Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy könnyűűűű, ha van neki
Ilyen mint itt
Neki is van csak nem találja.
Az idomod felső részébe a lámpa fölé lehet van kislámpám. Ha a 600-as 4Jh-é jó bele...
Látom a magas kormánynál jobban foglalkoztat hogy lehessen vele menni.
rájöttem arra is miért nem látok rendesen a bal tükörrel. Mikor az ex elesett vele baloldalra megnyomódott a spoilertartó amin a tükör és a fejidom van meg a merevítő is kb 2 cm van benne most lakatolhatok 1 kicsit.
Felkerült a tükör is.
Rosszul fogalmazok torpan picit . Lehet szíles a 190-es gumi, vagy észreveszi hogy híztam.
Nekem megszűnt ez a fulladásos tünet 2 be 2000-nél odarántom fulladás nincs és úgy megindul mint az állat és olyan hangja van.
Alakul, még nem az igazi. A karbi tartó gumiknál is szívott, de mindent elhárítottam. olyat csinál, ha lassan mész gyorsítasz, fullad, majd megy. De mint állat úgy megy. Másodikba is.
Gázreakció?
Holnap talán meglesz az első gumicsere is. Persze csak ha rossz idő van. Menni kell a hivatalba, ha jó idő van motorral.
Köszi rendes vagy de van ott Nektek kiskert elfoglaltságnak.
"Szabadidődben" meg csinálgasd a Sárgát.
Ki is szereti a bort?
Ma már itt is esik. Segítsek kertet művelni, ?
Ja, én is most kaptam mailtot, hogy lejár a műszakim 06.05. Szóval még annyira nem kell aggódnom.
Egyébként ide helybe viszek mindent vagy 10 éve, még sose buktattak meg, bár volt 1-2 kalandos jármű. (pl. Trabi, aminek a fékét beállítani szinte lehetetlen )
Sose kellett még külön tejelnem, elég, hogy ismernek már régóta, régi kuncsaft vagyok, tudják, ha xívóznak, sose mék arra többet (és ez itt vidéken még számít)
Beszélsz ződeket.
Sose volt nagy különbség a Hondaszaki, Yamakawa, Kawzuki közt, kb hasonló teljesítményt adtak az ugyanakkorák.
De egy ezredes mindig erősebb volt egy haccázasnál, persze hasonló évjáratokat kell összenézni, de még az én 16 éves ezredesem is erősebb, mint egy új bármilyen 600as.
Motorozni meg nyilván jobb a könnyebbel, újabbal.
Egyenlőre még semmi,nem sürgős.
Most magunkat kell először a kerttel utolérni.(és két napja folyamatosan esik)
Azért az újabb hatszázasok mellé még nyugodtan oda lehet állni az öreg ezressel,ugyanis a hatszázasnál kétszáz körül megtörik a lendület és ott már hiába könnyebb. Az ezres viszont megy tovább.
A mostani szupersport 750-esekkel viszont már nem nagyon kell leállni vitatkozni. Az ezreseket meg el kell felejteni.
Vagy megdőlsz a fékpadon ahol nem csak azt nézik hogy fog vagy nem,hanem azt is hogy mennyire egyenletesen.(üt vagy nem).
Az első tárcsáimról tudtam hogy szarok de ott kiderült hogy a hátsó is az,pedig azon semmit sem lehetett érezni.(aztán megkérdezték hogy megér nekem 4e csillagközi egységet hogy jó legyen)
Megért,erre a gyerek ráállt a hengerre a hátsó kerékkel,betette kettesbe majd a behúzott kuplungot lassan kiengedte.(a műszer tökéletesen egyenletes lassulást mért)
Kinyomtatta és kész is.
Ez két éve volt az autóklubnál. Most is menni kéne.
jóhogy...
Simán.
POnt ugyanezen gondolkoztam...hogy vajon az ezredesek gyorsulnak-e úgy, meg vannak-e olyan jók mint a kawából a haccázas.