Nem tudtam körülnézni az oldalon, mert valami mikrosoft silverlight fasság kell hozzá, az meg nekem nincs Linuxon
de a telószámuk megvan, holnap hívom.
Tudja valaki, hogy a dugattyú gyűrűt hogy mérik?
Pl. ha 68mm, akkor letéve az asztalra kirugózva annyi, vagy 68mm furatba betéve ér össze a vége?
Mert ami most benne van, beteszem a hengerbe, és marad a végei közt 1mm
Végül az lesz... az a baj, ha ilyen neten talált cégekkel csináltatom, ki tudja, milyen lesz? Mert azt tudom, mennyiért...
A saját esztergányosom meg lehet, elbaxxa, féláron
Ámérikába lehet kapni ilyet, de onnan meg sok a szállítás
Szétszedtem a crosst.
A henger (ami rajta volt) uakkora, mint a tartalék, de többx javított, hegesztett, belül foltokban hibás, de durva baja nincs (az oldala repedt, folyik)
A dugó siralmas, tele berágódás nyommal, karccal.
Felső szem elfogadható.
Alsó szem lötyög, oldalra csúszkál 0,5 mm, ez még nem baj, de szögben is, a felső végén már vagy 2 mm pedig a főtengót nincs nagy kedvem kivenni.
Dugattyubolt.hu kb. 2000 fajta dugó, olyanok, aminek még a nevét se hallottam - ilyen persze nincs (KTM250GS-re 71-est hoz, ez 67,45)
" egyből ültem is át a GTR-re és indultunk, mivel elkísértem őket a városhatárig. Nos a Kawasaki startgomb megnyomása, majd az elindulás után ....."
Miből gondolod hogy én a BMW-ről beszéltem?
Láttam egy nagy tokmányt, de az tuti 3 pofás volt, síktárcsa is mintha lett volna ott a lomok közt, de azt nem néztem meg jobban
Majd a 7en elmegyek, dúrok
Valami amatőr csinálta, Frontpage óta (15 éve) nem csinál senki csak vindózzal olvasható oldalt