leáttételezve amíg el nem fogy szerintem tudná tartani magát egy FZR-el. -1 +2 a mostani állás, és hát nagyon erősnek érződik a gyorsváltó is segítene. Aztán mikor a tempó 115LE fölötti teljesítményt igényelne, akkor pápá
vagy telimegy 1 henger benzinnel és lesz csudálkozás, hogy reggel nem indul és nem is forgat. Sebaj, megtoljuk! És görbul a hajtórúd Vagy felhígul az olaj és nem lesz nyomás
Általában a karburátor és a henger közötti szívócsőbe van bekötve a vákuumcső.(fajtája válogatja)
Indítózz és fogd be a fent a cső végét és érzed ha lesz vákuum(vagy nem)
Direktbe ne kösd be mert ha nem zár le rendesen a tűszelep az úszóházban akkor folyni fog a benzin orrán-száján(adott esetben poroltóra is szükség lehet)
Miért? Tudományos kísérlet ami több résztvevőt igényel!
Olyan ez mint a fék légtelenítése a kocsiknál:pumpáld,jó,lassabban, tartsd bent,engedd fel,nyomjad,na milyen érzésre?,pumpáld tovább,na mi van beesett?(stb)
egyébként elmostam, és már itt van és szárad 2 napja. nem kapot alapból a karbi benyát. ezért gyanakodtam erre a vákumos bigyóra. Namost. Sikeresen szereztem még egy ilyen vákumos csapot, mert gondoltam az a szar. De, lehet a karbi nem csinál vákumot.
Ezesetben mehet közvetlen a karbira a benya? Gond nem lesz belőle mi? Erredetileg most is úgy próbáltam ki. Az olajtartályon lévő cső jó hosszú volt, azt ktöttem be a karbib, és öntöttem az olajtartáájba ekevert benyát. Mivel a tartály falán lévő olajat is vitte füstölt mint állat, de ment. Rápróbáltam a Yamaha akkujával, és indul gombra is. Szétszedtem fullra a kap solóit, és egyben kivettem az egészet. Az index csak kalapáccsal működött. Bevolt rohadva mint állat. Az olajos trutyit szó szerint szappannak kimostam, kiszárítottam. Most kapcsol. Hoztam most egy wd40-et azzal befujkálom, csakúgy mint a csatlakozókat, oszt próba. Legfeljebb, ha nem dzsuvásodik a gyertya megpróbálok én vákumot gerjeszteni... Ebbe a szarba az akku a taposó alatt van, fekve, zselés fajta. 7 rogyért tudtam volna hozatni. Namos lófaszt. Átköltözik az akku a sisak tartóba végébe. sima savas 5 Ah-s lesz. az csak 2500 Ft lesz. Kell 2 gumi. Azokat meg úgytűnik Sepia ZZ felnikkel együtt sikerül szerezni összesen 8 pénzért. Mire műxik elvben 14 e Ft-ba lesz. Nekem ingyen volt.
De ezt miből állapítottad meg? (amik általában hozzám kerültek azok olyan helyről jöttek hogy az is csoda volt ha megvolt rajtuk egyáltalán olajpumpa,nemhogy még működjön is)
véleményem szerint nem ad elég olajat a benzinhez, így nem elégséges a kenés. Ha pedig az olajzás bedöglik... pápá motorblokk. Így inkább tankolom az olajat is.
Gondolom te is hasonló megfontolás alapján kutyulsz magad.
Na Te mint izé 600-as,gyorsul úgy a géped mint egy ezres FZR?(volt aki itt ilyet akart tudni)
Indítózz és fogd be a fent a cső végét és érzed ha lesz vákuum(vagy nem)
Direktbe ne kösd be mert ha nem zár le rendesen a tűszelep az úszóházban akkor folyni fog a benzin orrán-száján(adott esetben poroltóra is szükség lehet)
majd holnap .Sziasztok.
Olyan ez mint a fék légtelenítése a kocsiknál:pumpáld,jó,lassabban, tartsd bent,engedd fel,nyomjad,na milyen érzésre?,pumpáld tovább,na mi van beesett?(stb)
Mi lenne ha az fzr fórumosok elkeresztelnék magukat vashuszároknak.
holnap meglesem a válaszokat. JÓ ÉJT! napos időt és széles utat.
Ezesetben mehet közvetlen a karbira a benya? Gond nem lesz belőle mi? Erredetileg most is úgy próbáltam ki. Az olajtartályon lévő cső jó hosszú volt, azt ktöttem be a karbib, és öntöttem az olajtartáájba ekevert benyát. Mivel a tartály falán lévő olajat is vitte füstölt mint állat, de ment. Rápróbáltam a Yamaha akkujával, és indul gombra is. Szétszedtem fullra a kap solóit, és egyben kivettem az egészet. Az index csak kalapáccsal működött. Bevolt rohadva mint állat. Az olajos trutyit szó szerint szappannak kimostam, kiszárítottam. Most kapcsol. Hoztam most egy wd40-et azzal befujkálom, csakúgy mint a csatlakozókat, oszt próba. Legfeljebb, ha nem dzsuvásodik a gyertya megpróbálok én vákumot gerjeszteni... Ebbe a szarba az akku a taposó alatt van, fekve, zselés fajta. 7 rogyért tudtam volna hozatni. Namos lófaszt. Átköltözik az akku a sisak tartóba végébe. sima savas 5 Ah-s lesz. az csak 2500 Ft lesz. Kell 2 gumi. Azokat meg úgytűnik Sepia ZZ felnikkel együtt sikerül szerezni összesen 8 pénzért. Mire műxik elvben 14 e Ft-ba lesz. Nekem ingyen volt.
illetve, én irányítottam a szívás. Vagy valami ilyesmi.
Gondolom te is hasonló megfontolás alapján kutyulsz magad.