Olyan jó volt az africatwin elődön az a kardánhajtás... Nemtom miért nem térnek vissza hozzá! Úgyis mindenki túrázni használja, terepen meg annyival nem rosszabb egy ekkora motoron, amennyi előnye van amúgy.
A gyári érték 2,5-3 fordulat (attól függ hogy melyik piacra szánták) de mivel az optimálisat kérted így én azt írtam ami már a sokadiknál is általánosan bevált. (de szinkron közben kell finomítani, ez csak megközelítőleg jó)
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata, hogy ezres exupnak mennyire tekerjem ki a pilotcsavarokat, hogy optimális legyen? Teljesen gyári a motor (kipufogó, levegőszürő, gyári fúvókák stb.). 2 és felet írt a manuál, de eléggé szegény szerintem ott a keverék. Kivettem a gyertyákat szép ugyan olyan az összes. A fordulatot nem akarja olyan szépen ejteni ahogy szeretném, szinkron után sem. Karburátor tiszítottam és új szivócsonk gumikat is kapott.
Nem tudom sanyám mert nekem szabvány 43-as kell.
Csak beütöttem egy "usa shoes size to europe"-t a keresőbe és ez volt az első amit talált. http://www.zappos.com/c/shoe-s...
http://totalbike.hu/hirek/2016/03/22/ilyen_lenne_az_africa_twin_hardcore_valtozata/
HFA 4603 sok helyen 4000ft vagy fekette.
http://totalcar.hu/magazin/koz...
Valakinek van tapasztalata, hogy ezres exupnak mennyire tekerjem ki a pilotcsavarokat, hogy optimális legyen? Teljesen gyári a motor (kipufogó, levegőszürő, gyári fúvókák stb.). 2 és felet írt a manuál, de eléggé szegény szerintem ott a keverék. Kivettem a gyertyákat szép ugyan olyan az összes. A fordulatot nem akarja olyan szépen ejteni ahogy szeretném, szinkron után sem. Karburátor tiszítottam és új szivócsonk gumikat is kapott.
Csak beütöttem egy "usa shoes size to europe"-t a keresőbe és ez volt az első amit talált.
http://www.zappos.com/c/shoe-s...
http://www.sporthut.hu/cipo-meretek.html