hali gyula kérdés kaptam fesz szabályzót amit te gyártottál hubiurtól kaptam aztán a bekötéssel kapcsolatban kéne egy kicsi infó pl a kék szin a test stb elöre is köszi a választ
Az egyedül levő izé kapjon vákuumot az in-outon meg menjen a benzin. A Vent-et meg nézd meg hogy nincs-e visszavezetve a tankhoz.(de ha ledugózod az is jó)
a Vent és az out pedig simán kapcsolatban van.
Ha az egyedül lévő izé vákumot kap, akkor nem a vent és az aut, hanem az aou és az in kerül kapcsolatba.
lehet érteni?
De, kell egy bele egyébként?
Mármint ha ledugózom ezt a vent izét, akkor ugyanúgy működni fog, nem? Kap keveréket, oszt csááá.
In-out:benzin be-ki,vent pedig a szelep azaz a membrán vákuumos működtetése.(hogy miért van azon kettő azt nem tudom de asszonyoddal közösen megszívhatjátok és kiderül)
Akkor ez is csinált lehet mert 18 fogú van rajta. a biker-world be 16 os van csak, azt mondod van 15 ös? is érezni akarom a löketet a seggem alatt hogy csúszok hátra és a kormányba kell kapaszkodnom mint 1 ewok maci.
passz. egymás hegyén hátán vannak. Minen le lett huzogatva. NAgyon elvannak avulva, cserések. Ilyen túlfolyó szerű szokott ezeken lenni? Olyan feliratok vannak, a 3 csatlakozón, hogy IN-OUT_VENT
Valakinek az ismerősök között Suzuki Sepia ZZ ?
ránézhetne nekem mi hogy van...
Asszonyodnak ne a benzines végét add a szájába mert a benzintől kihullik a fogatok.(az övéért meg kár lenne gondolom)
Ha az egyedül lévő izé vákumot kap, akkor nem a vent és az aut, hanem az aou és az in kerül kapcsolatba.
lehet érteni?
De, kell egy bele egyébként?
Mármint ha ledugózom ezt a vent izét, akkor ugyanúgy működni fog, nem? Kap keveréket, oszt csááá.
Vacak íze van a benzinnek.