"Egyszerűen megdöbbentő felismerés volt amire még gondolni sem mertem volna hogy hogy lehet valami ennyire más, ennyire jó, szinte elképzelhetetlen, leírhatatlan a különbség."
"Ugyan nem sokat mentem vele és a szemüvegemet is a GTR tankján felejtettem de visszaérve (mivel ádámék siettek haza) egyből ültem is át a GTR-re és indultunk, mivel elkísértem őket a városhatárig.
Nos a Kawasaki startgomb megnyomása, majd az elindulás után pár száz méterrel önkéntelenül végigfutott rajtam az az érzés hogy "te jó ég! Össze sem lehet hasonlítani a két motort, annyira nem egy kategóriában játszanak"
Ezeket te írtad a BMW-ről nemrég mennyire jobb motor.
Ami meg igazán érdekes az az, hogy most a napokban, mikor ádámmal a bmw gurunál jártunk épp ott volt kitolva a garázs mellé egy pont ilyen (vagy talán a tavalyi elődje, valami bmw sportmotor ami nem boxer) piros-fekete, az annyira hatott rám hogy megnéztem, tényleg van rajta propeller tehát nem suzuki vagy valami más. Volt nálam fényképező de eszembe sem jutott elővenni. (szóval nem nagyon dobtam semmit )
Ha ennyire májer motoros akkor miért nem megy versenyzőnek? Ja, mert ahhoz meg béna lenne. Fogalma nem volt arról, hogy melyik gomb micsoda. Ez a "teszt" az ilyen kis hülyéknek íródott mint amilyen te vagy meg én vagyok. Majd dobunk (dobtál) egy hátast: hú de erős motor, hú de jól motorozik. És? Igaz, végülis úgy se fogunk ilyen motort venni kit érdekel mit tud vagy mit nem tudhat. Aki meg megvásárolja az majd veszi a fáradtságot és elolvassa a kézikönyvet vagy leteszteli újra a gépet. Láthattuk, hogy bír menni 300-al, (gondolom te se voltál biztos benne de most már nyugodtan alszol) lehet vele egykerekezni, (többi motorral nem lehet?) csíkot rajzolni az útra, (ezt is meg lehet csinálni sok más motorral) a legnagyobb fogyasztást tudja produkálni, mindezek demonstrálására a facebook-ról vitt magával egy hasonló motorral rendelkező szerencsétlent aki korábban kételkedett benne, hogy 15 litert fogyaszt. És valóban csak 12 litert evett. Biztos nem húzta neki... Ez egy igazi faszparaszt.
Nekem azért nem ez jött ki belőle.
Én azt látom hogy:
-a srác VALÓBAN tud gyorsan motorozni (ellentétben az utcán található sportmotort birtoklók 95%-ával)
-NEKI nincs szüksége az elektronikus segítségek nagy részére (kivéve abs) mivel már a régebbi vasakon megtanulta magas szinten kezelni a technikát
-tapasztaltként leírta a véleményét a tuningról, slick gumiról, ill. hogy szerinte kinek való egyáltalán ezres űrrakéta (mindegyikkel tökéletesen egyetértek)
-kimondta hogy azért hagyta abba a motorozást mert már megunta, nem jelentett már neki örömöt (ezt még SOHA senkitől sem hallottam hogy ki mert volna mondani, ehelyett mindenféle összehordott marhaságot már annál többet)
-a motorról nem mondott rosszat (kiv. egykerekezés gátló, ami szerintem is vagy legyen aktív, vagy ne)
-amit a kipörgésgátlóról mondott azt tökéletesen értem (sanyának minek, neki van beépített a jobb kezében, akinek meg csúszott már meg a hátulja az tudja hogy milyen)
Aki jól ismer az tudja hogy az utcai száguldozást amit csináltak (pl. az M0-hoz nagyon hasonló német autópályán ) azt mélyen elítélem (nem azért mert rossz dolog, hanem mert a forgalom többi része erre nincs és nem is lehet felkészülve, így komoly baj lehet belőle) másrészt a srác kissé nyers, szókimondó stílusa hozzám sem áll közel, de egyrészt amit mond az igaz, másrészt meg nem vagyunk egyformák.
Az az elmúlt 25 évben is mentem gyorsan, estem is már sokat és be is látom hogy nekem értelmetlen bazierős sportmotort tartanom mert úgysem tudom kihasználni (egyrészt ilyen tempónál f.sok rajta, másrészt meg a képességeim sincsenek meg hozzá hogy akár csak félig is kihasználjam a teljesítményét )
Szerintem ez a cikk nagyjából erről akart beszélni, na meg arról hogy a BMW ismét állati jó gépet épített.
"Ugyan nem sokat mentem vele és a szemüvegemet is a GTR tankján felejtettem de visszaérve (mivel ádámék siettek haza) egyből ültem is át a GTR-re és indultunk, mivel elkísértem őket a városhatárig.
Nos a Kawasaki startgomb megnyomása, majd az elindulás után pár száz méterrel önkéntelenül végigfutott rajtam az az érzés hogy "te jó ég! Össze sem lehet hasonlítani a két motort, annyira nem egy kategóriában játszanak"
Ezeket te írtad a BMW-ről nemrég mennyire jobb motor.
Amúgy létezik olyan? mert én még nem láttam
http://youtu.be/bSZCFIwAze0
Sztem azért károsak az ilyen írások, mert valaki elhiszi, hogy így is lehet menni - aztán meg hullanak rakásra
A srác nyilván jobban tud az átlagnál.
Én azt látom hogy:
-a srác VALÓBAN tud gyorsan motorozni (ellentétben az utcán található sportmotort birtoklók 95%-ával)
-NEKI nincs szüksége az elektronikus segítségek nagy részére (kivéve abs) mivel már a régebbi vasakon megtanulta magas szinten kezelni a technikát
-tapasztaltként leírta a véleményét a tuningról, slick gumiról, ill. hogy szerinte kinek való egyáltalán ezres űrrakéta (mindegyikkel tökéletesen egyetértek)
-kimondta hogy azért hagyta abba a motorozást mert már megunta, nem jelentett már neki örömöt (ezt még SOHA senkitől sem hallottam hogy ki mert volna mondani, ehelyett mindenféle összehordott marhaságot már annál többet)
-a motorról nem mondott rosszat (kiv. egykerekezés gátló, ami szerintem is vagy legyen aktív, vagy ne)
-amit a kipörgésgátlóról mondott azt tökéletesen értem (sanyának minek, neki van beépített a jobb kezében, akinek meg csúszott már meg a hátulja az tudja hogy milyen)
Aki jól ismer az tudja hogy az utcai száguldozást amit csináltak (pl. az M0-hoz nagyon hasonló német autópályán ) azt mélyen elítélem (nem azért mert rossz dolog, hanem mert a forgalom többi része erre nincs és nem is lehet felkészülve, így komoly baj lehet belőle) másrészt a srác kissé nyers, szókimondó stílusa hozzám sem áll közel, de egyrészt amit mond az igaz, másrészt meg nem vagyunk egyformák.
Az az elmúlt 25 évben is mentem gyorsan, estem is már sokat és be is látom hogy nekem értelmetlen bazierős sportmotort tartanom mert úgysem tudom kihasználni (egyrészt ilyen tempónál f.sok rajta, másrészt meg a képességeim sincsenek meg hozzá hogy akár csak félig is kihasználjam a teljesítményét )
Szerintem ez a cikk nagyjából erről akart beszélni, na meg arról hogy a BMW ismét állati jó gépet épített.