Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár én nem oda tenném.
Na és akkor még 1 kérdés mennyit kell mutatnia beindításkor és mondjuk 1500as alapjáratnál. kb
Aha elfér oda csak a csavar hossza jó lesz-e oda?
Közben összeraktam. A flexicső tetejéről beszélsz.
Ha elfér akkor tedd oda.
Nem a blokkból kijövet kötöm be hanem végigvezeted az ujjacskád a csövecskén az belemegy a hűtőcskébe eddig ok? Na ahol bemegy a csövecske a hűtőcskébe oda szeretném bekötni.
He?
Ha az olajnyomás mérőt nem a blokkból kijövet hanem az olajhűtőbe való bemenethez csatlakoztatom akkor sincs semmi baj ugyi? Csak mert akkor nem kell leszednem a kipuffot és nem folyik el az olajam csak ami épp azon a szakaszon van.
Gyula ez LONDONI körút?
Gyula ebbe a pillanatba jött meg. Azt hittem utánvételesen küldöd. Erre idenyomja a kezembe azt huss viszlát nagyvilág.
Én használtam bő 1,5 évig egy Dell C400-as subnotit. Qva jó. Annak a 1,5 év alatt sose hallottam a ventijét, oszt negyek akkora volt mint a mostani. Ez meg állandóan pörög.
Jó az, csak ez a 700-as kevésbé jó mint csaje 900asa, neadjisten egy ezres.. sőt legjobb a compaq netbookja, kicsi a gép de kurvajó nagyok a gombok. nekem az kéne.
Akkor ezért jönnek meg a biztosítási kötvények ilyen qrva lassan
Van, amire most kaptam meg, így 4 hónap után...
Ádámka,az ee ménemjó Neked? Én is azt használom néha...
Nekem a pc egy p3-as, valami 8-900mhz, nincs ki az 512ram, valami 460at ír (256volt, bevágtam egy elfekvőt mellé) és 9gigás vinyó. majnem mint az eee-m :)
Ultras,odaért a posta?
Köszi!
Nem a Volánnál, de valami olyasmi cégnél. Helyi közlekedésben. A név nem hiszem hogy sokat mond, de leírom PKZR.T.
Sanyi, Te dolgozol a Volán-nál igaz?
Enyim is fészlift utáni. egy egész fiatal fullextrás 1.6-osnál nem kéne jobb.
Kilincs hibátlan, csak a külső puhább műanyag jön le. na bumm tíz év alatt? veztengely 1.4esnél érzékeny HA az olajszint/típus nem oké. 1.2est vagy 1.6ost kell venni. szép, jó, tágas, praktikus. csak a szaaar utak..
Azok meg még garisak, nagy butaság hozzányúlni... egyébként sosem volt még 20 ezernél drágább alaplapom
Türelmetlen vagyok, elvből nem várok a gépre! Nekem ne homokórázzon, mikor kattintok
meg próbálok a lehetőségeimhez képest maximalista lenni. Nagy motor, gyors autó, gyors számítógép, gyors numera (illetve akarom mondani hosszú, elnyújtott sex), jó italok.
reggelt huszárok a kilincselporladást élőbe is tapasztaltam, ádámén már alig lehet beszállni
igen,ebben igazad van,csak a biost nyirja ki,amivel nem indul az alaplap.egy bios 1000Ft-ert irnak ujra uzletben.egy olyan kutyu 50.000-nel kezdodik. deee lehet vele autok chipjet is irni:)
vagy szerez egy ugyanolyan alaplapot,elkezd bebootolni,majd mikor mar epp irna a biost,gyorsan kicsereli a rossz bioschipre,es voila,kesz is.asszem hot-seatnek,v minek hivjak az eljarast.
azt olvastam,h fiat bravot/bravat 2000 elottit ne mszabad venni,mert rengeteg tipushibaja van. persze nem erdekelt,es nezegettem,aztan rajottem,h igazat irnak.
egy-ket pelda: fotengely,vezermutengely kikopik (igen,jol olvassatok,a butykok elkopnak), a kulso kilincsek elporladnak.ezt lattam eloben is,duuuuurva. hajlamos a hengerfejtomites elszallni.es meg jopar elektronikai gond. de va negy haverom,aki 2000 utani bravaval jar,azt mondja azoknak mar semmi bajuk sincs.