Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem voltam. Állat volt!
Èn is voltam ma,piszok jó volt.
Mentem egy kört a mocival. Nincs meleg,de jó volt.
nekem ilyet a szénné kopott láncaim csináltak, meg olyanon láttam, ami túlságosan feszesre lett állítva. Én a feszesére tippelek! Az járt pattogva-morogva! Tényleg! Leginkább a kettő kombinációjára tippelnék.
sziasztok! szép estét mindenkinek! Azt én se értem,hogy hogy lehet az asszonynak kényelmes! ;-) DE nem is engedi,hogy keskenyebb legyen a hátsó űlés ;-)
Valaki akart itt autót venni, itt van pár melyik hogy megy
Az hogy "ugrándozott" az még nem sokat jelent ugyanis terhelés nélkül az új lánccal sincs másképp.
A láncot onnan tudod hogy szakaszosan megnyúlt hogy felemelve megnézed a láncfeszességet, majd fordítasz egy felet a hátsó keréken (az elsőn fordítva hamis értéket kapnál ) majd megint megnézed. (ezt megcsinálod párszor)
Ha hol megfeszül hol meglazul akkor lánccserésnek néz ki a dolog. Ha a lánckerék egy vidám cápa mosolyára hasonlít akkor az szintén elfogyott.
Multkor keréktartóra tettem és beinditva 1 es alapjáraton hagytam hadd guruljon közben olajoztam a láncot.Akkor ugrándozott össze vissza a lánc mintha akadt volna az elsö lánckeréknél valamiben.Lánc és fogaskerék cserés lenne?
Örülök hogy nem volt felesleges pénzkidobás a karburátor felújítás és végre rendesen tudod használni.
Így megítélni nem egyszerű hogy mi lehet de szerintem az első lánckerék és a lánc kapcsolata hangoskodik. Ha kerékcsapágy lenne akkor megemelve a hátulját, forgasd meg a kereket és figyeld hogy hallani-e valamit.
Erről igazából pupu tudna többet mondani mert ő már mindegyiket megélte és megcsinálta legalább egyszer.
Szia!
Voltam ma egy szezonzáró motorozásra.Minden rendben volt,csak van egy kis morgás alattam(nam az amire gondolsz )Vagy hátsó csapágy vagy lánc lehet.50 - 60 nal morgósabb daráló hangja van 100 felett már nam hallom.
Szerinted m,i lehet?
Méretre kisebb, könnyebb, fordulékonyabb de "sportosabban" kell rajta ülni, a jól be van lőve akkor kb. majdnem úgy megy mint a 750-es, de persze nem nyomatékból hanem fordulatszámból él. (de attól még tökéletesen használható)
Ha utast is viszel akkor az 5-600-on csak a legelvetemültebbek maradnak meg hosszabb távon. (pl. Zsani, nem is értem)
Maga a blokk jó konstrukció, ha nem gyilkolták hidegen és cserélték az olajat rendesen akkor nagyon hosszú életű.
Az ezres FZR viszont minden tekintetben más mértékegység mint a másik kettő. (bár a leglényegesebb különbség 180-200-tól mutatkozik meg, na meg amikor ~7500-hoz ér a fordulatszámmérő mutatója)
Egy nyitott ezres a 600-hoz képest egy katapult, de még a 750-esnek is forró olajat kell izzadnia hogy egyáltalán látótávolságban maradhasson az ezres rendszámtáblája mögött. (40-45 Le-vel erősebb)
Az ezres is jól kezelhető ha ésszel használják (mint pl. sanyánk aki mobil forgalmi akadályként is boldogul vele a forgalomban) de tény hogy az FZ 750 "kényelmes túramotorként" sokkal jobban megállja a helyét mint bármelyik FZR. (egy kivételt tudok de az egyedi eset )
Sziasztok! FZR 600-ról kérnék tapasztalatokat.
FZ750-em volt, ahhoz tudnék viszonyítani. Milyen a kényelme, ereje és a nyomaték az FZ-hez képest? Gyárilag megadott adatokban tudom, hogy elmarad, de az érdekelne, ez mennyiben különbözik a valós használat során. Illetve, sokkal kényelmetlenebb, vagy itt még nem olyan az üléspozíció mint az új sportmotorokon? Érdemes ebben a típusban gondolkodni az FZ után? Vagy inkább FZR 1000?
És a bandit1200 is kicsi.
Vezetgettem itt kint a kockát és nagyon kényelmes ótómata emelt kaszni sport dob stb stb szóval fasza volt.
Menne bele gázszett. A főnöknek 15éve csirkéje van 3db kocka a félig gömbölyű meg az új De persze megint csak álomszinten megy a dolog
Mondjuk erre miután elküldtem, gondoltam. Nagy melák vagy :)
Az elmúlt 10 évben nem lehetett több autóm, ami néven volt egy 30 darabnál. Kezdő autónak, ha ajánlhatok, csak szakmai és igénytelenségi és természetesen fogyasztási szempontból swift, vagy 1.6 F-es astra. A többi átbaszás.... Szép a 4.2-es cherokee, de alsó hangon 15 liter... De mondjuk akik a 2.0 benzinesre 8-9 litert irnak azok is hazudnak..... (Habár a mai autós hirdetések 95%a ilyen, kétezres benzines lábtól függően 6-8 liter, 2,5 benzin 7 literes fogyasztás..Csak 3 hetente, gyógyszerész házaspártól, templomba és temetőbe járásra, és csak napos időben használt....... Hahahahahah)
Az ilyen fz6 méretű cuccok nekem nagyi kicsik.
Még nem hondázik, most ezeket nézegetem 4.2l
Ez egy érdekes hirdetés, egy hete 490e volt, valami történt közbe, viszont 500-550 körül abszlinkolútt értékes lehet.
egy hete tudtam egy 2006-os 1200 banditát is magyar papírokkal 2000 eurórt salzburgban,, friss műszakival.. Ezekhez képest a Caponord nem túl jó vétel
Linkeltem. Már nincs nagy matek, nem nagyon van más ötletem
Jó reggelt :)

Itten mizu?

Ádi szenved milegyen, Gida szenved milegyen, Pupu is hondáááázik. Egyéb esetleg amiről lemaradtam? :)
Fogyasztás nem számít. És tetszik, hogy nagy! Plusz imádom azt a formastílust ami az atlantic-futura-caponord triónál volt.