz.
Csörögj ha gondolod 30/4906443
Így menni fog Köszönöm!
Ha tudsz angolul, akkor így
Üdv. 2003-as R1 hez keresek gázbowdent, benzinpumpát, esetleg tankot. érdekelne még idom szett hasidom kivételével, vagy pálya idom szett, de nem örökáron.
Üdv! 2003-as R1 -en tudja valaki,hogy lehet állítani a fényszórón? Nagyon le visz. Köszi!
Eladó 2004-2008-as évjárathoz gyári, új, első-hátsó lánckerék. 12.000 Ft

motorgyar@freemail.hu
Eladó Teljesen új R1 fékkar.
3000Ft
markoka911@gmail.com
06306622197
Budapesten átvehető
Sziasztok, eladó lett R1 em ;) esetleg ha valakit érdekel.http://www.kepesmotor.hu/yamah...
alapjárat-levegőszűrő-TPS szenzor-exup. Több mint elegendő segítség. Megnézem, ésamint lesz megint jó idő ki is próbálom! Köszönöm!
Emelj alapjáratot!
TPS szenzor
Levegöszürö
Exup
R1-hez nem értek...
De az öreg 4 kerekű BMW-mnél a fojtószelepnél van egy alapjárati kapcsoló. Zárt fojtószelep állásnál a kapcsoló "zár", a vezérlés ebből tudja, hogy alapjáratot kell produkálnia.
Gondolom a Yamahánál is van valamilyen kapcsoló/szenzor, ami ezt a funkciót ellátja.
Nem csodálom! Persze minden van nálunk!
Zsolti, ég a pofám, hogy elkurvultam, de a hangvilláshoz is tudsz szerezni alkatrészt? Sportszűrő, gyertya, olajszűrő kellene majd tavaszra, esetleg valami szinteres betét ezeken kívül.

Tudsz ebben majd segíteni?
Hát ennek több oka is lehet. Én a helyedbe elvégeznékpár egyszerű dolgot ami nem kerül pénzbe és megnézném, hogy javult e a helyzet.

Elsőként kitisztítanám a levegőszűtőt. Ha ezután se javul akkor jön az, hogy már zsebbe kell nyúlni. Ha van szerelő ismerősöd akkor bízd rá.

Ha nem volt basztatva az ecu és powercommander sincs benne akkor a befecskendezéssel nem lehet baj és mivel levegőt is kap valószinűleg (mivel kitisztítottad a szűrőt) ezért marad a gyújtás. Mikor cseréltél gyertyasort? Az alapjáratot nem basztatnám ha felmelegszik a motor mondjuk 75-80 C fokra és 1-1,5x1000 rpm et mutat az órád akkor az rendben van. Gondolom eddig se tekergetted azt úgy hogy az jó helyen kell álljon.

De csak a sötétben tapogatózok, látni kellene.
akkor csőrr meg.
de már a ruham is elado
Könyve 1150-1250-et ír, megyek bemelegítem és megnézem! Lehet annyi a baja csak.
Nem tudom de lehet alacsonyx az alapjárat 1200-1300 ra tekerd az jo vagy nézd meg tiszta e a légszürő
Sziasztok!
Van egy apró problémám a motorommal, talán ti tudtok segíteni. Egy 07-es R1-ről lenne szó. Ma mentem vele elősször többet és azt tapasztaltam, hogy ha visszaengedem a gázt egy kereszteződésben és lassítok annyira leesik a fordulat, hogy majd lefullad egyszer ki is hagyott egy pillanatra. Gázelvétel-ráadásnál pedig torpan egy kicsit. Normális ez? 99-es volt előtte avval ilyet nem tapasztaltam. Adnom kéne még rá alapjáratot? Esetleg arra gondoltam, hogy nagyon gyenge az akksi és azért csinálhatja? Szivesen meghallgatom, ha van valakinek hasznos ötlete.
Szerszám készlet..