Sajnos nem volt az ember. Majd talán holnap délelőtt lejön a garázsba,de megpróbálom elkérni a számát valakitől. Akikkel ma találkoztam a garázsnál,senki nem tudta megadni a számát.
Arra utaltam hogy a Dakarra hivatkozva sokan el vannak ájulva tőle hogy mekkora legenda de az én szememben érdektelen ez is.
Én a TDR-ért sem adnék ennyit és ezért sem, ennyiért vannak számomra sokkal jobb dolgok is de elfogadom ha valakinek valamiért ezek kellenek.
Vagy inkább nagy dobásnak akarták a Dakar segítségével beállítani de az Rahier, és Auriol BMW-vel eléggé elkente a szája szélét annak idején a Honda XL600-nak. Az ami Dakart nyert az XRV (Afrika Twin) volt 1986-tól, de az XLV-t akkor már nem gyártották, és a kardán helyett lánc hajtást kapott.
Az XLV nagy dobásnak számított anno a Dakarból kifolyólag, példaképnek tartják.
A TDR-nél mitől kéne hasra esni? Ez egy 26 éves szimpla kéthengeres 250-es kétütemű gép. http://www.motorcyclespecs.co....
Ebben mi az a marha nagy valami amiért közel 900-at érdemes lenne kiadni?
De persze a szobrászathoz és a festészethez sem értek így lehet hogy én nem látok meg benne valamit.
Üdv! Van egy 1994 FZR600R-em és olyan kérdésem akadt, hogy az első féktárcsája kompatibilis e más típuséval. Konkrétan jelen pillanatban a TDM850-re lennék kíváncsi, hiszen annak is 298mm-es, de ezen az adaton kívül semmi mást nem tudok róla. Esetleg van valaki aki biztosra tud mondani infót róla? Előre is köszönöm
Ezt a hírdetést elírták Ilyen van az egyik cimborámnak,és ez levegő-olaj hűtésű,nem víz. Az XRV750 AfricaTwin a vizes. De attól függetlenül jó kis masszív motor.
Nem vagyok agresszív ember de ha ez tényleg komoly akkor a baltás fenyegetésért és a botos támadásért (miután rám emelte) nem úszta volna meg ennyivel. (önvédelemből nagyon megruháztam volna )
Én a TDR-ért sem adnék ennyit és ezért sem, ennyiért vannak számomra sokkal jobb dolgok is de elfogadom ha valakinek valamiért ezek kellenek.
Ilyet még nem is láttam.
Csak nem tudtam mire alapozod a véleményed, mert nem találtam nyomát, hogy az XLV750R sikeres lett volna akár egyetlen Dakaron is.
Míg a TDR250 egy igazi kuriózum.
A TDR-nél mitől kéne hasra esni? Ez egy 26 éves szimpla kéthengeres 250-es kétütemű gép.
http://www.motorcyclespecs.co....
Ebben mi az a marha nagy valami amiért közel 900-at érdemes lenne kiadni?
De persze a szobrászathoz és a festészethez sem értek így lehet hogy én nem látok meg benne valamit.
Nektek is!
Kellemes húsvéti ünnepet mindenkinek.Lehet locsolni aztán a sonka után sörrel belocsolni