rájöttem arra is miért nem látok rendesen a bal tükörrel. Mikor az ex elesett vele baloldalra megnyomódott a spoilertartó amin a tükör és a fejidom van meg a merevítő is kb 2 cm van benne most lakatolhatok 1 kicsit.
Alakul, még nem az igazi. A karbi tartó gumiknál is szívott, de mindent elhárítottam. olyat csinál, ha lassan mész gyorsítasz, fullad, majd megy. De mint állat úgy megy. Másodikba is.
Ja, én is most kaptam mailtot, hogy lejár a műszakim 06.05. Szóval még annyira nem kell aggódnom.
Egyébként ide helybe viszek mindent vagy 10 éve, még sose buktattak meg, bár volt 1-2 kalandos jármű. (pl. Trabi, aminek a fékét beállítani szinte lehetetlen )
Sose kellett még külön tejelnem, elég, hogy ismernek már régóta, régi kuncsaft vagyok, tudják, ha xívóznak, sose mék arra többet (és ez itt vidéken még számít)
Beszélsz ződeket.
Sose volt nagy különbség a Hondaszaki, Yamakawa, Kawzuki közt, kb hasonló teljesítményt adtak az ugyanakkorák.
De egy ezredes mindig erősebb volt egy haccázasnál, persze hasonló évjáratokat kell összenézni, de még az én 16 éves ezredesem is erősebb, mint egy új bármilyen 600as.
Motorozni meg nyilván jobb a könnyebbel, újabbal.
Azért az újabb hatszázasok mellé még nyugodtan oda lehet állni az öreg ezressel,ugyanis a hatszázasnál kétszáz körül megtörik a lendület és ott már hiába könnyebb. Az ezres viszont megy tovább.
A mostani szupersport 750-esekkel viszont már nem nagyon kell leállni vitatkozni. Az ezreseket meg el kell felejteni.
Vagy megdőlsz a fékpadon ahol nem csak azt nézik hogy fog vagy nem,hanem azt is hogy mennyire egyenletesen.(üt vagy nem).
Az első tárcsáimról tudtam hogy szarok de ott kiderült hogy a hátsó is az,pedig azon semmit sem lehetett érezni.(aztán megkérdezték hogy megér nekem 4e csillagközi egységet hogy jó legyen)
Megért,erre a gyerek ráállt a hengerre a hátsó kerékkel,betette kettesbe majd a behúzott kuplungot lassan kiengedte.(a műszer tökéletesen egyenletes lassulást mért)
Kinyomtatta és kész is.
Ez két éve volt az autóklubnál. Most is menni kéne.
"Szabadidődben" meg csinálgasd a Sárgát.
Egyébként ide helybe viszek mindent vagy 10 éve, még sose buktattak meg, bár volt 1-2 kalandos jármű. (pl. Trabi, aminek a fékét beállítani szinte lehetetlen )
Sose kellett még külön tejelnem, elég, hogy ismernek már régóta, régi kuncsaft vagyok, tudják, ha xívóznak, sose mék arra többet (és ez itt vidéken még számít)
Sose volt nagy különbség a Hondaszaki, Yamakawa, Kawzuki közt, kb hasonló teljesítményt adtak az ugyanakkorák.
De egy ezredes mindig erősebb volt egy haccázasnál, persze hasonló évjáratokat kell összenézni, de még az én 16 éves ezredesem is erősebb, mint egy új bármilyen 600as.
Motorozni meg nyilván jobb a könnyebbel, újabbal.
Most magunkat kell először a kerttel utolérni.(és két napja folyamatosan esik)
A mostani szupersport 750-esekkel viszont már nem nagyon kell leállni vitatkozni. Az ezreseket meg el kell felejteni.
Az első tárcsáimról tudtam hogy szarok de ott kiderült hogy a hátsó is az,pedig azon semmit sem lehetett érezni.(aztán megkérdezték hogy megér nekem 4e csillagközi egységet hogy jó legyen)
Megért,erre a gyerek ráállt a hengerre a hátsó kerékkel,betette kettesbe majd a behúzott kuplungot lassan kiengedte.(a műszer tökéletesen egyenletes lassulást mért)
Kinyomtatta és kész is.
Ez két éve volt az autóklubnál. Most is menni kéne.