Az van hogy szerinted van egy elvileg 89-es valamilyen ktmed a amit már vagy sokszor használtak vagy javítottak valahogy. Aztán van a kezedben egy henger ami szerinted hozzávaló.
Ebből azt akarom kihozni hogy a rendszám nélküli terepgépeknél csak egyetlenegy biztos, amit kivettél a blokkból és a kezedben van. Ennyi év és szakszerű márkaszervizelés mellett mára már akár Ural blokk is lehet benne, az sem lenne meglepetés.
A másik:
Nyomorult 1989 KTM 250 GS-em minden katalógusban az van, hogy 71 mm dugó kell bele, de itt van a kezembe egy hozzá való henger, amiben 67.3 a furat (meg tudtam mérni furat-mikrométerrel ) Ilyen méretet egyik katalógus se hoz.
Most akkor mijafax van?
Szét kell szednem a motort, és megmérni a kivett dugót? (0-100mm között ezredre tudok mérni )
Ebből azt akarom kihozni hogy a rendszám nélküli terepgépeknél csak egyetlenegy biztos, amit kivettél a blokkból és a kezedben van. Ennyi év és szakszerű márkaszervizelés mellett mára már akár Ural blokk is lehet benne, az sem lenne meglepetés.
Valaki cserélne velem motort.Ezt kapnám helyette.Vélemények?
Mind öreg, de hibátlan állapotú, pontos.
Eladó mikrométerek, mérőórák, furatmérők, stb.
Itt lehet nézelődni, irányárak a text file-ban
Nem minden van már meg, kérdezzetek.
A másik:
Nyomorult 1989 KTM 250 GS-em minden katalógusban az van, hogy 71 mm dugó kell bele, de itt van a kezembe egy hozzá való henger, amiben 67.3 a furat (meg tudtam mérni furat-mikrométerrel ) Ilyen méretet egyik katalógus se hoz.
Most akkor mijafax van?
Szét kell szednem a motort, és megmérni a kivett dugót? (0-100mm között ezredre tudok mérni )
Szerinted mennyire húztuk ha egy herli is volt velünk?