Pont ez a problémám Használható, "egész jó" - de mennyire? - nem beszélve az árról meg a szállításról, ami vicc kategória
Nikasilozott hengernél meg az "egész jó" az eléggé határeset
Marad a kendácsolás, vassal hüvelyezés, és onnantól örökös
Megpróbálom a mondatodat értelmezni, bár így reggel elég nehéz elsőre
Használtat kell szereznem - magyarázat lentebb.
Nem is járok benzintemetővel, dízelem van, ami takarékos.
Nem is járok egyáltalán
Az ennyire régi motorhoz horror árú az alkatrész (henger+dugó--egész motor ára)
Az ennyire régi motorhoz nincs már gyári alkatrész.
a vidék ebay-én próbálsz hasonlóan megkotlott alkatrészt szerezni a rendkívül ritka motorodhoz, mint ami rajta is van? Két hétig nem a benzintemetővel jársz, és rendelsz újat, nem?
Egyszerűen megdöbbentő felismerés volt amire még gondolni sem mertem volna hogy hogy lehet valami ennyire más, ennyire jó, szinte elképzelhetetlen, leírhatatlan a különbség.
Ugyan nem sokat mentem vele és a szemüvegemet is a GTR tankján felejtettem de visszaérve (mivel ádámék siettek haza) egyből ültem is át a GTR-re és indultunk, mivel elkísértem őket a városhatárig.
Nos a Kawasaki startgomb megnyomása, majd az elindulás után pár száz méterrel önkéntelenül végigfutott rajtam az az érzés hogy "te jó ég! Össze sem lehet hasonlítani a két motort, annyira nem egy kategóriában játszanak"
Na meséjj má télleg (az enyémet úgyse tesztelted) mik a benyomódások?
Szerintem is jó, de hogy a legjobb - azt kétlem.
Nekem kicsit durván jár (nem olyan selyem, mint egy sor4), túl erős a motorfék, és hiányzik belőle 50 LE de amúgy tetszik (ezekkel az érvekkel a BMW fórumon nem voltam népszerű )
A futóműve viszont jó nagyon, bolondbiztos.
Azt elfelejtettem említeni hogy ádámtól olyan töménységű "a boxerbmw az mindennél jobb" rajongást kaptam az együtt eltöltött pár órában (főleg hogy még ki is próbálhattam és 40 év után megtapasztalhattam a csodát) hogy bármit is gondolok magamban, kötelességem azt mondani hogy a boxerbmw az a legeslegjobb motor a Földön. (főleg a sárga)
Ja, most megnéztem a bankot, megjött amúgy nem nézegetem, amíg van rajta pénz
Én nem kapok SMS-t semmiről, csak ha belépek, de mingyá megnézem, hol lehet beállítani.
Kívülről hajszálra megegyezik a külön hengerem azzal, ami rajta van - igen valószínű, hogy belül is
de ha nem, akkor ebbe a külön hengerbe nem létezik dugó? az se lehet...
Igazából mind2 xar, ez karcos belül, ami rajta, az meg repedt kívül (szivárog a hűtővíz az oldalán)
Nem is tudom, mit kéne venni persze nem lehet hozzá, fél éve bújom az aprót meg a jófogást.
Műszakilag jó felépítésű gép és menni is jó vele.
Ha az állapota jó akkor nem rossz választás de eldöntened neked kell hogy szeretnél-e ilyet. (az a hátsó doboz és a konzolja még használtan is vagy 40e Ft)
Az biztos hogy használni kényelmesebb és a "rosszabb" utakra is le lehet merészkedni vele (terepre nyilván nem) a teljesítménye jóval halványabb, de ha ez nem fog hiányozni akkor vállalható. (a fenntartási költsége az egyszerűbb felépítésnek köszönhetően némileg kisebb)
Más: írtad hogy várhatóan kb. jövőhéten csütörtök-pénteken ott lesz Pesten a fúrógép. Isteni szerencsémre Sanyám akkor szombaton épp Pesten jár, ráadásul nem is messze a helytől, így megfűztem hogy hozza el nekem a cuccot. A lényeg: szombaton van ott valaki aki oda tudná adni?
wááááááááááá
Nikasilozott hengernél meg az "egész jó" az eléggé határeset
Marad a kendácsolás, vassal hüvelyezés, és onnantól örökös
Használtat kell szereznem - magyarázat lentebb.
Nem is járok benzintemetővel, dízelem van, ami takarékos.
Nem is járok egyáltalán
Az ennyire régi motorhoz horror árú az alkatrész (henger+dugó--egész motor ára)
Az ennyire régi motorhoz nincs már gyári alkatrész.
Nos a Kawasaki startgomb megnyomása, majd az elindulás után pár száz méterrel önkéntelenül végigfutott rajtam az az érzés hogy "te jó ég! Össze sem lehet hasonlítani a két motort, annyira nem egy kategóriában játszanak"
Szerintem is jó, de hogy a legjobb - azt kétlem.
Nekem kicsit durván jár (nem olyan selyem, mint egy sor4), túl erős a motorfék, és hiányzik belőle 50 LE de amúgy tetszik (ezekkel az érvekkel a BMW fórumon nem voltam népszerű )
A futóműve viszont jó nagyon, bolondbiztos.
Én nem kapok SMS-t semmiről, csak ha belépek, de mingyá megnézem, hol lehet beállítani.
Vasárnap-hétfőn épp éjszakás leszek ami annyit jelent hogy 9-10 körül épp a mélyalvási fázisban fel fog verni a postás.
de ha nem, akkor ebbe a külön hengerbe nem létezik dugó? az se lehet...
Igazából mind2 xar, ez karcos belül, ami rajta, az meg repedt kívül (szivárog a hűtővíz az oldalán)
Nem is tudom, mit kéne venni persze nem lehet hozzá, fél éve bújom az aprót meg a jófogást.
Ha az állapota jó akkor nem rossz választás de eldöntened neked kell hogy szeretnél-e ilyet. (az a hátsó doboz és a konzolja még használtan is vagy 40e Ft)
Az biztos hogy használni kényelmesebb és a "rosszabb" utakra is le lehet merészkedni vele (terepre nyilván nem) a teljesítménye jóval halványabb, de ha ez nem fog hiányozni akkor vállalható. (a fenntartási költsége az egyszerűbb felépítésnek köszönhetően némileg kisebb)
Más: írtad hogy várhatóan kb. jövőhéten csütörtök-pénteken ott lesz Pesten a fúrógép. Isteni szerencsémre Sanyám akkor szombaton épp Pesten jár, ráadásul nem is messze a helytől, így megfűztem hogy hozza el nekem a cuccot. A lényeg: szombaton van ott valaki aki oda tudná adni?