Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítollag benne vannak...meg mutogatta, hogy bal oldalt az exup vezerlő bowdenek dolgoznak ahogy pörög a motor.vagy az nem mond semmit ilyenkor?
Sajna olyan ganyolasok vannak rajta, hogy ezeket megkellcsinalni...amit megtudok megcsinálok, de hónapvégén viszem soroksárra a yamahához ott csak belövik nekem.egyébként most nagyon finomat mentem, árnyékba raktam, és otthon is, meg munkahelyen ráterítettem egy fehér ruhát a tankra, és most 7.5 ment bele.ez már jobban tetszik
Tegnap megrendeltem a gumikat innen.
Jelenleg azon küzdök hogy kifizetném banki átutalással (azt választottam) de persze ez nem olyan egyszerű mert elküldtek egy Raiffeisenes budapesti IBAN bankszámlaszámot amire az OTP netbankjában forintban nem lehet utalni, csak külföldre.
Jó, akkor megváltoztatnám az oldalon a személyes menüben hogy fizetem bankkártyával de hiába nyomok rá, nem csinál semmit.
Felhívom a bpesti telefonszámot ahol egy géphölgyike (magyarul) tájékoztat hogy a deltikomot hívtam és rögzítenék a beszélgetést ha nincs ellenvetésem, majd ad egy szabad munkatársat amint lehet.
Pár mp után kedves fiatal női hang érdeklődik afelől hogy beszélek-e angolul (jelzem hogy egy kicsit igen de mivel pénzügyekről van szó így kérnék egy magyarul beszélő kollégát mert nem szeretnék véletlenül utalni egy jemeni vagy nigériai számlaszámra) közli hogy 10 perc múlva hívjam megint.
Hívom 10 perc múlva de megint ő érdeklődik hogy miben segíthet, majd közli hogy talán 10 perc múlva próbáljam meg.
Várok fél órát majd megint hívom, megint felveszi majd érdeklődik hogy miben segíthet. (fénykép nélkül nem hozok elhamarkodott döntést, így megint csak egy magyarul tudó kollégát kérek)
Közli hogy amint a kollegina elérhető lesz akkor vissza fog hívni és áll rendelkezésemre. (csak húzzak már a p.csába)
Nos 8-kor hívtam először, azóta semmi. (pedig qrvára fizetnék és csak annyit kéne kinyögniük hogy az oldalon a kommerszbankos forintszámlaszám jó lesz-e mert semmi kedvem ezért bemenni az OTP-be)
még nem tudom,délután szedem szét!
Egyébként az azért jó mert néha még a menetet is magával rántja a tengelyről.
Kizárásos alapon?
Lehet a lánckerék esett le?
olyan mint ha menet közben leesett volna a kisfogaskerékröl a lánc! 5-6 centi lötyögése van a láncnak,ha sebességbe teszem akkor se történik semmi!

Mi volt a zizi?
Ma ajándék tank lesz
Lehet ha hosszabb csövet raknál rá nem enné meg
Nekem is le kéne cserélni a hátsó villát,de még a cseredarab sincs lefestve.Pedig muszáj,ami benne van már elég rozsdás,megette az akkusav.
jó reggelt! látom nem csak én szívok! Tegnap este megint futóznom kellett!
morgenningen
Ma a változatosság kedvéért motorbasztatás.
Meleg volt nagyon neki a levegő amit felkap a légszűrő. M0án kb 130-140 és a égette a sípcsontom a meleg levegő. Megállva akárhol rohadt nagy volt a meleg a motorról meg a földről.
Ma szarakodott nekem is a motor majdnem pirosig ment a hőfokmérő. Le is fulladtam a pirosnál. Aztán hazafele jó volt középen állt végig. Itthon meg megvártam míg feljebb megy de a ventillátor is bekapcsolt nem tudom mi lehetett. Igaz Pesten volt hogy 42 fokot mutatott a hőmérő a motoron...
A karbiszinkron csak annyit tesz, hogy egyszerre dolgozzanak a porlasztók. Attól nem fog kevesebbet kapni. Lehet, hogy a kipuf kiherélés se tett jót neki azaz nem tudom, hogy az exup szelepet is kivették-e mert attól is fogyaszthat többet szerintem.
Gondolom valamelyik előző tulaj kicsit belepiszkált a karbikba.Sajna át kellene nézni a karbikat teljesen,a legutolsó fúvókáig, súbertúk milyen magasan vannak,alapjárati keverék csavar hol áll,egyeznek-e a fúvókák a gyáriakkal.Benzinszint az úszóházban,mindent át kell nézni,gyárira visszaállítani he kel,és csak a végén jöhet a szinkron.
hali.új vagyok még itt, lassan egy honapja birtokomban van egy fzr exup, és van egy elég idegesító problémája, hogy 9litert eszik pedig eleg finoman járok vele.a kipuf kivan herélve, gázt nem húzva durrog vissza fele a moci, és kövér gáznál feketén füstől.ezt karbiszinkron megoldaná? Gondolom sok anyagot kap...
Nekem csak az 1ik cellába volt 1 picivel a minimál alatt.
Megint cseréltem trafót és az 1es nem nagyon akar szuperálni. Alacsonyan gyenge teljesítmény 2000 től jó. már kábel csere is volt trafó is. ugyan az
szép napot!
Megmérem az enyimét, csak hogy megtudjuk, milyen, ha egyenetlenül van töltve az akksi
Ahogy sanyáén is láthatod ez normális. (enyém is ilyen volt zsír új generátorral is)
13,1-15,2 között ugrál
Nekem csak 14.5V-ra töltött,fél év alatt kétujjnyi sav maradt az akkuban.